Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Ciśnienie doładowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

przy jakim ciśnieniu doładowania silnik się "wyłącza" ????

zdjąłem przewód od aktuatora do WG

silnik ma straszny power ale po chwili odcina

nie mam jak teraz założyć wskażnika

za info serdeczne dzieki

pozdrawiam

T

Opublikowano

u mnie odcina jak przekrocze 0.7 tylko ze ja mam MBC I zawor forge regulowany no i jest po chipie i mi trzyma 0.7 do 6 tys gdzies pozniej spada a w seri to nie wiem a po zdjeciu moze ci nawet ladowac do 1.5 nie ryzyku bo mozesz uszkodzic turbine i zakladaj przewod!! a jak chcesz sie bawic to zkaldaj wskaznik przeciez nie sa drogie a daja duzo

pozdro

Opublikowano

Jak zdejmiesz przewód z Aktuatora to przy sprawnej K03 powinno ci nawet dmuchnąć 1.5Bar-a. Jeśli ECU wykryje przeładowanie to przechodzi w tryb awaryjny, klasyczny "not lauf". 1,5Bar-a to zdecydowanie za dużo jak dla K03 aby dmuchała na stałe i można ją szybko uszkodzić. W normalnych granicach może dmuchać 1.0 Bar z początku, ale trzeba też dodać odpowiednio paliwa czyli zrobić remap mapy.

Opublikowano

tez kombinowalem na MBC,odlaczonym przewodzie od aktuatora itp -trzeba zrobic remap wtrysku paliwa i jeszcze remap doladowania,bo jesli turbo dmuchnie wiecej,niz przewiduje mapa,to na poczatku bedziesz czul moc i to jest piekne,ale po kilku przejazdzkach zacznie ECU odcinac''broniac sie '' przed przeladowaniem-u mnie to bylo przy ok 3tys-wlasnie wtedy,kiedy moc byla najpotrzebniejsza :wink4:

Opublikowano

devastation podstawowe pytanie... w jakim celu to zrobiłeś ?

Opublikowano

devastation podstawowe pytanie... w jakim celu to zrobiłeś ?

z nudów

a tak na powaznie to byłem ciekaw

chyba pompuje z 1bar bo po zdjeciu przewodu zrywa przyczepnośc na suchej nawierzchni w Q

Opublikowano

chyba pompuje z 1bar

Chłopie co ty robisz.... :thumbdown:

Opublikowano

i tak już płynie K04 wiec nie ma to znaczenia

Opublikowano

i tak już płynie K04 wiec nie ma to znaczenia

a remap ?? :gwizdanie:

Opublikowano

co??? też ma przypłynąć ????

:polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

co??? też ma przypłynąć ????

:polew: :polew: :polew: :polew:

:tongue4: :tongue4: ja ci dobrze radzę, przesta n sie tak autem bawić :naughty::decayed:

Opublikowano

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

ćwiczyłem większe Hard-core na nim i wszystko gdaka jak należy

jak sie cos wyłoży.... trudno kupie innego grata

Opublikowano

trudno kupie innego grata

twój wybór :decayed::wink4:

Opublikowano

taaa...... mój

na Twoim miejscu tak bardzo bym sie tym nie przejmował

:polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

taaa...... mój

na Twoim miejscu tak bardzo bym sie tym nie przejmował

:polew: :polew: :polew: :polew:

czekam tylko aż będę mógł napisać: "a nie mówiłem" :naughty: :naughty: :kox: :gwizdanie:

Opublikowano

jak poprawi Ci to humor....

mozesz nawet teraz !!!!!!!!

:polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

masz szczęście, że 1.8T to silniki idioto-odporne :tongue4::decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

masz szczęście, że 1.8T to silniki idioto-odporne :tongue4::decayed: :decayed: :decayed:

:shocked::nabijasie:

Opublikowano

tylko Ci sie tak wydaje

widziałem mase zajezdzonych AEB, AJL, ARK, APU, AGU, AQA, ARZ i ch.... wie jakich jeszcze 1.8T

i wcale nie trzeba było sie do nich mocno przykładać

Opublikowano

i wcale nie trzeba było sie do nich mocno przykładać

cóż uwierzę ci na słowo skoro masz takie wielkie doświadczenie w zajeżdzaniu silników :wink4:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...