Skocz do zawartości
IGNOROWANY

H4mm3R S4 Look/RECARO/Heble TTRS 370/330/AccuAir/ROHANA 20X10J


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No Hamerek widzę barwy zmieniłeś na filutowe :kox: gratulejszyn :naughty:

awans :decayed: - mi dzisiaj kazał mówić panie tomku :whistling:

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
:decayed::decayed:
Opublikowano

Panie Tomku gratulacje za awans. kiedy poczujemy%%% żeś awansował ? :whistling:

ps. komuś posmarowoł :decayed:

---------- Post dopisany at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ----------

mi sie wydaje że ta fotka jacka w promocji nie była przypadkowa :whistling:

Opublikowano

Tego się nie mówi :decayed:

Opublikowano

Graty Panie VIPie inżynierze :decayed:

avans za avansem :kox:

Opublikowano

I wzajemnie, szkoda że tak krótko :wink:

---------- Post dopisany at 13:23 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ----------

Zabawki w komplecie to można brać się za montaż :wink:

sam52661280x768.jpg

Opublikowano

mam takie amatorskie pytanie:bag: Tomuś co to jest w tej rurze od ICka, te srebne :mysli: i nie chodzi mi o opaski:decayed:

Opublikowano

Jutro ciąg dalszy montażu drugiego IC, bo pojawiły się komplikacje przez węże z chłodzenia skrzyni :kwasny:

A w przyszłym tygodniu wymiana wahaczy, bo zaczeły się odzywać...

sam5268.jpg

Opublikowano

Straciłem dobre zdanie nt Lemforderów, b.szybko lecą sworznie przy niskim profilu opony i sztywnym zawiasie. Szczególnie w dolnych tylnych bananach.

TRW są bardziej wytrzymałe.

Opublikowano
Straciłem dobre zdanie nt Lemforderów, b.szybko lecą sworznie przy niskim profilu opony i sztywnym zawiasie. Szczególnie w dolnych tylnych bananach.

TRW są bardziej wytrzymałe.

Zobaczymy, nie chciałem TRW, bo siemian mi mówił że koncówki drążków są innej konstukcji i jak auto jest nisko posadzone to obcina gumy na drążkach.

Opublikowano
Straciłem dobre zdanie nt Lemforderów, b.szybko lecą sworznie przy niskim profilu opony i sztywnym zawiasie. Szczególnie w dolnych tylnych bananach.

TRW są bardziej wytrzymałe.

Zobaczymy, nie chciałem TRW, bo siemian mi mówił że koncówki drążków są innej konstukcji i jak auto jest nisko posadzone to obcina gumy na drążkach.

Końcówki drążków :eusathink::eusathink:chyba masz na myśli sworznie ? Ja ostatnio montowałem TRW i nie zauważyłem tego o czym piszesz, normalnie siedzą tak jak być powinno.

BTW na pierwszy montaż miałem TRW właśnie a nie Lema.

Tylko może być jeszcze zasadnicza różnica w wytrzymałości u Ciebie, po masz lżejsze auto. Jednak 3.0tdi z q to ciężka krowa i podejrzewam, że to jest przyczyną.

Opublikowano

Guma wokół sworznia na koncówce drążka, jak auto jest niżej to zmienia się kąt pracy i podczas skrętu obcina gumy. No tak 3.0 + Q robi swoje.

Opublikowano
Straciłem dobre zdanie nt Lemforderów, b.szybko lecą sworznie przy niskim profilu opony i sztywnym zawiasie. Szczególnie w dolnych tylnych bananach.

TRW są bardziej wytrzymałe.

Zobaczymy, nie chciałem TRW, bo siemian mi mówił że koncówki drążków są innej konstukcji i jak auto jest nisko posadzone to obcina gumy na drążkach.

żem wtrącę się w tą konwersację...to już wiem czemu mi poszły gumy końcówek drążków LMO...:kwasny: hmm...to chyba będę musiał pokombinować z innymi:mysli:

Opublikowano

Hammer kiedy rezasz pakiet moc :naughty:

Opublikowano
Hammer kiedy rezasz pakiet moc :naughty:

Poczytaj 2str wstecz :wink:

Opublikowano

H4mm3R gratki fotki w kalendarzu :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...