hurling Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Witam Podczas jazdy do pracy auto zgaslo i od tej pory nie chce zapalic a to juz 2 miesiace Wymienilem juz vacum pompe i komputer (bo tak mowil mechanik), nie ma wogole napiecia na wtryskach komputer nie zapisuje zadnych bledow... prosze o pomoc dzieki z gory
.Pablo. Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Trochę mało faktów napisałeś. Kręci rozrusznik? Chce zagadać czy tylko kręci? Rozrząd cały? Co jeszcze sprawdziłes?
hurling Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Trochę mało faktów napisałeś. Kręci rozrusznik? Chce zagadać czy tylko kręci? Rozrząd cały? Co jeszcze sprawdziłes? Witam Rozrusznik kreci...pomoc drogowa podczas holowania powiedziała ze to cos z układem paliwowym (auto pali na plaku)nie ma w ogóle napięcia na wtryskach. Rozrząd był wymieniany jakieś 20 tys. temu mechanik sprawdzał wtryski to znaczy zamieniał je i dalej nie pali. Musze dodać ze mam wycięty DPF i wgrany program dlatego tez kazał mi wymienić komputer.
.Pablo. Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Na wstępie sprawdź ciśnienie paliwa i napisz jakie jest. Sprawdź też wiązkę od pd przy głowicy.
maciek016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Pozwole sobie podpiąć pod temat...otóż mam podobny problem: Witam. Jestem posiadaczem Audi 2.0 TDI BLP 2005 R. Od kilku dni miałem problem z uruchomieniem silnika..otóż musiał dłużej pokręcić aby odpalił. W czasie jazdy raz na jakiś czas wyczuwalne było lekkie szarpnięcie jednak po przetasowania wszystko ustawalo. Dziś niestety nie mogę już odpalić auta. Kręci długo i w ogóle nie zaskakuje.. sprawdzilem pompę paliwa...wszystko ok..tzn podaje paliwo.. sprawdzilem też podajac paliwo pompujac ręczna Gruszka...niestety bez efektu. Próbowałem odpalić samochód używając też Plaka..podałem go trochę w dolot powietrza i po pewnym czasie samochód odpalił. Chodził normalnie przez dłuższą chwilę...wydawało się że wszystko jest ok ( cały czas pompujac paliwo ręcznie ) jednak po zgaszeniu silnika auto nie chce nadal samo odpalić bez Plaka, lub też z nim.. stąd moje pytanie czy możliwe jest aby problem leżał we wtryskach? Jak najłatwiej mógłbym to sprawdzić?Czy jeśli problem leżał by w stronie wtryskow...gdzie dokonać zakupu najlepiej ewentualnie czy można je zregenerować? Bo coś kiedyś slyszalem że w tej wersji silnika BLP wtryski nie da się poddac regeneracji...czy to prawda?
.Pablo. Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Podepnij pod kompa powinno coś pokazać. To że podaje paliwo nie znaczy ze jest odpowiednie ciśnienie.
maciek016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 W silniku mam zdjęta plastikowa pokrywę zaworów...czy mimo to mogę sprawdzić silnik komputerem czy muszę to z powrotem dokręcić? Jakie ciśnienie powinna dawać pompa paliwa? Rozumiem że w.tym.silniku są dwie pompki paliwa...jedna elektryczne przy zbiorniku, a druga mechaniczne przy silniku...mam rację? Czy komputerem da się sprawdzić oby dwie pompy?
hurling Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Na wstępie sprawdź ciśnienie paliwa i napisz jakie jest. Sprawdź też wiązkę od pd przy głowicy. Pompa paliwa zostala wymieniona. Jaka wiązkę mam sprawdzić przy głowicy (jestem laikiem) ??
hurling Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Wiązkę od pompo wtrysków. Problem z tym ze od komputera nie wychodzą żadne prądy na wtryski dlatego tez zmieniłem komputer a tu dalej nic może dlatego ze zrobiłem klona?
Rabbi Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam. Jestem posiadaczem Audi 2.0 TDI BLP 2005 R. maciek016 coś pokręciłeś. BLP to motor benzynowy,dokładnie 1.6 FSI Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez Rabbi
maciek016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Witam. Jestem posiadaczem Audi 2.0 TDI BLP 2005 R. maciek016 coś pokręciłeś. BLP to motor benzynowy,dokładnie 1.6 FSI kurcze to może BLB...pokręciłem coś
C4NC3R Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Sprawdź czy jest zasilanie bezpośrednio na pinach ktore wychodzą z kompa. Jeśli tak to następnie sprawdź wiazke która idzie od ecu do głowicy i ta która kest w głowicy. Przekaźniki pod ecu wszystkie sprawne?
Horneth Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) A sterownik widzi obroty silnika ? Może czujnik położenia wału / wałka padł Nie było pytania bo nie doczytałem że na plaku pali... Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez Horneth
maciek016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Sprawdź czy jest zasilanie bezpośrednio na pinach ktore wychodzą z kompa. Jeśli tak to następnie sprawdź wiazke która idzie od ecu do głowicy i ta która kest w głowicy. Przekaźniki pod ecu wszystkie sprawne? Co potrzebuje do sprawdzenia zasilanie? Jestem laikiem więc nie powiem czy przekaźniki pod ecu są sprawne...
hurling Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Sprawdź czy jest zasilanie bezpośrednio na pinach ktore wychodzą z kompa. Jeśli tak to następnie sprawdź wiazke która idzie od ecu do głowicy i ta która kest w głowicy. Przekaźniki pod ecu wszystkie sprawne? Nie ma napiecia na pinach ktore wychodza z komputera. Przekazniki sa sparawne i co teraz? Znaczy ze komputer walniety?
maciek016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Sprawdź czy jest zasilanie bezpośrednio na pinach ktore wychodzą z kompa. Jeśli tak to następnie sprawdź wiazke która idzie od ecu do głowicy i ta która kest w głowicy. Przekaźniki pod ecu wszystkie sprawne? Nie ma napiecia na pinach ktore wychodza z komputera. Przekazniki sa sparawne i co teraz? Znaczy ze komputer walniety?hurling a czy u Ciebie przy odpalaniu rozrusznik kręci i raz na jakiś czas coś na ułamek sekundy chce załapać ale nie daje rady? I czy po odpaleniu z Plaka wszystko chodzi ok...ale później bez Plaka znów to samo?
hurling Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Sprawdź czy jest zasilanie bezpośrednio na pinach ktore wychodzą z kompa. Jeśli tak to następnie sprawdź wiazke która idzie od ecu do głowicy i ta która kest w głowicy. Przekaźniki pod ecu wszystkie sprawne? Nie ma napiecia na pinach ktore wychodza z komputera. Przekazniki sa sparawne i co teraz? Znaczy ze komputer walniety?hurling a czy u Ciebie przy odpalaniu rozrusznik kręci i raz na jakiś czas coś na ułamek sekundy chce załapać ale nie daje rady? I czy po odpaleniu z Plaka wszystko chodzi ok...ale później bez Plaka znów to samo? Przy odpalaniu rozrusznik kreci ale nie chce zalapac a gdy odpale z plaka to wszystko chodzi a pozniej juz bez nie pali.
piotrsob1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Przy odpalaniu rozrusznik kreci ale nie chce zalapac a gdy odpale z plaka to wszystko chodzi a pozniej juz bez nie pali. Wcześniej pisałeś że nie ma napięcia sterującego wtryskami, teraz piszesz że po odpaleniu z plaka silnik działa normalnie do następnego zgaszenia , w międzyczasie zamieniasz ECU jak rękawiczki , zakładasz jakieś klony .... Ja już zgłupiałem, może zacznij opis tego co ustaliłeś i zrobiłeś od początku , na czym polegało to klonowanie, co z immobilizerem w ECU i jak to możliwe że silnik nie sterujący elektrycznie pompkami po odpaleniu z plaka działa normalnie A w ogóle to podłączałeś VAG-a , w sterownikach silnika były lub są jakieś błędy ? Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez piotrsob1
hurling Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Przy odpalaniu rozrusznik kreci ale nie chce zalapac a gdy odpale z plaka to wszystko chodzi a pozniej juz bez nie pali. Wcześniej pisałeś że nie ma napięcia sterującego wtryskami, teraz piszesz że po odpaleniu z plaka silnik działa normalnie do następnego zgaszenia , w międzyczasie zamieniasz ECU jak rękawiczki , zakładasz jakieś klony .... Ja już zgłupiałem, może zacznij opis tego co ustaliłeś i zrobiłeś od początku , na czym polegało to klonowanie, co z immobilizerem w ECU i jak to możliwe że silnik nie sterujący elektrycznie pompkami po odpaleniu z plaka działa normalnie A w ogóle to podłączałeś VAG-a , w sterownikach silnika były lub są jakieś błędy ? A wiec: Mechanik po doglebnym sprawdzeniu auta stwierdzil ze moze to byc wina komputera poniewaz wyciagalem DPF i wgrywali mi nowy program, wiec wzialem komputer do Polski, na Alegro kupilem identyczny po czy zawiozlem do kolesia ktory mi wgrywal program bez DPF-a i on zrobil mi klona mojeo starego komputera.Silnik dziala tylko jak pryskam plakiem jak przestaje to gasnie.Najgorsze to ze nie pokazuje zadnych bledow nawet jak odepne wtryski i znowu sprawdze bledy a tam zero.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się