Tiger500 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Witam Od około miesiąca mam problem z zapaleniem. Pierwszy raz stało się to na autostradzie, ale stacji na benzynowej Problem występuje tylko przy odpalaniu. Wygląda to tak jakby nie dostawał paliwa. Po odłączeniu akumulatora na chwilę odpalił. Bezpiecznik 28 jest ok. Przekaźnik - nie wiadomo gdzie jest? Podejrzenie padło na pompę paliwa i został zastosowany zestaw naprawczy. Niestety dziś rano kolejny raz auto kręci, kręci, i odpalił dopiero za drugim razem (bardzo ciężko). Dodam tylko, że auto ma instalację LPG. Dodatkowo wczoraj doładowałem akumulator bo był kiepski. Dziś muszę jeszcze dolać paliwa, bo jest może 1/4. Czy wiecie gdzie jest ten przekaźnik i jak jest opisany? Co jeszcze może być przyczyną? Może mechanik wadliwie złożył zestaw naprawczy? Kontrolka od immo gaśnie.
BeyerBrown Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Pan mechanik jakieś błędy ze sterownika odczytał? Zmierzył chociaż ciśnienie paliwa czy wymienił na ślepo części?
Tiger500 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Ciężko stwierdzić, auto stało u nich dwa tygodnie, a mnie nie było na miejscu. Podobno komp nie pokazał błędów. Czy ciśnienie to nie wiem.
BeyerBrown Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Obstawiam klasyczną metodę wymiany na ślepo... może pomoże, może nie... klient i tak zapłaci Mam też nadzieję, że jedynym komputerem na warsztacie nie jest kalkulator... sprawdzający tylko czy hajs się zgadza
Tiger500 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Bardzo możliwe, ale brak alternatywy (experta od Audi). Ale to nie o to chodzi w tym poście czy mechanik był dobry czy zły, tylko czy ktoś ma jakiś pomysł? Gdzie jest przekaźnik? Dziś rano całkowicie nie odpalił tylko było takie charakterystyczne cykanie w desce i radiu? Mniemam, że rozładowany aku? Coś jeszcze to oznacza?
BeyerBrown Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Otwórz puchę w której siedzi sterownik silnika i zobacz czy nie ma w niej wilgoci.
damian92x Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Tak jak mój przedmówca. Pod maską po prawej stronie masz plastikowa obudowę. Sprawdź czy nie ma tam wody.Tam również jest przekaźnik od pompy paliwa.
Tiger500 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2016 To było otwierane i jest sucho. Niestety obudowa z tyłu się ułamała ale tam jest kilka przekaźników. Który to?
BeyerBrown Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 To się jakiś partacz musiał do niej dobierać... https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8VWJhZ3oySFJLQ3M/view?usp=sharing masz schemat elektryki silnika 3.0... przekaźnik pompy znajduje się nad modułem centralnej elektryki, jest on w pobliżu kolumny kierownicy, po jego lewej stronie. Pozycja nr 1
damian92x Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Jeżeli z tyłu się ułamała to proponuje kupić drugą, bo jak zacznie Ci iść woda to będzie się lało do środka. Przez to, że poprzedniemu właścicielowi ktoś to u mnie połamał właśnie miałem problem z wodą w tym miejscu.
BeyerBrown Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Tak się dzieje gdy komuś nie chce się odkręcać ramion wycieraczek by zdemontować odrzutnik wody a pod nią ukrytą ostatnią śrubkę... ach, te nasze polskie mechaniki, czas ich goni a hajs musi się zgadzać
damian92x Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 (edytowane) Teoretycznie da się tą śrubkę odkręcić bez w/w operacji tylko trzeba trochę się wysilić Edytowane 12 Sierpnia 2016 przez damian92x
Tiger500 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Dzięki, a wiesz może jaki ma numer (ten na przekaźniku)?
kt65c453 Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 kolego , jeszcze możliwe że ci reduktor puszcza zabezpieczeniem, polega to na tym że jak wyłączysz silnik popuszcza gaz i ci silnik nim "zalewa", objawy to takie że bardzo trudno odpala, trzeba dłuuuugo kręcić zanim załapie, proponuje zakręcić całkowicie gaz na butli wyjeździć co jest w układzie i pojeździć na benzynie z 1 dzień, jak problem zniknie masz winowajce, reduktor.
Tiger500 Opublikowano 2 Września 2016 Autor Opublikowano 2 Września 2016 Dzięki za radę, muszę spróbować. Kombinacja gaz - paliwo też możliwa. Ogólnie mechanik kolejny raz go miał, wymienił czujnik temp, i skasował błąd. 2 dni było ok, ale dziś znów problem wraca. Jeśli nie wypali z reduktorem, to macie do polecenia jakiegoś speca od Audi w okolicach Leszna, Zielonej Góry, Poznania, Nowego Tomyśla, Grodziska ?
Kruk_89 Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Zrób sobie wycieczkę do waskiego hehe napewno ogarnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się