pesieka Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Cześć, Szukam mechanika który porządnie ogarnie wymianę rozrządu w silniku jak w temacie. Mieszkam w Żyrardowie pod Warszawą. Może ktoś kogoś ma sprawdzonego którego z czystym sumieniem mógłby polecić obrębie 20 - 40 km od mojej okolicy. Dzięki za pomoc. co to nie ma nic ???
lunatic Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 żaden mechanik nie powinnien miec problemu w 2.5 tdi nie jest ciezko wymienic rozrzad ja u siebie sam wymieniałem.
bajowsado Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 No dokładnie, jedynie trzeba mieć blokady. Nie dawaj komuś kto Ci to będzie robił na marker bo zrobi to zle, dlatego, że do rozrządu trzeba luzować koła zębate wałków.
pesieka Opublikowano 18 Października 2016 Autor Opublikowano 18 Października 2016 żaden mechanik nie powinnien miec problemu w 2.5 tdi nie jest ciezko wymienic rozrzad ja u siebie sam wymieniałem. Ja poprzedniej b5 1.9 tdi wymieniałem rozrząd a tu się trochę cykam jakbym miał jakąś pomoc typu fotostory z opisem to na lajcie myślę że bym dał radę. Mam mechanika co chce za robociznę 600 pln tylko nie wiem czy zrobi to dobrze.
lunatic Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Na yt wszystko jest nawet jak blokady zalozyć i gdzie a to najwazniejsze a odkrecac zapamietac pozniej jak zlozyc to powinienes wiedziec skoro w 1.9 tdi zrobiles tu tez dasz radee.
pesieka Opublikowano 12 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2016 (edytowane) żaden mechanik nie powinnien miec problemu w 2.5 tdi nie jest ciezko wymienic rozrzad ja u siebie sam wymieniałem.Witam, Wracam do tematu. Jeszcze nie wymieniłem rozrządu ale się przymierzam. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz czy po blokadzie trzeba ustawiać kąt wtrysku? Piszą w necie że to konieczne. Nie mam kabla i softu więc tu dodatkowy koszt. Piotr odpisał Samsung A3 Tapatalk Edytowane 12 Grudnia 2016 przez pesieka
lunatic Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 (edytowane) Powiem tak ja u siebie sprawdzałem kąt wtrysku po złożeniu ale wyszło idealnie i nie musiałem nic regulować tylko jak zablokujesz go całego zaznacz sobie idalnie koło rozrzadu ktore napedza pompe ono jest na 3 srubach regulacyjnych kata wtrysku i te kolo bedziesz musial sciagnac(bo inaczej paska od pompy nie zalozysz) zaznacz dobrze i załóż tak samo nie powinno sie przestawić. U mnie po złożeniu byłu dokładnie na late -1 do - 0.8. Wiec u mnie nie musialem poprawiać . Ale wszystko zależy jak te koło ściagniesz i założysz z powrotem. Pamietaj żeby dobrze zablokować i wszystko pasowało na wałku rozrzadu jak odkrecisz korek wlewu oleju na środku ma być widoczny znak OT wtedy wszystko pasi na blokady. ps: ale koło ciebie nie ma jakiegos kolegi z forum ktory za friko ci sprawdzic kat wtrysku albo za piwko. Regulacja zajmuje chwile wrazie czego tylko trzeba delikatnie robic z wyczuciem zeby zaraz polmetra nie ruszy he. Edytowane 13 Grudnia 2016 przez lunatic
pesieka Opublikowano 17 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2016 Dzięki za info. Jeszcze tylko jedno pytanko. Kupiłem takie blokady jak na zdjęciu czy są okej czy będzie coś jeszcze brakować? Piotr odpisał Samsung A3 Tapatalk Powiem tak ja u siebie sprawdzałem kąt wtrysku po złożeniu ale wyszło idealnie i nie musiałem nic regulować tylko jak zablokujesz go całego zaznacz sobie idalnie koło rozrzadu ktore napedza pompe ono jest na 3 srubach regulacyjnych kata wtrysku i te kolo bedziesz musial sciagnac(bo inaczej paska od pompy nie zalozysz) zaznacz dobrze i załóż tak samo nie powinno sie przestawić. U mnie po złożeniu byłu dokładnie na late -1 do - 0.8. Wiec u mnie nie musialem poprawiać . Ale wszystko zależy jak te koło ściagniesz i założysz z powrotem. Pamietaj żeby dobrze zablokować i wszystko pasowało na wałku rozrzadu jak odkrecisz korek wlewu oleju na środku ma być widoczny znak OT wtedy wszystko pasi na blokady. ps: ale koło ciebie nie ma jakiegos kolegi z forum ktory za friko ci sprawdzic kat wtrysku albo za piwko. Regulacja zajmuje chwile wrazie czego tylko trzeba delikatnie robic z wyczuciem zeby zaraz polmetra nie ruszy he. Dzięki za info. Jeszcze tylko jedno pytanko.Kupiłem takie blokady jak na zdjęciu czy są okej czy będzie coś jeszcze brakować? Piotr odpisał Samsung A3 Tapatalk
lunatic Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Nie widze dobrze ale powinno byc 2x takie plaskie na walki bolczyk na pompe i blokada na wał taki grybszy czpien z gwintem
pesieka Opublikowano 18 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) Nie widze dobrze ale powinno byc 2x takie plaskie na walki bolczyk na pompe i blokada na wał taki grybszy czpien z gwintemNa to wychodzi ze nie mam bolczyka na pompę. * 2x płaskie blaszki mam * czpień z gwintem na wał też jest Czy blolczyk na pompę można kupić oddzielnie czy ewentualnie samemu zrobić? Ok. Już wiem o który bolec chodzi. Pewnie to fi 6 albo podobny. Może wiertło wystarczy Piotr odpisał Samsung A3 Tapatalk Edytowane 18 Grudnia 2016 przez pesieka
slawinio Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Nie widze dobrze ale powinno byc 2x takie plaskie na walki bolczyk na pompe i blokada na wał taki grybszy czpien z gwintemNa to wychodzi ze nie mam bolczyka na pompę. * 2x płaskie blaszki mam * czpień z gwintem na wał też jest Czy blolczyk na pompę można kupić oddzielnie czy ewentualnie samemu zrobić? 20161218_183632.jpg Ok. Już wiem o który bolec chodzi. Pewnie to fi 6 albo podobny. Może wiertło wystarczy Piotr odpisał Samsung A3 Tapatalk Moze byc wiertlo 6
lunatic Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Tak wiertło wystarczy aby dopasowac do dziurki srednice tylko
pesieka Opublikowano 20 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2016 (edytowane) Ok. Graty zamawiam czyli zestaw naprawczy rozrządu, pompa wody, termostad , uszczelki pod pokrywy zaworów i co jeszcze oprócz optymizmu i wiary w siebie Jeszcze jedno będę zamawial w serwisie volkswagena bo mam najbliżej. Chyba nie ma różnicy w częściach? Z tego co sie oretuje to po nr VIN te rzeczy są grupy czyli audi volkswagen skoda. Piotr odpisał Samsung A3 Tapatalk Edytowane 20 Grudnia 2016 przez pesieka
lunatic Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 (edytowane) Ja w auto trafie wszystko kupiłem pasek pompa wody rolki rozrzadu plus rolki do pasków klinowych dałem 1400zl pasków klinowych nie brałem bo wczesniej 2 miesiace temu wymienialem Ja bym w serwisie nie brał ceny maja z kosmosu w szczecinie sam rozrzad paski rolki bez napinacza hydraulicznego 2600 sam napinacz hydrauliczny 800zl niepoważne ceny. Edytowane 20 Grudnia 2016 przez lunatic
pesieka Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2016 (edytowane) Ja w auto trafie wszystko kupiłem pasek pompa wody rolki rozrzadu plus rolki do pasków klinowych dałem 1400zl pasków klinowych nie brałem bo wczesniej 2 miesiace temu wymienialem Ja bym w serwisie nie brał ceny maja z kosmosu w szczecinie sam rozrzad paski rolki bez napinacza hydraulicznego 2600 sam napinacz hydrauliczny 800zl niepoważne ceny. A u mnie pytałem w dwóch serwisach zestaw rolek rozrządu pasków rozrządu 1090zl plus pompa po oddaniu starej 450zl termostad 150 Jeszcze jedno bo nie wiem i nie mogę zanieść. Żeby zablokować walki rozrządu tymi blaszkami to trzeba zdejmować pokrywy zaworów i przy okazji kupować uszczelki pod te pokrywy? czy gdzie to się robi? I gdzie jest to miejsce do blokowania wału? Gdzieś pod silnikiem , z boku? Przepraszam ale muszę być pewny tego żeby się za to zabrać Nie chce odkrywać Ameryki podczas rozkrecania. Dziękuję za pomoc. Jeszcze jedno bo nie wiem i nie mogę zanieść. Żeby zablokować walki rozrządu tymi blaszkami to trzeba zdejmować pokrywy zaworów i przy okazji kupować uszczelki pod te pokrywy? czy gdzie to się robi? I gdzie jest to miejsce do blokowania wału? Gdzieś pod silnikiem , z boku? proszę o odpowiedź czy ktoś pomoże? No i już jestem po wymianie rozrządu. Sam zrobiłem - dla chcącego nic trudnego. Dzięki za podpowiedzi. Piotr odpisał Samsung A3 Tapatalk Edytowane 22 Grudnia 2016 przez pesieka
lunatic Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Nie bylo mnie jakis czas ale super ze sie udalo pokryw nie trzeba sciagac tylko pompe vacum trzeba odkrecic od strony kierowcy i zaslepke od strony pasazera.
pesieka Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2016 Nie bylo mnie jakis czas ale super ze sie udalo pokryw nie trzeba sciagac tylko pompe vacum trzeba odkrecic od strony kierowcy i zaslepke od strony pasazera. Tak też właśnie zrobiłem. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się