wodz Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 No to ja niewiem co tu jeszcze moze mieć wpływ na kompresje, pierścienie mam również nowe. Chyba ze by jakieś trefne były... Hmmm, nie obraź się ale chyba szukasz dziury w całym.Ja na Twoim miejscu bym jeszcze poczekał z tym ściąganiem głowicy(a tak poważnie wcale bym nie ruszał). Pojeździj jeszcze z 2tyś i zmierz kompresje ponownie,która obecnie nie jest jeszcze taka tragiczna. , tak samo kwestia czy tłoki wystawały i o ile wystawały, tego też niewiem Na pewno wystawały,ale domyślam się że nikt tego nie mierzył.Nawet jak ori uszczelka jest jedno rowkowa to wystają.
Kowi87 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2016 znaczy problem jest, bo auto kopci na biało tak jak napisałem na początku, dlatego nosi mnie tam zmienic tą uszczelke
keepper45 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 http://fotowrzut.pl/HN4W05GPRA tutaj masz info o kompresji
Kowi87 Opublikowano 1 Września 2016 Autor Opublikowano 1 Września 2016 Na początku przyszłego tygodnia zrobie pomiary raz jeszcze, zobaczymy
wodz Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 (edytowane) Co do białego dymy to chyba bym szukał przyczyny w układzie paliwowym.Dużo tego dymu jest,,jesteś w stanie nagrać filmik?Tak z czystej ciekawośći bym chciał zobaczyć,bo usterki po tym filmie na pewno nie zdiagnozujemy. Edytowane 2 Września 2016 przez wodz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się