Mateo_97 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Witam Przeszukałem forum, lecz nie znalazłem kogoś kto miałby podobny problem. Problem polega na tym, że poniżej 3 tys RPM moje audi ma okropnego muła, wydaje mi się że zamiast 110 koni ma ledwo 50, a powyżej 3 tys rwie jak powinien ale nie zawsze, niekiedy muł jest cały czas nawet po przekroczeniu 3 tys, ale nie wiem od czego to zależy. Dodam że, czyściłem n75, turbine wymienałem miesiąc temu i tak było już po wymianie. Ktoś wie o co chodzi?
lukasz51237 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 A przed wymianą turbiny było ok? Podłącz kompa zobacz co pokaże.
Mateo_97 Opublikowano 24 Września 2016 Autor Opublikowano 24 Września 2016 Przed wymianą też był muł ale wydaje mi się że jednak trochę lepiej się zbierał,ale najprawdopodobniej było coś ze sterowaniem bo sztanga od sterowania się praktycznie nie ruszała . Podłączyłem kompa i pokazał: -Błąd nr 00575 -Ciśnienie w kolektorze dolotowym -Błąd regulacji -Nieciągły
lukasz51237 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Posprawdzaj sobie wszystkie podciśnienia, węże dolotowe. Kopci to auto?
lukasz51237 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Zrób dynamiczną 11 i 11bs i wrzuć na forum. Gruszka szczelna?
Mateo_97 Opublikowano 24 Września 2016 Autor Opublikowano 24 Września 2016 Chodzi o logi? Jeśli tak to jestem zielony w tym temacie.
lukasz51237 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Tak logi dynamiczne by się przydały i BS.
Mozgu Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Turbina wymienona pochopnie. To ze wyczysciles n75 nie znaczy ze jest sprawny. Aby poprawnie sterowac turbina to wszystkie wezyki, wlacznie z tymi do egr. I vacum musi byc tez sprawne. Trzeba spardzic vacoumetrem jakie jest podcisnienie na pompie vacoum i jakie na wezyku do gruszki turbiny. Ale skoro u ciebie jest raz troche lepiej a raz gorzej to daje sobie reke uciac ze masz spekany ktorys wezyk przy końcówce. Np jak wsuwasz na n75 lub trojniczek. I sktocenie go o 2 cm by zalatwilo sprawe
Mateo_97 Opublikowano 24 Września 2016 Autor Opublikowano 24 Września 2016 Ok sprawdzę wężyki i dam znać A jeśli chodzi o turbo to spełniało rolę jako pompa oleju a nie powietrza, wirnik żył swoim życiem. Ogólnie wymiana była wymagana.
Hezen Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 (edytowane) Tak jak koledzy wyżej napisali, ogarnąć podstawy czyli wężyki podciśnienia, szczelność dolotu - np. jak się poci gumowy króciec na łączeniu to zdjąć go, wyczyscić i na nowo porządnie skręcić. Jak to ogarniesz a nie będzie poprawy to wrzuć logi a ktoś ogarnięty Ci je sprawdzi i napisze w czym jest problem Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Września 2016 przez Hezen
Mateo_97 Opublikowano 25 Września 2016 Autor Opublikowano 25 Września 2016 Dzisiaj wymieniłem podejrzane wężyki i przejechałem się, podczas jazdy turbo nie ładowało wcale nawet od 3 tys. więc zgasiłem auto i poczekałem trochę, co się później okazało po odpaleniu turbo ładowało od 3 tys. Może być uszkodzony N75?
Hezen Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 Wrzuć logi Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Mateo_97 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Polecicie jakiś dobry program (bezpłatny) do zrobienia logów?
lukasz51237 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Polecicie jakiś dobry program (bezpłatny) do zrobienia logów? VCDS
piotr0020 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 (edytowane) Witam Czy ktoś pomoże przeanalizować moje logi? http://vaglog.pl/log-011_ZXNdV9J.html Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Edytowane 29 Października 2016 przez piotr0020
lukasz51237 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Witam Czy ktoś pomoże przeanalizować moje logi? http://vaglog.pl/log-011_ZXNdV9J.html Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Duże przeładowanie i tryb awaryjny. Geometria do czyszczenia.
Mozgu Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) . Edytowane 30 Października 2016 przez Mozgu
piotr0020 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) Witam Czy ktoś pomoże przeanalizować moje logi? http://vaglog.pl/log-011_ZXNdV9J.html Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Duże przeładowanie i tryb awaryjny. Geometria do czyszczenia. Dziękuję Ci kolego za odpowiedź Co ciekawe turbo wymieniane, jesli robiles to sam to mogles nie wiedziec ale jak wymienial ci mechanik to mogl sprawdzic jak chodzi geometria Turbo nie było wymieniane, także nie czyszczone. Problem z trybem awaryjnym mam co roku, gdy nadejdą chłodniejsze dni(jesień, zima). Trzeba będzie oddać turbinę do czyszczenia, tylko zastanawiam się, kiedy to zrobić. Czy teraz czy na wiosnę, ponieważ boje się, że przez zimę nie będę mógł przegonić i znowu się zapiecze. Proszę o poradę. Dodam, iż autko jeździ na krótkich trasach. Edytowane 30 Października 2016 przez piotr0020
Mozgu Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Pomyliles mi sie z autorem tematu, wyczysc teraz bo ci sie tak pogorszy ze szok, ja jak wyczyscilem chyba 2 lata temu to nie mam problemu a tez robie male odcinki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się