Sebastian82 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Witam jeszcze raz wszytki. Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B7 2,0 TDI z silnikiem BPW z roku 2007, auto ma przebieg 260tkm, w 2010 roku przy przebiegu 130tkm miało w niemieckim serwisie wymieniany dół silnika wraz z modułem pompy olejowej, moje pytanie dotyczy tego czy warto tam zaglądać. Jeden z mechaników u którego byłem powiedział mi coś takiego " jeżeli silnik w Niemczech był robiony w 2010 roku to pewnie moduł pompy został założony z większej średnicy zabierakiem (nowszy) i nie powinno być z tym problemu" Czy to może być prawda??? a po drugie może ktoś z was pracuje w Audi/VW i jest mi w stanie sprawdzić to nr VIN tj. historię serwisową auta. W Audi we Wrocławiu jest możliwość wglądu do historii ale nie ma możliwość przesłania bądź wydrukowania jej, na tyle niemieckiego nie znam aby rozszyfrować o co tam chodzi w parę minut kiedy będę miał wgląd na monitorze do wpisów serwisowych. Podpowiedzcie coś proszę. Pozdr.
moniuh Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 napisz do kolegi Stanley http://a4-klub.pl/index.php?/user/33169-stanley/ dogadacie się i dostaniesz historie auta w pdf po Polsku
hager84 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Przy przebiegu 130k w serwisie mogli ci przerobić napęd z łańcucha na koła zębate i wymienić tzw ołówek nie wiem jakie rozwiązanie pompy ma bpw. Jak masz 260k to i tak ołówek jest juz wyrobiony wiec ja bym tam profilaktycznie rzucił okiem na stan zabieraka i gniazda
kuba84 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 ja bym tam profilaktycznie rzucił okiem na stan zabieraka i gniazda Dokładnie tak jak kolega napisał.
SotoM Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Jeden z mechaników u którego byłem powiedział mi coś takiego " jeżeli silnik w Niemczech był robiony w 2010 roku to pewnie moduł pompy został założony z większej średnicy zabierakiem (nowszy) i nie powinno być z tym problemu" Może nie grubszym a dłuższym z 70mm na 100mm ale średnica jest ta sam.
Sebastian82 Opublikowano 19 Września 2016 Autor Opublikowano 19 Września 2016 Jeden z mechaników u którego byłem powiedział mi coś takiego " jeżeli silnik w Niemczech był robiony w 2010 roku to pewnie moduł pompy został założony z większej średnicy zabierakiem (nowszy) i nie powinno być z tym problemu" Może nie grubszym a dłuższym z 70mm na 100mm ale średnica jest ta sam. Oczywiście masz rację nie grubszy a dłuższy, a udało mi się również dziś dowiedzieć, że jednak nie tylko dół był wymieniony a cały silnik + turbo. Czyli cały silnik jest z przebiegiem 130 tkm i z roku 2010 i pytanie co tam zamontowali?
.Pablo. Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Do zabieraka zawsze warto zajrzeć. Koszt nie wielki i śpi się potem spokojnie.
Pawelkiwi Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 No to masz pewnie nowy z kołami zębatymi ale popatrz na naklejkę na rozrządzie tam masz typ silnika. Mimo wszystko zabierak do kontroli. Miałem już auta z tamtego rynku, że niby coś było robione a potem okazywało się że tylko zabierak był wyjęty i odwrócony by klepał dalej w innej pozycji. Niestety jak nie sprawdzisz nigdy nie będziesz miał pewności.
flyman7 Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Ja bym jednak sprawdził ... Ja swojego kupiłem w 2010r. z przebiegiem 156tys. Przy 138tys. padła niemiaszkowi pompa - wymiana na gwarancji pompy, silnika (nie wiem czy cały), turbiny. Przy 276tys. mi padła podczas jazdy nad morze Dobrze, ze szybko wyłączyłem silnik jak tylko zobaczyłem czerwoną kontrolkę oleju na FISie. Efekt: pompa do regeneracji i turbina do regeneracji. Silnik OK. Także nie ma co czekać tylko profilaktycznie tam zajrzeć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się