guma24021989 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Witam koledzy mam problem z moim audikiem a4 b7 2,0 tdi bob a wiec wracając do tematu podczas jazdy auto straciło moc i w silniku zaczęło coś stukać taki metaliczny odgłos . Mechanik mi powiedział ze pompowtryskiwacze i to od nich mogło stukać zregenerowałem wszystkie i teraz są założone a auto dalej stuka i mechanik zmierzył ciśnienie na 3 cylindrze brak koledzy co to morze być
Mateuszek1001 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Jak stuka to pewnie pierścienie poszły, zrób próbę olejową żeby wykluczyć głowicę, jeśli próba potwierdzi sprawną głowicę, to prawie na pewno pękł pierścień.
quadral20004 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Wlej 10ml oleju do tego cylindra.podlacz manometr .jeśli ciśnienie pójdzie do góry to napewno pierscienie.jesli nie to któryś z zaworów szlag trafil
guma24021989 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Koledzy a co myslicie o panewkach czy to tez by moglby byc problem dzwonienia dodam ze pompe mam zalozona od 1.9 tdi i juz tak jezdze dwa lata bez problemu .
lukirks83 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 panewki sa na wale korbowym i maja wpływ na cisnienie oleju. Zrób próbe olejowa tak jak pisza koledzy, jezeli po wlaniu 10 ml oleju cisnienie podniesie sie sporo to pierścień a jezeli minimalnie to zawory do wymiany.
guma24021989 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2016 dzisiaj mechanik dzwonił głowica jest zdjęta i się okazało ze w cilindrze jest kawałem metalu i zawór ssący uszczerbiony a tłok wyglada jak by go młotkiem walili , teraz pytanie skąd ten metal turbina ok . A co radzicie teraz zrobić z głowica bo jutro idzie do planowania . A mam pytanie czy warto było coś zrobić teraz jak głowica jest zdjęta np sprawdzić ja pod katem pęknięć albo coś podobnego czy lub wymienić panewki jak i tak dół jest rozebrany . Doradźcie coś
quadral20004 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) zawor pewnie sie upierdzielil i wpadl do komory.glowica do sprawdzenia,jak ok to planowanie .zawory,uszczelniacze,tlok do wymiany.na twoim miejscu wymienialbym juz komplet,jeszcze trzeba zobaczyc czy cylinder nie dostal w tylek,ale stawiam ze bedzie tez do szlifu.panewki do wymiany,wal korbowy do sprawdzenia pod katem mikropekniec no i czy sie nie wykrzywil.ogolnie nie wiem czy nie lepiej kupic ci nowy silnik,wymienic rozrzad ,filtry i smigac Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez quadral20004
zadzik Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Kup używany silnik ( słupek) przekładka osprzętu i jak kolega wyżej pisze nowy rozrząd i tyle.
piotrsob1 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Koledzy powyżej mają rację , szukaj drugiego słupka , od tego po takim unfalu już nigdy nie można oczekiwać bezawaryjności
Musashi Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 dokładnie, do tego jak sie policzy wszystkie koszty, wyjdzie taniej.
Mateuszek1001 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Też tak myśle że taniej wyszłoby ci kupić słupek.
SotoM Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Niektóre BLB Wyposażone są w kolektor dolotowy z klapkami wirowymi -jeśli taki posiadasz niech mechanik zwróci uwagę czy czasem się jedna nie zerwała i wpadła do cylindra-jesli to jej zasługa to reszta powinna Zatrzymać się w turbo przy VNT Chyba że zarnik swiecy zarowej się ukruszyl i zrobił takie spustoszenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się