Uszat Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Ostatnio miałem zmieniony silnik (APU na APU). Turbo zostało stare. Przed przekładką auto szło jak burza. Turbina wstawała przy ok 2000 RPM (może ciut wcześniej) i czuć było jej działanie. Po przekładce niby wszystko ok. Ale samochód nie ma takiego przyśpieszenia i tego efektu wbijania w fotel. Na 5 biegu już słabo przyśpiesza. Dziś pierwszy raz robiłem logi dynamiczne, oto one: 003 + 115: http://vaglog.pl/log_274664.html 002+033: http://vaglog.pl/log_274662.html Widzicie coś, co jest nie tak? Zrobić inne logi?
Unf Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) Zrob jeszcze 118 i 020 ale szczerze mowiac to... przeplyw ok, cisnienie turbo ok tyle ze faktycznie dopiero przy 2600rpm dobilo do zadanego Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez Unf
kajmanovsky Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) Dziura w przewodzie cisnieniowym turbo? Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez kajmanovsky
Emejcz Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Mam też APU i moje logi różnią się jeszcze tym, że mam wyższy LOAD u siebie, ale powiem ci, że porównując mniej więcej czasy jakie masz w osiąganych prędkościach to nie masz jakichs wielkich różnic. Pewnie po prostu przez to turbo uciekł ci moment i nie czujesz tego rwania.
Uszat Opublikowano 21 Września 2016 Autor Opublikowano 21 Września 2016 Jutro postaram się o logi 118 i 020. Co do dziury w przewodzie to nie było by tak, że ciśnienie w ogóle by nie dochodziło do żądanego? Zakładając, że przewód jest OK, co powinienem sprawdzić następnie? DV? Co oznacza wartość LOAD? Przepraszam za może głupie pytania, wolę się spytać kogoś kto w tym siedzi dłużej ode mnie. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Długo to zeszło, ale mam nowe logi, wszystkie o które prosiliście; DYNAMICZNE: Grupa 020, 118: http://vaglog.pl/log_279128.html Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_279129.html Grupa 003, 115: http://vaglog.pl/log_279130.html W tzw. międzyczasie zmieniłem filtr powietrza i wężyk od gruszki do N75.
Unf Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 I caly czas twierdzisz, ze z autem jest cos nie tak? Bo logi wygladaja zdrowo imo
Uszat Opublikowano 22 Września 2016 Autor Opublikowano 22 Września 2016 Ciężko powiedzieć, może po prostu przyjechałem się mocniejszymi samochodami, może przyzwyczaiłem się. Logi wyglądają zdrowo to chyba dobrze. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
hunter91 Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Ostatnio miałem zmieniony silnik (APU na APU). Turbo zostało stare. Przed przekładką auto szło jak burza. Turbina wstawała przy ok 2000 RPM (może ciut wcześniej) i czuć było jej działanie. Po przekładce niby wszystko ok. Ale samochód nie ma takiego przyśpieszenia i tego efektu wbijania w fotel. Na 5 biegu już słabo przyśpiesza. Dziś pierwszy raz robiłem logi dynamiczne, oto one: 003 + 115: http://vaglog.pl/log_274664.html 002+033: http://vaglog.pl/log_274662.html Widzicie coś, co jest nie tak? Zrobić inne logi? Szukaj dziury w dolocie bo wstaje za późno .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się