Robero321 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Panowie jak sprawdzić przepływkę w VCDSie które bloki posprawdzać i jakie wartości powinna mieć? Co jakiś czas wywali mi błąd przepływki, coś może jeszcze powodować jej błąd jakieś podciśnienie lub coś w tym stylu ?
tomgrom Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 (edytowane) Ja sprawdzałem przez Vagcom 3.11. Blok silnika grupa 3 i robisz próbę dynamiczną tj. od 1,5 tys obrotów do odcięcia (ok 6300 obr/min) na 3 biegu i patrzysz głównie na Mass Flow g/s gdzie maksymalna wartość przy najwyższych obrotach powinna stanowić ok 80% wartości mocy silnika czyli 220 km * 80% = ok 176 (g/s). Przynajmniej tak wynika z teorii jakich naczytałem się na różnych forach. Jak coś zrób też logi i wstaw na forum linka przez VAGLOG - logi są bardziej czytelne, ja swoje wstawiłem tutaj na forum kilka dni temu ale na razie nikt nie ocenił także chętnie porównam z Twoimi logami. Miałem kiedyś problem z przepływką w poprzednim a4 b5 2,8 ACK - potrafiło trząść autem przy przyspieszaniu i na wolnych obrotach, i pomogło przeczyszczenie tego czujnika benzyną, ważny jest też czysty filtr powietrza. Edytowane 1 Września 2016 przez tomgrom
Robero321 Opublikowano 1 Września 2016 Autor Opublikowano 1 Września 2016 chyba zaraz wsiądę i pokombinuje jak by tylko trzęsło to by było super. Dzisiaj dwa razy zgasł na skrzyżowaniu przy skręcie i na dojeździe do korka. o ile na dojeździe to żadna filozofia opanować wóz o tyle na skrzyżowaniu to walka z potworem który chce Cię zabić...
tomgrom Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 W ASN po logach wnioskuję, ze u mnie przepływka zdrowa ale w ACK 2,8 miałem tak zasyfioną przepływkę (te druciki w środku), że też potrafił mi zgasnąć, po przeczyszczeniu objawy ustąpiły więc może u Ciebie czyszczenie też by pomogło
Robero321 Opublikowano 2 Września 2016 Autor Opublikowano 2 Września 2016 Druciki w środku ? Znaczy odkręcałeś te śmieszne śrubki z na torxa z bolcem na środku i wyjmowałeś sam czujnik z obudowy ?
damian92x Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 (edytowane) Sprawdź najpierw błędy jakie zapisał VAG i wrzuć je tutaj. Dopiero później będziemy dywagować na temat tego co się rzeczywiście mogło stać Edytowane 2 Września 2016 przez damian92x
tomgrom Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Tak odkręcałem te śrubeczki, druciki powinny być czyste bez nalotu, u mnie byłó aż grubo brudu, po wyjęciu tego czujnika miałem dobry dostęp do tych drucików i wyczyściłem je zamoczonymi w benzynie patyczkami do uszu - dobrze się sprawdzają bo są miękkie a do tych drucików trzeba delikatnie podchodzić.
Kruk_89 Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Posiadam sprawno przepustke w razie w? Sorka zle odczytalem przez alko. Tobie chodzi o przeplywke a ja mam przepustnice.
Robero321 Opublikowano 5 Września 2016 Autor Opublikowano 5 Września 2016 Sprawdź najpierw błędy jakie zapisał VAG i wrzuć je tutaj. Dopiero później będziemy dywagować na temat tego co się rzeczywiście mogło stać Błąd to P0101 i z tego co mi wiadomo to są trzy interpretacje tego błędu wszystkie odnoszące się do przepływki i w zasadzie wszystkie mówiące to samo na 3 różne sposoby - Miernik masy powietrza (G70) niewiarygodny sygnał - Sensor przepływu masy powietrza (G70): Implausible Signal - Miernik G70 masy powietrza. Niedopuszczalna wartość sygnału.
damian92x Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Sprawdzić przepływkę możesz tak jak kolega napisał przy pomocy logów dynamicznych. Spróbuj odłączyć przepływkę całkowicie, skasuj błędy i pojeździj autem. Zobaczymy czy nadal auto będzie miało takie same objawy. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się