Zimny Chirurg 2 Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Kurcz Ok, postaram się w najbliższym czasie dać odpowiedź Chlopaki jak widze te wasze wypociny na ten temat to az mi was żal. Powaga. Problem jest tak banalny ze teraz to smiac mi sie chce. Przerabialem to w AJM dlugo. Az mnie tak wk....lo ze mowie sobie dosc. Nie zadne czujniki cofajace sie paliwo czy slaby aku i leżący rozrusznik. Pojechalem do dobrego tunera. Sprawdzil dawke startowa na cieplym silniku. Byla ustawiona na min. Ustawil tam pare tych dawek do góry i uwierzcie odpala na dotyk zawsze. Piekna sprawa i po problemie. Zmieniac dawki startowe na cieplym na wieksze. Problem stary jak swiat. A zycie jakie sie zrobilo piekne. Nigdy nie zapomne tego wstydu jak trza bylo go cieplego ponownie zapalic. teraz to tylko niemile wspomnienie. Pozdro. P.S. Pod warunkiem ze wsio pozostale oczywiscie jest sprawne. Włacznie z poprawnie ustawionym synchro. Edytowane 18 Września 2016 przez Zimny Chirurg 2
Hezen Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Tak jak napisałeś, poprawienie mapy startowej jeśli cała reszta jest sprawna, dlatego dochodzimy co by mogło być nie tak. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
karaluch8 Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Jeśli wcześniej chodziło okey, a nagle przestało, to problem chyba jest mechaniczny, a nie w sterowniku. Więc takie podniesienie dawki startowej, to według mnie zrobione na odpier**l, i żeby działało. A przyczyna nie znaleziona. Edytowane 18 Września 2016 przez karaluch8
kaFFFar Opublikowano 18 Września 2016 Autor Opublikowano 18 Września 2016 Dokładnie tak, samochód mam 7 rok i przez cały czas igła. mam program zrobiony, wszyatko igła. I to się stało od tak. Jedna trasa i nie pali na ciepłym. Wątpię żeby od tak się w sterowniku przestawila dawka na ciepłym. Jutro będę wymieniał kolejne rzeczy i zobaczymy czy pomoże
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Dokładnie tak, samochód mam 7 rok i przez cały czas igła. mam program zrobiony, wszyatko igła. I to się stało od tak. Jedna trasa i nie pali na ciepłym. Wątpię żeby od tak się w sterowniku przestawila dawka na ciepłym. Jutro będę wymieniał kolejne rzeczy i zobaczymy czy pomoże Ja pierdziele. Jak tak bardzo chcesz grzebac najczesciej winnny jest czujnik temperatury G62 Pozniej moze synchro sie rozjechalo. No i najgorsza sprawa to leza gumki na wtryskach ale jak by tak bylo to i na zimnym byly by problemy. Z tymi mapami na odpalanie nic sie samo nie robi. Silnik ma odpalic na cieplym przy okreslonych spelnionych warunkach. Jesli ich nie spelnia to znaczy ze czegos mu brakuje i dlatego ma problemy z odalaniem. Te mity ze za wolno kreci bo musi osiagnac 300obr/min itp to w bajki sobie wcisnij. silnik jak to silnik sie zużywa. Vw założył blednie ze ma odpalac przy min dawce. tylko ze zapomnial ze po np 300 tys ten silnik juz nie jest idealny i bedzie potrzebowal wiecej paliwa by zaskoczyc. I tu jest caly problem. Wystarczy ze podniesie sie mu troszke tego paliwa na starcie i zapomina sie o czym kolwiek. Mam podniejiona dawke od roku i w koncu jestem szczesliwy. Bo czy cieply czy zimny odpala z cwierc oborotu. I nie jest ot na odwal sie tylko to jest przyczyna. Poprostu brakuje mu paliwa ze wzgedu na to ze silnik sie zużył i potrzebuje go troche wiecej. AJM byl pierwszym silnikiem na pompkach. i wiadomo nie wsio udalo sie od razu i niekiedy trza troche mu poprawic softa by smigal jak trza. pozdro.
karaluch8 Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Dokładnie tak, samochód mam 7 rok i przez cały czas igła. mam program zrobiony, wszyatko igła. I to się stało od tak. Jedna trasa i nie pali na ciepłym. Wątpię żeby od tak się w sterowniku przestawila dawka na ciepłym. Jutro będę wymieniał kolejne rzeczy i zobaczymy czy pomoże Ja pierdziele. Jak tak bardzo chcesz grzebac najczesciej winnny jest czujnik temperatury G62 Pozniej moze synchro sie rozjechalo. No i najgorsza sprawa to leza gumki na wtryskach ale jak by tak bylo to i na zimnym byly by problemy. Z tymi mapami na odpalanie nic sie samo nie robi. Silnik ma odpalic na cieplym przy okreslonych spelnionych warunkach. Jesli ich nie spelnia to znaczy ze czegos mu brakuje i dlatego ma problemy z odalaniem. Te mity ze za wolno kreci bo musi osiagnac 300obr/min itp to w bajki sobie wcisnij. silnik jak to silnik sie zużywa. Vw założył blednie ze ma odpalac przy min dawce. tylko ze zapomnial ze po np 300 tys ten silnik juz nie jest idealny i bedzie potrzebowal wiecej paliwa by zaskoczyc. I tu jest caly problem. Wystarczy ze podniesie sie mu troszke tego paliwa na starcie i zapomina sie o czym kolwiek. Mam podniejiona dawke od roku i w koncu jestem szczesliwy. Bo czy cieply czy zimny odpala z cwierc oborotu. I nie jest ot na odwal sie tylko to jest przyczyna. Poprostu brakuje mu paliwa ze wzgedu na to ze silnik sie zużył i potrzebuje go troche wiecej. AJM byl pierwszym silnikiem na pompkach. i wiadomo nie wsio udalo sie od razu i niekiedy trza troche mu poprawic softa by smigal jak trza. pozdro. No to trzeba ten silnik naprawić. Remont itd.
rikardo Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Dokładnie trzeba sobie pompki naprawić. Z podnoszeniem dawki żadna filozofia. Swego czasu osoba o nicku Rogal opisywała takie problemy. Problem wg niego jest złożony i wymieniał trzy elementy które za taki stan rzeczy mogą być odpowiedzialne - pompa, akumulator i rozrusznik. Więc nie pisz mi tu o mitach gdyż rozrusznik zużywa sie również. Bylem u tego Twojego tunera. Posprawdzał ustawienia i powiedział że nie ma się w nich czego czepiać. Można powiedzieć że skontrolował osobę która wymieniała rozrząd, gdyż myślałem że może coś źle jest ustawione. W moim przypadku sprawdzę ten rozrusznik, gdyż znalazłem temat na innym forum gdzie użytkownik wymienił wtryskiwacze a na końcu zregenerował rozrusznik który okazał się być sprawcą problemów z rozruchem.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Dokładnie trzeba sobie pompki naprawić. Z podnoszeniem dawki żadna filozofia. Swego czasu osoba o nicku Rogal opisywała takie problemy. Problem wg niego jest złożony i wymieniał trzy elementy które za taki stan rzeczy mogą być odpowiedzialne - pompa, akumulator i rozrusznik. Więc nie pisz mi tu o mitach gdyż rozrusznik zużywa sie również. Bylem u tego Twojego tunera. Posprawdzał ustawienia i powiedział że nie ma się w nich czego czepiać. Można powiedzieć że skontrolował osobę która wymieniała rozrząd, gdyż myślałem że może coś źle jest ustawione. W moim przypadku sprawdzę ten rozrusznik, gdyż znalazłem temat na innym forum gdzie użytkownik wymienił wtryskiwacze a na końcu zregenerował rozrusznik który okazał się być sprawcą problemów z rozruchem. To dlaczego jak jest zimny to odpala. Bo przy zimnym zadane sa wieksze dawki startowe po to iz przy zimnym silniku sprawnosc jego jest bardzo niska i dlatego wymaga on wiecej paliwa do startu. Mozesz wydawac w auto warte pare tysiecy tysiace. Tylko po co. Jak mozna zrobic to bardzo fajnie i ladnie i bez problememowo. No chyba ze faktycznie masz uwalony aku lub rozrusznik co ledwo kreci. Oczywiście mowie tu caly czas o silniku AJM i problemie co wczesniej jest na filmiku pogladowym z YT. Mialem ten sam objaw.Tylko ze mi ciezko odpalal za kazdym razem jak byl cieply. Mozesz zrobic test jeszcze. Jak bedzie zagrzany na maxa to odlacz czujnik temp. I wtedy odpal. Edytowane 19 Września 2016 przez Zimny Chirurg 2
kaFFFar Opublikowano 22 Września 2016 Autor Opublikowano 22 Września 2016 Wszystkie czujniki pozmienianie , wszystkie zaworki zwrotne . i nic haha beka
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Wszystkie czujniki pozmienianie , wszystkie zaworki zwrotne . i nic haha beka No jeszcze pare kola wrzucisz i może sie uda.Teraz proponuje wymienic gumki na wtryskach, Zregenerowac glowice i moze bedzie git. Tylko po co? Sam sobie odpowiedz. A tak na powaznie próbowałeś odpalic na cieplym z odpiętym czujnikiem temperatury?
kaFFFar Opublikowano 30 Września 2016 Autor Opublikowano 30 Września 2016 Wszystkie czujniki pozmienianie , wszystkie zaworki zwrotne . i nic haha beka No jeszcze pare kola wrzucisz i może sie uda.Teraz proponuje wymienic gumki na wtryskach, Zregenerowac glowice i moze bedzie git. Tylko po co? Sam sobie odpowiedz. A tak na powaznie próbowałeś odpalic na cieplym z odpiętym czujnikiem temperatury? Rowniez bez kostki nie odpala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się