Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem po uruchomieniu zimnego silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam... :a4fan: Od pewnego czasu po zapaleniu auta, gdy silnik jest zimny,zauwazylem ze nie chodzi rownomiernie tak jakby pracował na jeden gar.

Objawy trwaja około 3 minut i tylko na zimnym silniku.Ja podejrzewam ze moze to byc wtrysk.Czy spotkal sie ktos moze z podobnym przypadkiem?

Opublikowano

Witam... :a4fan: Od pewnego czasu po zapaleniu auta, gdy silnik jest zimny,zauwazylem ze nie chodzi rownomiernie tak jakby pracował na jeden gar.

Objawy trwaja około 3 minut i tylko na zimnym silniku.Ja podejrzewam ze moze to byc wtrysk.Czy spotkal sie ktos moze z podobnym przypadkiem?

zrob logi statyczne, grupy 013 na zimnym i cieplym silniku.

sadze ze to problem niedzialajacych swiec zarowych.

Opublikowano

Zgadzam sie z Musashi. Miałem podobny problem, z tym,że kilka sekund silnik pracował nierówno. w piątek wymieniłem świece (komplet) i już wszystko w porządku. jeśli nigdy nie miałeś wymienianych świec, to lepiej pojedź do profesjonalistów,żeby je wymienili - u mnie były tak zapieczone,ze schodziły z gwintem. :quattro:

Opublikowano

Jak przedmówcy pisali primo po pierwsze sprawdź ewętualnie wymień świece po drugie podczep pod Vaga i sprawdź kąt wtrysku. A jak tak nierówno pracuje to dymi jakoś nadmiernie ?

Opublikowano

podczep pod Vaga i sprawdź kąt wtrysku.

w PD?? :cool1:

Opublikowano

tak tez chyba zrobie, i wymienie swiece, i zrobie te logi, bo co do kopcenia .:campino:. to zadymi tylko przy rozruchu na taki kolor niebieskobiały, a potem jest juz normalnie

Opublikowano

podczep pod Vaga i sprawdź kąt wtrysku.

w PD?? :cool1:

:cool1: w PD?

Opublikowano

I jak udało się rozwiązać problem bo u mnie jest tak samo silnik jak jest zimny to chodzi nierówno, troszke się trzęsie jak osiągnie mniej więcej 80 stopni to już chodzi równo. Dodam że odpala bez najmniejszego problemu na zimnym i ciepłym. Zrobilem log kanału 13 na zimnym i ciepłym. Na ciepłym wszystko jest ok (poniżej) natomiast na zimnym na 1,3 i 4 cylindrze jest około -1 a na drugim cylindrze +2,99 czyli maksymalna wartość. Czy to oznacza że pompka do wymiany?? Tylko dlaczego po nagrzaniu wszystko jest ok?? Czy może padla świeca żarowa na drugim cylindrze?? Proszę o pomoc w diagnozie

Log po nagrzaniu silnika:

6c96130f9739fa3e.jpg

Opublikowano

jarol zrob 023 i 018 [na jalowym] i poczytaj :

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t35059.0.html;highlight=a

Znam ten temat tylko u mnie sprawa wygląda troszke inaczej silnik troszke się trzęsie jak jest zimny, a jak się nagrzeje to już jest wszysko ok i logi też wychodzą ok.

Poniżej wklejam logi najpierw zaraz po odpaleniu jak silnik jest zimny:

013 zimny

97b6559e6a9fe7ccm.jpg

023 zimny

a5554d2dddd64c4dm.jpg

007 zimny

aca824d939377bb7m.jpg

018 zimny

c6552f1585f93871m.jpg

A teraz logi ciepłego silnika:

013 ciepły

9a787911fea34af0m.jpg

023 ciepły

af5d81cc22c489fbm.jpg

007 ciepły

8187133e20c1224em.jpg

Opublikowano

Rzeczywiście róznice spore miedzy zimnym i ciepłym :mysli: Ciekawe co na to Spanky

Opublikowano

Rzeczywiście róznice spore miedzy zimnym i ciepłym :mysli: Ciekawe co na to Spanky

No są spore na zimnym korekcje są całkowicie rozjechane i nie ma co się dziwić że trzęsie silnikiem. Tylko to jest ciekawe bo na ciepłym jest praktycznie idealnie. Świece żarowe też raczej wykluczam bo silnik chodzi tak nierówno przez 5 minut od odpalenia. Czy to może być wina pompowtryskiwaczy a dokładnie tego jednego na drugim cylindrze??

Opublikowano

Witam wszystkich.

Powiedzcie mi czy to normalne,że kontrolka świec zapala się tylko na 3sek przy -2C.

Opublikowano

no tak

to sa świece szybkiego grzania :P

ale ja zawsze czekam 10 sek jak jest zimno :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...