muzin Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Pytanko, czy ktoś z was zakładał inne sprzęgło do 1.8t BEX quattro niż seryjne, np z AWX? Czy jest różnica między tarczą Bex a AWX, bo ze specyfikacji wynika, że parametry mają podobne. tarcza bex: http://allegro.pl/luk-sprzeglo-audi-a4-b6-b7-1-8t-bfb-amb-bex-i5434344002.html tarcza AWX http://allegro.pl/luk-sprzeglo-vw-passat-b5-1-9tdi-ajm-awx-avf-avb-i6357475886.html obydwie tarcze mają 230mm, Chcę kupić nową tarczę i dać do obicia kavlarem, ( pacjent ma ponad 300KM I 400nm) a nie wiem na co się zdecydować, żeby nie było problemów z montażem
Czarny4 Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Panowie ja mam inny problem. Dzis jadac na miasto, redukcja i gaz sprzeglo sie zlizgac zaczelo.... Dodam ze auto przejechalo kilka km po nocy i i pozniej juz przekazywalo moc jak trzeba. Pacjent to bex w quattro 370 niuta prawie i z tego co mi wiadomo poprzedni wlasciciel obijal tarcze u radzikowskiego. Jakies pomysly ?
golden87 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 W dniu 29.10.2017 o 12:31, Czarny4 napisał: Panowie ja mam inny problem. Dzis jadac na miasto, redukcja i gaz sprzeglo sie zlizgac zaczelo.... Dodam ze auto przejechalo kilka km po nocy i i pozniej juz przekazywalo moc jak trzeba. Pacjent to bex w quattro 370 niuta prawie i z tego co mi wiadomo poprzedni wlasciciel obijal tarcze u radzikowskiego. Jakies pomysly ? Albo tarcza juz zjechana, albo docisk nie trzyma i tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się