peju Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Diesel Elektronik olał mnie. Po krotkiej rozmowie i sprawdzeniu auta chyba wyczul temat nie do rozwiazania i ciagle mnie zbywal. umawialismy sie kilka razy i w momencie przyjechania na umowiony termin, mowil ze nie ma czasu bo jest zawalony robota. i tak przez poltoramiesiaca. facet byl albo niekompetentny albo nie chchial powiedziec wprost ze sprawa go przerasta i nie chce/nie umie sie tym zajac.
nik23 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) Tu niema co przerastać. Sciągamy wąż od IC patrzymy czy jest olej jak jest to wymieniamy turbine myjemy dolot i ma grać. Jak niema tam znacznie oleju to mierzymy kompresje jak za mała to próba olejowa i jak sie podniesie to pierścienie zażucamy no chyba że tuleje już jajo to wtedy tylko silnik inny bo najtaniej bedzie. Może także brać przez uszczelnienia zaworowe ale da sie je wymienić bez sciągania głowicy chociaż do przyjemnych to nienależy. Może być też głowica pęknięta ale jeszcze niewidziałem by do olejowego pękła prędzej wodny. Nie poci nigdzie silnik, niema kałuży pod autem jak postoi dłużej? Auto dymi na biało? Wywala kłąb przy bucie? Regenerowane turbiny czasem są felerne i dymią zaraz po regeneracji i trzeba reklamować. Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez nik23
CzarekJ Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Ja bym sprawdził wąż odpływu oleju z turbiny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się