lukone Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Hej, problem jest następujący: - samochód to A4 B6 Avant 2.5 TDI 163 KM FWD Objawy: - trzęsie podczas przyśpieszania ale czuć to dopiero na 3 biegu i wyższych (na 1 i 2 biegu brak takich objawów) - po wciśnięciu sprzęgła lub jeździe na luzie z górki nie czuć żadnych wstrząsów - również dość mocno trzęsie się lewarek zmiany biegów Wskazówki: - brak błędów na kompie - koła wyważone, proste - opony założone nowe i nadal to samo - wszystkie wtryski w VCDS w normie - koło dwumasowe wymienione około 9 miesięcy temu na nowe wraz ze sprzęgłem (LUK) - obie poduszki pod silnikiem wymienione na nowe oryginalne z ASO (dopiero 2.000 km zrobiłem na nich) - poduszka pod skrzynią wymieniona razem z wymianą koła dwumasowego czyli około 9 miesięcy temu (LEMFORDER) Czy macie jakiś pomysł co to może być? Mam kabelek więc jak trzeba będzie sprawdzić jakieś bloki pomiarowe to dajcie znać
kufel26 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Mi to wygląda na przeguby wewnętrzne Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
kubabkb Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Mam ten sam problem, mechanik sprawdzal przeguby i niby wsztko jest ok, u mnie najgorzej jest na 5 biegu sam juz nie wiem co moze byc problemem, bylem pewien ze to wina przegubow.
turzol Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Sprawdźcie luz przy flanszach skrzyni. U mnie mają duży Luz i powodują drgania całego nadwozia. Półosie wymieniałem już 3 razy i okazało się że niepotrzebnie. Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
C4NC3R Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Sprawdźcie luz przy flanszach skrzyni. U mnie mają duży Luz i powodują drgania całego nadwozia. Półosie wymieniałem już 3 razy i okazało się że niepotrzebnie. Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka Da sie zniwelować luz na flanszach czy tylko nowa skrzynia?
turzol Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Sprawdźcie luz przy flanszach skrzyni. U mnie mają duży Luz i powodują drgania całego nadwozia. Półosie wymieniałem już 3 razy i okazało się że niepotrzebnie. Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka Da sie zniwelować luz na flanszach czy tylko nowa skrzynia? Da się wymieniając łożyska, które są dostepne tylko w ASO. Ja mam dylemat czy iść w używke z BRD czy naprawiać.
C4NC3R Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Miałem skrzynie HCK właśnie z brd i nie sprawiała żadnych problemów. Teraz mam TIPa ale chyba przejde na manual 6gang
lukone Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Opublikowano 10 Listopada 2016 Problem rozwiązany - wymieniłem całe półosie na nowe firmy SKF i wszystko wróciło do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się