Alzak Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 czyli problemu wycierajacych sie kol zebatych i wycierajacego sie imbusu nie ma na 100% sorki za glupie pytanie ale musze miec pewnosc ze sie nie wpakuje w szambo
MAJKI Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 czyli problemu wycierajacych sie kol zebatych i wycierajacego sie imbusu nie ma na 100% Nie ma, dlatego właściciele A4 wrzucają ten motor z A3 do siebie Szukaj A3 po 2006 roku bo wcześniejsze modele miały za to problem z pękającymi głowicami
ziutek--wroclaw Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 generalnie to jest tak jak nie urok to sraczka
vsipinio Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 witam jestem nowy na forum i od niedawna właścicielem A4 2.0 rok 2005 ,z silnikiem diesla typu BPW już kilka dni po zakupie tego auta zaczołem borykać się z problemami najpierw "dwumas"-pomyślałem sobie:dobra pewnie poprzedni właściciel dawał rady...-okazało sie że normalka :evil:koszt ok 3000pln z robocizną nie mineło dwa miechy -(tera już wiem) -"standardowy" problem ciśnienia oleju - do wymiany pompa oleju - super myśl technologiczna AUDI -(ok.4200pln) no i oczywiście przy okazji turbina (ok.3500pln) , czy coś więcej???(silnik) okaże się na dniach, no i oczywiście + robotogodziny(podane ceny częsci w przybliżeinu wg. AUDI) dodam tylko tyle że zakupując tą marke sugerowałem się dobrą opinią ,(niby)niezawodnością :polew:precyzją i wysokim standartem oraz szacunkiem z jakim ta marka podchodzi do klienta- myśle że ilość uczestników oraz odwiedzających ten wątek odkrywa jak wielki jest dla nas "ten szacunek" ...no i oczywiście jestem za
MAJKI Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 witam jestem nowy na forum i od niedawna właścicielem A4 2.0 rok 2005 ,z silnikiem diesla typu BPW już kilka dni po zakupie tego auta zaczołem borykać się z problemami najpierw "dwumas"-pomyślałem sobie:dobra pewnie poprzedni właściciel dawał rady...-okazało sie że normalka :evil:koszt ok 3000pln z robocizną nie mineło dwa miechy -(tera już wiem) -"standardowy" problem ciśnienia oleju - do wymiany pompa oleju - super myśl technologiczna AUDI -(ok.4200pln) no i oczywiście przy okazji turbina (ok.3500pln) , czy coś więcej???(silnik) okaże się na dniach, no i oczywiście + robotogodziny(podane ceny częsci w przybliżeinu wg. AUDI) dodam tylko tyle że zakupując tą marke sugerowałem się dobrą opinią ,(niby)niezawodnością :polew:precyzją i wysokim standartem oraz szacunkiem z jakim ta marka podchodzi do klienta- myśle że ilość uczestników oraz odwiedzających ten wątek odkrywa jak wielki jest dla nas "ten szacunek" ...no i oczywiście jestem za To gdzie Ty kupiłeś to auto i z jakim przebiegiem że w tak krótkim czasie tyle awarii, ja już użytkuje BLB ponad 2 lata i nie narzekam tylko nie kupiłem go jako "okazji" tylko byłem wybredny i szukałem auta ponad 3 miechy
Madas Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 witam jestem nowy na forum i od niedawna właścicielem A4 2.0 rok 2005 ,z silnikiem diesla typu BPW już kilka dni po zakupie tego auta zaczołem borykać się z problemami najpierw "dwumas"-pomyślałem sobie:dobra pewnie poprzedni właściciel dawał rady...-okazało sie że normalka :evil:koszt ok 3000pln z robocizną nie mineło dwa miechy -(tera już wiem) -"standardowy" problem ciśnienia oleju - do wymiany pompa oleju - super myśl technologiczna AUDI -(ok.4200pln) no i oczywiście przy okazji turbina (ok.3500pln) , czy coś więcej???(silnik) okaże się na dniach, no i oczywiście + robotogodziny(podane ceny częsci w przybliżeinu wg. AUDI) dodam tylko tyle że zakupując tą marke sugerowałem się dobrą opinią ,(niby)niezawodnością :polew:precyzją i wysokim standartem oraz szacunkiem z jakim ta marka podchodzi do klienta- myśle że ilość uczestników oraz odwiedzających ten wątek odkrywa jak wielki jest dla nas "ten szacunek" ...no i oczywiście jestem za To gdzie Ty kupiłeś to auto i z jakim przebiegiem że w tak krótkim czasie tyle awarii, ja już użytkuje BLB ponad 2 lata i nie narzekam tylko nie kupiłem go jako "okazji" tylko byłem wybredny i szukałem auta ponad 3 miechy ja to samo mam już BLB 1.5 mies i też bez problemu się użytkuje .... myślę że to mogą być te "okazje" .... jak już piszecie o tych problemach w BPW czy BLB to podawajcie przebiegi i pochodzenie auta i czy pewne jest na 100% ....
vsipinio Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 ja też nie szukałem "okazj" ,jakiś czas mineło zanim znalazłem to ,teraz na liczniku teraz mam przekroczone 167 tysiaków autem przyjechałem z niemiec ,do ostatniego momentu kiedy auto zostało wystawione na sprzedaż było serwisowane ,co się zgadza z książka i informacjami po numerze VIN ,...także
yesfan Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 vsipinio - czy mógłbyś dokładniej opisać usterkę napędu pompy? Tzn. jakie były u Ciebie objawy i co okazało się po zdjęciu miski olejowej.
leone1988 Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 objawy kolego to tylko hałas pochodzący z pod miski olejowej. ja wymieniłem naped pompy oleju z turana 2007 rok. po prostu zamiast zębatki na wale włożyłem tryb i wszystko jest git. przejechałem z 30 tyś i jest ok
yesfan Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 leone1988 - czyli wywaliłeś zespół wałków zastępując go samą pompą oleju?
leone1988 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 po prostu wymieniłem zebatkę na wale która napędza pompę oleju i zastapilem ją trybem. ale musiałem przy tym wymienić pompę i wałki. cały zestaw udało mi sie znaleść od turana
yesfan Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Dziwne że z Turana, bo tam chyba nie stosowali silników w wałkami wyrównoważającymi. Mniejsza z tym. A w jakim stanie były zębatki, napinacz i imbusik (zabierak)?
pejsyk Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Kolego NYNA nie moim celem jest ciebie przekonywać do swoich racji, a może zauważyłeś, że znikneło forum z opiniami klientów na ich stronie?, nie ujawniam przyczyny z prostego powodu uważam, że serwis o ktorym piszemy odwiedza a4-klub.pl a nie chce im ułatwiać pracy na przyszłość.
turdzi Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Dziwne że z Turana, bo tam chyba nie stosowali silników w wałkami wyrównoważającymi. Mniejsza z tym. A w jakim stanie były zębatki, napinacz i imbusik (zabierak)? Turan i Passat tez maja walki.Nie maja ich Golf , A3 , Leon itp. czyli auta o klase mniejsze.
jaro4444 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 Turan jest na płycie Golfa V więc jaka to inna klasa? Z tego co wiem w Turanach siedzą 2.0 TDI 16V AZV i BKD oraz 8V BMM czyli wszystkie bez wałków. Wałki są za to w Tiguanie.
turdzi Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 jaro4444 racja niedoczytalem oczywiscie chodzilo mi o paska i tiguana
leone1988 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 był to turan z 2007 roku wiec już nie było tam problemów z wałkami ani zębatką
augustA4 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 po prostu wymieniłem zebatkę na wale która napędza pompę oleju i zastapilem ją trybem. ale musiałem przy tym wymienić pompę i wałki. cały zestaw udało mi sie znaleść od turana kolego ile zapłaciłeś za ten zestaw?
leone1988 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 800 zl za te częsci czyli: tryb na wale i cały system napędu oleju .akurat miałem szczeście bo mój mechanik zalatwil mi te częci. Razem to wyszło 1300 zł bo robocizna wyszła 500 [br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 07:55_________________________________________________jasli coś nazywam nie profesjonalnie to sory, ale nie znam sie na tym aż tak dobrze
augustA4 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 800 zl za te częsci czyli: tryb na wale i cały system napędu oleju .akurat miałem szczeście bo mój mechanik zalatwil mi te częci. Razem to wyszło 1300 zł bo robocizna wyszła 500 [br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 07:55_________________________________________________jasli coś nazywam nie profesjonalnie to sory, ale nie znam sie na tym aż tak dobrze No to w sumie nie drogo. nowy komplet to ok. 4500 PLN plus robocizna
Rekomendowane odpowiedzi