Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BLB] Brak ciśnienia na 3 cylindrze pomocy


guma24021989

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy mam problem z moim audikiem a4 b7 2,0 tdi bob a wiec wracając do tematu podczas jazdy auto straciło moc i w silniku zaczęło coś stukać taki metaliczny odgłos . Mechanik mi powiedział ze pompowtryskiwacze i to od nich mogło stukać zregenerowałem wszystkie i teraz są założone a auto dalej stuka i mechanik zmierzył ciśnienie na 3 cylindrze brak koledzy co to morze być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak stuka to pewnie pierścienie poszły, zrób próbę olejową żeby wykluczyć głowicę, jeśli próba potwierdzi sprawną głowicę, to prawie na pewno pękł pierścień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlej 10ml oleju do tego cylindra.podlacz manometr .jeśli ciśnienie pójdzie do góry to napewno pierscienie.jesli nie to któryś z zaworów szlag trafil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a co myslicie o panewkach czy to tez by moglby byc problem dzwonienia dodam ze pompe mam zalozona od 1.9 tdi i juz tak jezdze dwa lata bez problemu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panewki sa na wale korbowym i maja wpływ na cisnienie oleju. Zrób próbe olejowa tak jak pisza koledzy, jezeli po wlaniu 10 ml oleju cisnienie podniesie sie sporo to pierścień a jezeli minimalnie to zawory do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj mechanik dzwonił głowica jest zdjęta i się okazało ze w cilindrze jest kawałem metalu i zawór ssący uszczerbiony a tłok wyglada jak by go młotkiem walili , teraz pytanie skąd ten metal turbina ok . A co radzicie teraz zrobić z głowica bo jutro idzie do planowania . A mam pytanie czy warto było coś zrobić teraz jak głowica jest zdjęta np sprawdzić ja pod katem pęknięć albo coś podobnego czy lub wymienić panewki jak i tak dół jest rozebrany . Doradźcie coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawor pewnie sie upierdzielil i wpadl do komory.glowica do sprawdzenia,jak ok to planowanie .zawory,uszczelniacze,tlok do wymiany.na twoim miejscu wymienialbym juz komplet,jeszcze trzeba zobaczyc czy cylinder nie dostal w tylek,ale stawiam ze bedzie tez do szlifu.panewki do wymiany,wal korbowy do sprawdzenia pod katem mikropekniec no i czy sie nie wykrzywil.ogolnie nie wiem czy nie lepiej kupic ci nowy silnik,wymienic rozrzad ,filtry i smigac

Edytowane przez quadral20004
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup używany silnik ( słupek) przekładka osprzętu i jak kolega wyżej pisze nowy rozrząd i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy powyżej mają rację , szukaj drugiego słupka , od tego po takim unfalu już nigdy nie można oczekiwać bezawaryjności :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre BLB Wyposażone są w kolektor dolotowy z klapkami wirowymi -jeśli taki posiadasz niech mechanik zwróci uwagę czy czasem się jedna nie zerwała i wpadła do cylindra-jesli to jej zasługa to reszta powinna Zatrzymać się w turbo przy VNT

Chyba że zarnik swiecy zarowej się ukruszyl i zrobił takie spustoszenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...