bestfisher Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) Witam . Potrzebuję prawdziwego magika, albo wróżbitę Macieja. Problemem to głuchy dzwięk przy jeździe po nierównościach, wybojach, garbach - nierówności musza być wypukłe. Daje to znać o sobie przy wiekszej prędkośc, tak jak mówiłem głuchy dzwięk ( jakby coś było luźne w zawieszeniu lub układzie kierwoniczym ale nie daje metalicznych odgłosów) nie jest to stuk metaliczny jak wahacze czy drążki końcówki. Zawieszenie sprawne kpl magiel zregenerowany, drążki kierowonicze w dobrym stanie bez luzów założyłem stare miałem je w rękach nie było nic niepokojącego, końcówki również amortyzatory nowe sztuki sachs. Ktoś ma jakieś pomysły ? Oczywiście szarpaki i diagnostyka nie wykazała luzów. Zostaję nam albo drążek kierowniczy lub poduszka amortyzatora ? Staram się zlikwidować ten problem nie pamiętam od jak długiego czasu powoli zaczynam sie poddawać. Co diagnostyka i mechanicy to wszystko nowe wiec oni tutaj nic nie widzą. Pomocy Pany. P.S Nie wiem czy ma to znaczenie ale czasami, sporadycznie podczas skręconych max kół własnię w prawym kole po podskoczeniu na krawężniku lubi stuknąć własnie w tym cholernym kole. Pozdrawiam Edytowane 14 Września 2016 przez bestfisher
Netfcher Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Hmm, pewnie to nie to, ale mnie raz plastikowe nadkole wyskoczylo z mocowan i dawalo taki gluchy dzwiek. Nie wiem jak w B6 jest to jednak mocowane.
bestfisher Opublikowano 14 Września 2016 Autor Opublikowano 14 Września 2016 Każda propozycja pomysł nawet nie możliwy idzie do sprawdzenia.
Etna Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Poduszki amortyzatorów już sprawdzałeś?
bestfisher Opublikowano 14 Września 2016 Autor Opublikowano 14 Września 2016 Nie sprawdzałem, pozostaje mi to zrobić tzn demontaż amortyzatora ?
bestfisher Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 Dobra mam 3 rzeczy do sprawdzenia - poduszka, drązek kierowniczy i łącznik stabilizatora. Czy ktoś jeszcze ma jakieś pomysły doświadczenia ?
BeyerBrown Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Gumy stabilizatora. Dwie z przodu i dwie z tyłu Te z ASO nie są drogie, ~25-30zł/szt., zamienniki są niewiele tańsze. Możesz się też szarpnąć na poliuretany w podobnej cenie. Miałbyś je na wieki wieków
bestfisher Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 Panowie co najpierw wymienić, gdzie jeszcze szukać, ten odgłos drżacego luznego głuchego pukania doprowadza do szału.
Etna Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 Ja bym zaczął od łączników. Potrafią dawać znać w różnych często nie typowych okolicznościach. Trzeba pamiętać o tym że każdy element zawieszenia inaczej się zachowuje pod obciążeniem auta i w trakcie jazdy nawet z małą prędkością i zakrętach niż na podnośniku czy na szarpakach.
bestfisher Opublikowano 17 Września 2016 Autor Opublikowano 17 Września 2016 Wczoraj 4 wizyta na diagnostyce. Odpowiedź jak zwykle - poczekaj aż zacznie stukac mocniej i przyjedz bo nic tUtaj nie widać. Wszystkie elementy zawieszenia sztywne i ich stan to nowe chyba pozostaje wymieniać części bez wzgładu czy jest nowa czy nie i liczyć ze coś pomoże. Dzisiaj postaram się nagrać ten odgłos. Jest to już na tyle mocne i donosne ze dziwie się ze nigdzie nie moGa tego wychwycić.
Sieni Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Mam to samo. Głuche stuki, niemetaliczne, podobnie jak u Ciebie. Wymieniłem przednie amory, gumy na stabilizatorach, łączniki, wahacze i odbije amorów i nadal to jest. Na stacji diagnostycznej podobna diagnoza co u Ciebie - brak luzów, wszystko ok. Mnie to aż tak nie denerwuje no ale zawsze jak się słyszy to ma sie wrażenie, ze cos jest nie tak jak byc powinno. Myślałem jeszcze o łożyskach amortyzatorów bo tego noe wymieniłem. Może zużyte tarcze i klocki? Niedługo bedzie wymiana wiec zobaczę czy to cos da. Ewentualnie poduchy silnika..
Wihajster Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Myślałem jeszcze o łożyskach amortyzatorów chętnie sie dowiem gdzie one są
Sieni Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Masz racje, zle sie wyraziłem. Chodzilo mi o poduszki takie jak tu: http://motostacja.com/p/1939/7152/lemforder-poduszka-amortyzatora-audi-a4-b6-b7-a6-tuleje-i-poduszki-zawieszenie-i-uklad-kierowniczy-wszystkie-czesci-samochodowe.html Edytowane 17 Września 2016 przez Sieni
Wihajster Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Ewentualnie poduchy silnika.. i skrzyni tez do diagnozy
bestfisher Opublikowano 17 Września 2016 Autor Opublikowano 17 Września 2016 Myśle że poduszka skrzyni jeśliby się odezwała byłby to dzwięk wydobywający sie z pod samochodu, poduszka silnika odezwałaby sie za kazdym razem a tutaj tylko wyboje kiedy koła robią szybki ruch góra dół. Może poduszka, ale co w tych tarczach i klockach może być nie tak ? Zaciski może ale to naciagana teoria chyba.
Sieni Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Troche naciągana bo stuki byly by bardziej metaliczne. Mysle, ze poduchy na amorach mogą byc przyczyna, gdzies czytałem ze wlasnie takie dźwięki one wydają
dami8705 Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Proszę sprawdzić gumy stabilizatora . U mnie tak sie przenosiło że myślałem zę to mocowanie amorka. Jak sie okazało to były gumy stabilizatora.
bestfisher Opublikowano 17 Września 2016 Autor Opublikowano 17 Września 2016 Gumy stabilizatora nie sa drogie z tego co wiem wiec tak czy tak można je wymienić bez względu na ich stan. Jeść im nie daje. Pozatym poduszka z tego co wiem też strasznie droga nie jest wiec można szarpnąć sie na te 70 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się