Kamil Tórz 0 Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Witam serdecznie. W mojej b6 1.9 130km jest problem tego typy, że Turbo się rozłącza. Nie ma reguły czy na niskich czy wysokich obrotach. Po odpaleniu auta na nowo jest okey do następnego razu. Czynności jakie zostały wykonane do tego czasu: -zregenerowana turbina -wymienony zawór n-75 -wymienione węże podciśnienia -wymieniony przeplywomierz Czy może byś jeszcze jakas inna przyczyna ? Dodam ,ze ostatnio stało się to podczas przejazdu przez tory. Z góry dzięki za jakieś porady. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Sprawdzić szczelność dolotu, intercoolera. Kruciec na vacum nie luźny? Zaślep wężyk podciśnienia od egr śrubką. Pedał hamulca nie twardnieje po kilku przyhamowaniach? Masz kabel i vcds? Zrób logi dynamiczne 008 011 010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Tórz 0 Opublikowano 2 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Sprawdzić szczelność dolotu, intercoolera. Kruciec na vacum nie luźny? Zaślep wężyk podciśnienia od egr śrubką. Pedał hamulca nie twardnieje po kilku przyhamowaniach? Masz kabel i vcds? Zrób logi dynamiczne 008 011 010 Kabla nie mam na ten moment, dolot szczelny. A egr spróbuję zaślepić. Co do hamowania to wszystko jest ok, nie twardnieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Jak przygazujesz na postoju to nie słychać świstania? Syczenia? I kruciec na vacum obadaj czy sie za dużo już nie rusza. Bedziesz miał kabel to porób logi wtedy coś więcej bedziemy wiedzieć. I błedy 01 engine, napewno będa to zapodaj tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietko 0 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Podepnę sie pod temat, otóż dzis wyjeżdżając do sklepu odpaliłem pojechałem normalnie jak zwykle. Wychodzę ze sklepu odpalam... ruszam a tu brak mocy( turbo nie działa). Gasiłem, odpalałem kilkukrotnie -zero pomocy. Możliwe ze tak nagle by padła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Błedy jakie w ecu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekbalcerzak 0 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 miałem chyba podobny problem, samochód padał w tryb awaryjny, po odpaleniu znowu wszystko wracało do normy. Pomogło czyszczenie turbiny (sprawdź czy gruszka chodzi, bo możliwe że kierownice zajechane) i przy okazji czyszczenie EGR. W moim przypadku pomogło, więcej się nie włączył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietko 0 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Juz wszystko jasne u mnie. Problemem był przepływomierz.. . Do tego przeczyszcony egr... Dolot( mocno brudny byl) i auto śmiga aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekMiskiewicz 0 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 ile zapłaciłeś za regenerację turbo ?bo może turbo jest źle złożone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się