Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 BKE Wykres auta po chipie ver. 1.0 oraz 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o skomentowanie wykresów i ewentualna krytykę jeśli coś jest nie tak. Pacjent to dziadek A4 B7 BKE 115 PS. Chip w wersji pierwszej odbiegał od mojego wyobrażenia przez to korekta softu.

wersja 1

http://fs5.directupload.net/images/160817/cgcegy3b.jpg

wersja 2

http://fs5.directupload.net/images/160817/d8qddzrc.jpg

Opublikowano (edytowane)

2100 moc w dol 2400 moc do gory pozniej znow w dol .dziwne

Edytowane przez quadral20004
Opublikowano

Widać, że lecisz na cyferki a nie przebieg krzywych momentu. Przed korektą wykres ok, po korekcie "na życzenie klienta" czyli duży moment, a że osiągalny jest krótko to inna sprawa :P

Opublikowano

Nie chodziło mi o cyferki, ale porównując do mojej A4 B6 AVB po chipie na 130km i 320 nm jest dużo żwawszy na niższych obrotach. Takie było moje zamierzenie, niekoniecznie śrubowanie czegoś co i tak nie wyjdzie... Nie omawiałem z nim (tunerem) jeszcze o tym, a jako że jestem mało biegły w tych sprawach wstawiłem do oceny tutaj aby mieć jakieś konkretne pytania do niego.

Opublikowano (edytowane)

czemu ecu kastruje na mocniejszym sofcie ? geometria sprawna ?


Przed korektą wykres ok, po korekcie "na życzenie klienta" czyli duży moment, a że osiągalny jest krótko to inna sprawa

a mi się wydaje że przebieg powyżej 2100 rpm jest identyczny... ponoć to ja mam chore oczy...

m0t7ud12gqat.jpg

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Byłem ostatnio u znajomego przeprowadzającego tą modyfikację i jak to on stwierdził " co ty gadasz wszystko ok, tymi załamaniami się nie martw wszystko gra i buczy, a załamanie jest wynikiem 1.9 silnika, uślizgu błędu hamowni itd.. Stary z tego nic już nie wyciągniesz. Jak by geometria się wieszała to byśmy nawet nie robili.... " czyli będę musiał skoczyć do kogoś innego bo takie zapewnienia słyszę u co drugiego:D

Opublikowano

Będzie jeździł nie ma co się przejmować choć drugi mod dość mocny, ja bym został przy 1 łagodniej dla sprzęgła i przeniesienia napędu.

Opublikowano

To mnie uspokoiłeś. Tak bezpieczniejsze ale faktem jest, że hmm nie jezdziło to tak jak sobie wyobrażałem.. Tak jak pisałem wcześniej chciałem trochę momentu mieć niżej, a to z kolei wiąże się z podwyższeniem mocy. Może skocze znowu do niego i trochę zmienimy, ograniczymy moment do tych 330, a pociągnie go trochę dłużej i bez takiego falowania. Na pewno jak mnie będzie widzieć to będzie już narzekał co ja znowu chce z tego wyciągnąć.. ;)

Opublikowano (edytowane)

A mnie ciekawi, dlaczego grzebane przy parametrach otoczenia.

Podniesienie w parametrach temp. otoczenia o 10 stopnie da pewnie te 10 KM :D

Prędkość przy tych samych obrotach silnika (różnica w pomiarze 5 rpm) też jest różna, i to dość znacznie.

Moim zdaniem ściema pod oczekiwany wynik.

Edytowane przez szogun0
Opublikowano

A to nie jest tak że sierpień (w którym była robiony ver. 2.0) z zasady jest cieplejszy niż marzec( ver 1.0)?? :kox:

Opublikowano

Pewnie i tak jest, bo nie zwracałem uwagi na daty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...