Seti Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Witam. mam problem z hamulcami. Przedstawię poniżej całą historię. A4 B6 AVANT 1.9 AWX 130 2001r Miesiąc czerwiec: zaczyna palić się kontrolka o kończących się klockach. Chodź hamowanie działa poprawnie wymieniam Same klocki komplet przód i tył. FIRMA KLOCKÓW MEYLE. Po wymianie jak wiadomo pedał hamulca miękki do czasu dotarcia. Po około 200 km Pedał hamulca robi się twardy kamień brak abs 3krotne naciśniecie pedała doprowadza do twardości. Jeżdżę tak 1000km z nadzieją ze moze faktycznie klocki się jeszcze nie ułożyły... W między czasie wymieniam płyn hamulcowy i odpowietrzam.... Pada na serwo wymieniam serwo i pompę hamulcową, Problem dalej ten sam ponownie odpowietrzam robie kolejne 1000km..... Wymieniam pompę vacum (stara faktycznie była słaba poprzedni właściciel kleił felerny króciec) problem dalej występuje. Nie wiem czy same klocki mogą powodować ten problem może trafiły się jakieś wadliwe, a może je przypaliłem gdzie dalej szukać proszę o pomoc. P.S stare klocki niestety zostały zutylizowane i nie mogę ich założyć w celu wykonania testu... Zakup nowych raczej nie stanowi problemu o ile jest nadzieja ze może to być to. Edit. Sprawdzałem gumowy łącznik wsadzając do niego tulejkę zapobiegającą wciąganiu ścianek. (nowa zamówiona w aso w trakcie oczekiwania) Problem ten samo. Niepotrzebnie napisałem ten post w dziale Warsztat - zrób to sam przepraszam. Edytowane 13 Września 2016 przez Seti
Dev Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Podepnij sobie zegar vakuometryczny i sprawdz podciśnienie na wszystkich przewodach. Gdzieś masz dziursko.
Seti Opublikowano 13 Września 2016 Autor Opublikowano 13 Września 2016 Tylko podciśnienie może być problemem ? czy jest jeszcze szerszy zakres możliwej usterki ? Nie jestem mechanikiem...
Seti Opublikowano 20 Września 2016 Autor Opublikowano 20 Września 2016 Możliwe by była to pompa ABS ? dziś dostałem taką informacje z serwisu....
karaluch8 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Polecam sprawdzić DOKŁADNIE ten sztywny przewód co dochodzi do serwa. W seacie ibizie miałem tak spękany, że ledwo hamulce hamowały. A zdziwiłem się na autostradzie, jak nie zdążyłem wyhamować do zjazdu Szybko wsteczny i dzida. Na szczęście nie wyniosło mnie za daleko. Szczęście w nieszczęściu. Dbajcie o hamulce.
Seti Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2016 Witam sprawdzono podcisnienia jest ok wymieniono cały odcinek od vacum do serwa. Problem dalej jest. Pompa ABS nowa. Już brak pomysłów i możliwości. Macie jakieś sugestie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się