Arek8888 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Witam. Dziś rano po odpaleniu auta zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych. Czy może ktoś napisać gdzie znajduje się bezpiecznik świec żarowych i jak go rozpoznać (ile amperów itp)?
Hezen Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Sprawdz czy masz światło stop po wciśnięciu pedału hamulca. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Arek8888 Opublikowano 21 Września 2016 Autor Opublikowano 21 Września 2016 Sprawdziłem i mam. Czy kontrolka świec żarowych może sygnalizować coś jeszcze poza świecami lub światłem stop?
Arek8888 Opublikowano 21 Września 2016 Autor Opublikowano 21 Września 2016 Auto pali normalnie, nie traci mocy i nie dymi. Gdyby był problem z pompą wtryskową to byłyby jakieś inne objawy.
Hezen Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 To podepnij vaga niż zgadywać. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Arek8888 Opublikowano 21 Września 2016 Autor Opublikowano 21 Września 2016 Vaga podepnę, ale dopiero w weekend będę miał dostęp do niego. Na daną chwilę mogę sprawdzić jedynie bezpiecznik, ale nie wiem za bardzo jak go zlokalizować.
Hezen Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Od świec jest przekaźnik 202 pod kierownicą. Obok ecu jest bezpiecznik 40A (trzeba zdjąć pokrywe sterownika na podszybiu) Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
rikardo Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) Podepnij VAG-a i sprawdź czy nie masz jakiś błędów, migająca kontrolka świec żarowych w AFN-ie informuje również o błędach. Skoro ci migała i zgasła to zapisał się błąd uszkodzonego elementu który zdiagnozujesz po kodzie błędu. Edytowane 21 Września 2016 przez rikardo
Karolek1997 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Sprawdź czy nie falują Ci obroty na biegu jałowym oraz czy nie szarpie Ci na 4 i 5 biegu, jeśli falują i szarpie to nastawnik do czyszczenia.
Arek8888 Opublikowano 21 Września 2016 Autor Opublikowano 21 Września 2016 Dzięki wszystkim za cenne rady. Sprawa ma się następująco: Podpiąłem po kolei wszystkie świece bezpośrednio pod akumulator i okazało się, że wszystkie cztery świece nie żyją. W sumie mnie to nie dziwi. Kupiłem nowe NGK, ale udało mi się wymienić tylko trzy bo czwarta nie dała się wykręcić. Rikardo - obroty nie falują i nic nie szarpie. Kontrolka nadal miga, dzisiaj podjadę na vaga i zobaczę co on powie. VAG wykazał następujący błąd: 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Po wykasowaniu błędu kontrolka przestała migać, po czym przejechałem się autem i już się nie pojawiła.
Hezen Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17978/P1570 Najczesciej to problem z immo, mimo że można odpalić auto i nie gaśnie. Odkręć kiere i zajrzyj do 2-żyłowej kostki od czytnika immo (pierścień wokół stacyjki) Przeczysć styki, podegnij styki w kostce żeby lepiej kontaktowały z pinami w czytniku. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 21 Września 2016 przez Hezen
Arek8888 Opublikowano 22 Września 2016 Autor Opublikowano 22 Września 2016 Oki, jak błąd pokaże się ponownie to tak zrobię. Dzięki wielkie za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się