Repik Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Witam serdecznie!Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Audi a4 1.8t 163km. Zakupiłem już wcześniej kabel do diagnostyki, oprogramowanie ściągnąłem z forum (VCSD Lite). Pomogło mi to między innymi w sprawdzeniu, iż rozrząd jest źle ustawiony. Do sedna, mianowicie interesuję mnie sprawdzenie za pomocą logów, w jakiej kondycji jest silnik. Auto zakupiłem w Szwecji, z przebieg ponad 250 tysięcy, ale auto pochodziło z pewnego źródła, z pełną książką serwisową. Jako, że posiadam kabel diagnostyczny oraz odpowiednie oprogramowanie chciałbym sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik, wydaję mi się, że kiedyś czytałem na forum (ale nie mogę tego tematu odnaleźć), że po sprawdzeniu odpowiednich kanałów można wiele się dowiedzieć. Mógłby ktoś powiedzieć jakie kanały sprawdzić ? Oraz jakie wartości powinny być ? Pozdrawiam Patryk
Piotr Korkosz Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Dziął diagnostyka vag przeczytać od deski do deski a wszystkiego się dowiesz. Wysłane z mojego P6000 5.0 01 przy użyciu Tapatalka
Pablo_s-c Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Szczelność dolotu, logi dynamiczne wrzuć do oceny, a dla super-obrazu kondycji silnika hamulcownia...
Repik Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Jak sprawdzić szczelność dolotu, a co do logów to jakie kanały ? Podczas jazdy czy biegu jałowego ?
Łukasz13 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Szczelnos najlepiej kompresorem, logi dynamiczne na 3 kanaly 002+033, 020+003, 115+118.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się