danzan Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Dobry wieczór koledzy,Na wstępie zaznaczę, że nie jestem jakimś tuningowym świrem, a pomysły o które chce was zapytać nasunęły mi się na przestrzeni długiego czasu i po przeanalizowaniu cen stwierdziłem, że warto spróbować. Na wstępie; * czy wprowadzi jakieś korzyści zamontowanie filtra stożkowego do diesla? Oczywiście, nie biorę pod uwagę jakiegoś śmietnika za 50zł, a Simotę -> https://www.olx.pl/oferta/filtr-stozkowy-airbox-simota-carbon-170x130-sr-motnazowa-77-70mm-CID5-ID7ggxL.html#6e83b777c2* czy intercooler z W164 420CDI albo od Mastera 3.0 wpasuje się przed chłodnicę? Liczę się oczywiście, że cięciem belki zderzaka i tworzeniem uchwytów.W164; https://www.olx.pl/oferta/oryginalny-intercooler-behr-mercedes-ml420-450-cdi-w164-w211-tuning-CID5-IDhBDTw.html#86f02335afMaster; https://www.olx.pl/oferta/master-movano-intercooler-chlodnica-oryginalny-valeo-wysylka-dpd-CID5-IDbSKo1.html#098c8bc37fWiem, że popularne jest montowanie intercoolera z Iveco, ale przy moim który seryjnie ma dwa małe intercoolery nie będzie on za mały? Ten z ML'a wygląda na spory.* czy wywalenie kata i środkowego tłumika, a w ich miejsce wspawanie rur i tej samej średnicy co cały wydech wniesie korzyści, czy raczej nie? Lub czy zrobienie kompletnego przelotu nie zrobi z mojego auta ryczącej Hondy.* ostatecznie po tych wszystkich zabawach mam uzgodnione strojenie silnika. Kontaktowałem się w tej sprawie już z BRK w Inowrocławiu i znajomym elektrykiem samochodowym na sprawdzenie 'poprawności' działania silnika na chwilę obecną.Jak najwięcej rad będzie wskazane, ponieważ nigdy nie bawiłem się w takie coś, a auto - chciałbym żeby zewnętrznie pozostało maksymalnie ori na standardowej dla A4 szesnastce i zawiasie 1BA.PS po tych wszystkich modyfikacjach ( o ile są one warte świeczki ) wiosną na pewno będę szukał większych zacisków i tarcz do przodu. Od A8d2 powinny być odpowiednie?
fanthomas18 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Oba intercoolery które podałeś powinny się zmieścić przy delikatnym podcięciu belki aczkolwiek oba mają wyjścia prostopadle względem IC i tu może być problem przy montażu, do B5 najlepiej szukać czegoś z wyjściem na boki, coś jak ten z A5, niżej link http://allegro.pl/audi-a4-b8-a5-a6-intercooler-8k0145805g-i6540170860.html
karol24 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 W podobnej kasie można kupić najmniejszy intercooler 550/140/65 na FMIC.PL, który wchodzi bez problemu pod belkę i halogeny zostają na swoim miejscu.
danzan Opublikowano 4 Października 2016 Autor Opublikowano 4 Października 2016 Oba intercoolery które podałeś powinny się zmieścić przy delikatnym podcięciu belki aczkolwiek oba mają wyjścia prostopadle względem IC i tu może być problem przy montażu, do B5 najlepiej szukać czegoś z wyjściem na boki, coś jak ten z A5, niżej link http://allegro.pl/audi-a4-b8-a5-a6-intercooler-8k0145805g-i6540170860.html W podobnej kasie można kupić najmniejszy intercooler 550/140/65 na FMIC.PL, który wchodzi bez problemu pod belkę i halogeny zostają na swoim miejscu. Nie będą one za małe? Efekt przy takich wymiarach może być podobny do tych moich dwóch małych, które mam. Prostopadłe wyjścia mogą być problemem? Wydawało mi się, że akurat na wprost głowic wyjście jedno do turbo, drugie do kolektora ssącego będzie okej. Właśnie chciałbym uniknąć usuwania kratek, haluksów itp. i też myślałem o czymś stosunkowo większym, z zapasem.
karol24 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 W jaką moc celujesz? one z tego co mówią i piszą do ponad 200 KM dają radę. Zdejmij zderzak i sprawdź gdzie najlepiej rury poprowadzić
majkel_majki Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Robienia przelotu nie polecam, hałas z wydechu, a zwłaszcza rezonans w okolicy 3 tys obrotów rozsadza głowę i to przy założonych katalizatorach. Stożek też kiepski pomysł, przepływomierz i tak ma ciężkie życie, a w 150 konnych tdi nie grzeszy trwałością już w serii. Zakładając, że realnie stan silnika i osprzętu pozwoli na uzyskanie po chipie okolicy 200 koni twierdzę, że czyste seryjne intercoolery się wyrobią.
danzan Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) W jaką moc celujesz? one z tego co mówią i piszą do ponad 200 KM dają radę. Zdejmij zderzak i sprawdź gdzie najlepiej rury poprowadzić Celuje tylko i wyłącznie w 200, nie chcę nic więcej, ale jeśli się da to czemu nie. Co to przelotu, kumpel w 1.9 ma 2,5' cala od początku do końca i żadnego tłumika i mówi, że jest luz w porządku z hałasem. Co to prowadzenia rur wiem co i jak, zastanawiam się czy ten IC z ML'a swoimi wyjściami obejmie chłodnicę, bo jeśli nie to nie ma sensu go montować. Edytowane 5 Października 2016 przez danzan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się