Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Propozycja zbiorowego zapytania, a poźniej pozwu przeciw Audi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czyli problemu wycierajacych sie kol zebatych i wycierajacego sie imbusu nie ma na 100%

sorki za glupie pytanie ale musze miec pewnosc ze sie nie wpakuje w szambo

Opublikowano

czyli problemu wycierajacych sie kol zebatych i wycierajacego sie imbusu nie ma na 100%

Nie ma, dlatego właściciele A4 wrzucają ten motor z A3 do siebie :wink4:

Szukaj A3 po 2006 roku bo wcześniejsze modele miały za to problem z pękającymi głowicami

Opublikowano

witam jestem nowy na forum i od niedawna właścicielem A4 2.0 rok 2005 ,z silnikiem diesla typu BPW

już kilka dni po zakupie tego auta zaczołem borykać się z problemami najpierw "dwumas"-pomyślałem sobie:dobra

pewnie poprzedni właściciel dawał rady...-okazało sie że normalka :evil:koszt ok 3000pln z robocizną

nie mineło dwa miechy -(tera już wiem) -"standardowy" problem ciśnienia oleju - do wymiany pompa oleju - super myśl technologiczna AUDI :good:-(ok.4200pln)

no i oczywiście przy okazji turbina (ok.3500pln) , czy coś więcej???(silnik) okaże się na dniach, no i oczywiście + robotogodziny(podane ceny częsci w przybliżeinu wg. AUDI)

dodam tylko tyle że zakupując tą marke sugerowałem się dobrą opinią ,(niby)niezawodnością :polew:precyzją i wysokim standartem oraz szacunkiem z jakim ta marka

podchodzi do klienta- myśle że ilość uczestników oraz odwiedzających ten wątek odkrywa jak wielki jest dla nas "ten szacunek"

...no i oczywiście jestem za

Opublikowano

witam jestem nowy na forum i od niedawna właścicielem A4 2.0 rok 2005 ,z silnikiem diesla typu BPW

już kilka dni po zakupie tego auta zaczołem borykać się z problemami najpierw "dwumas"-pomyślałem sobie:dobra

pewnie poprzedni właściciel dawał rady...-okazało sie że normalka :evil:koszt ok 3000pln z robocizną

nie mineło dwa miechy -(tera już wiem) -"standardowy" problem ciśnienia oleju - do wymiany pompa oleju - super myśl technologiczna AUDI :good:-(ok.4200pln)

no i oczywiście przy okazji turbina (ok.3500pln) , czy coś więcej???(silnik) okaże się na dniach, no i oczywiście + robotogodziny(podane ceny częsci w przybliżeinu wg. AUDI)

dodam tylko tyle że zakupując tą marke sugerowałem się dobrą opinią ,(niby)niezawodnością :polew:precyzją i wysokim standartem oraz szacunkiem z jakim ta marka

podchodzi do klienta- myśle że ilość uczestników oraz odwiedzających ten wątek odkrywa jak wielki jest dla nas "ten szacunek"

...no i oczywiście jestem za

To gdzie Ty kupiłeś to auto i z jakim przebiegiem że w tak krótkim czasie tyle awarii, ja już użytkuje BLB ponad 2 lata i nie narzekam tylko nie kupiłem go jako "okazji" tylko byłem wybredny i szukałem auta ponad 3 miechy

Opublikowano

witam jestem nowy na forum i od niedawna właścicielem A4 2.0 rok 2005 ,z silnikiem diesla typu BPW

już kilka dni po zakupie tego auta zaczołem borykać się z problemami najpierw "dwumas"-pomyślałem sobie:dobra

pewnie poprzedni właściciel dawał rady...-okazało sie że normalka :evil:koszt ok 3000pln z robocizną

nie mineło dwa miechy -(tera już wiem) -"standardowy" problem ciśnienia oleju - do wymiany pompa oleju - super myśl technologiczna AUDI :good:-(ok.4200pln)

no i oczywiście przy okazji turbina (ok.3500pln) , czy coś więcej???(silnik) okaże się na dniach, no i oczywiście + robotogodziny(podane ceny częsci w przybliżeinu wg. AUDI)

dodam tylko tyle że zakupując tą marke sugerowałem się dobrą opinią ,(niby)niezawodnością :polew:precyzją i wysokim standartem oraz szacunkiem z jakim ta marka

podchodzi do klienta- myśle że ilość uczestników oraz odwiedzających ten wątek odkrywa jak wielki jest dla nas "ten szacunek"

...no i oczywiście jestem za

To gdzie Ty kupiłeś to auto i z jakim przebiegiem że w tak krótkim czasie tyle awarii, ja już użytkuje BLB ponad 2 lata i nie narzekam tylko nie kupiłem go jako "okazji" tylko byłem wybredny i szukałem auta ponad 3 miechy

ja to samo mam już BLB 1.5 mies i też bez problemu się użytkuje .... myślę że to mogą być te "okazje" ....

jak już piszecie o tych problemach w BPW czy BLB to podawajcie przebiegi i pochodzenie auta i czy pewne jest na 100% ....

Opublikowano

ja też nie szukałem "okazj" ,jakiś czas mineło zanim znalazłem to ,teraz na liczniku teraz mam przekroczone 167 tysiaków

autem przyjechałem z niemiec ,do ostatniego momentu kiedy auto zostało wystawione na sprzedaż było serwisowane ,co

się zgadza z książka i informacjami po numerze VIN ,...także

Opublikowano

vsipinio - czy mógłbyś dokładniej opisać usterkę napędu pompy? Tzn. jakie były u Ciebie objawy i co okazało się po zdjęciu miski olejowej.

Opublikowano

objawy kolego to tylko hałas pochodzący z pod miski olejowej. ja wymieniłem naped pompy oleju z turana 2007 rok. po prostu zamiast zębatki na wale włożyłem tryb i wszystko jest git. przejechałem z 30 tyś i jest ok

Opublikowano

po prostu wymieniłem zebatkę na wale która napędza pompę oleju i zastapilem ją trybem. ale musiałem przy tym wymienić pompę i wałki. cały zestaw udało mi sie znaleść od turana

Opublikowano

Dziwne że z Turana, bo tam chyba nie stosowali silników w wałkami wyrównoważającymi. Mniejsza z tym. A w jakim stanie były zębatki, napinacz i imbusik (zabierak)?

Opublikowano

Kolego NYNA nie moim celem jest ciebie przekonywać do swoich racji, a może zauważyłeś, że znikneło forum z opiniami klientów na ich stronie?, nie ujawniam przyczyny z prostego powodu uważam, że serwis o ktorym piszemy odwiedza a4-klub.pl a nie chce im ułatwiać pracy na przyszłość.

Opublikowano

Dziwne że z Turana, bo tam chyba nie stosowali silników w wałkami wyrównoważającymi. Mniejsza z tym. A w jakim stanie były zębatki, napinacz i imbusik (zabierak)?

Turan i Passat tez maja walki.Nie maja ich Golf , A3 , Leon itp. czyli auta o klase mniejsze.

Opublikowano

Turan jest na płycie Golfa V więc jaka to inna klasa?

Z tego co wiem w Turanach siedzą 2.0 TDI 16V AZV i BKD oraz 8V BMM czyli wszystkie bez wałków. Wałki są za to w Tiguanie.

Opublikowano

jaro4444 racja :embarrassed: niedoczytalem oczywiscie chodzilo mi o paska i tiguana

Opublikowano

po prostu wymieniłem zebatkę na wale która napędza pompę oleju i zastapilem ją trybem. ale musiałem przy tym wymienić pompę i wałki. cały zestaw udało mi sie znaleść od turana

kolego ile zapłaciłeś za ten zestaw?

Opublikowano

800 zl za te częsci czyli: tryb na wale i cały system napędu oleju .akurat miałem szczeście bo mój mechanik zalatwil mi te częci. Razem to wyszło 1300 zł bo robocizna wyszła 500 [br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 07:55_________________________________________________jasli coś nazywam nie profesjonalnie to sory, ale nie znam sie na tym aż tak dobrze

Opublikowano

800 zl za te częsci czyli: tryb na wale i cały system napędu oleju .akurat miałem szczeście bo mój mechanik zalatwil mi te częci. Razem to wyszło 1300 zł bo robocizna wyszła 500 [br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 07:55_________________________________________________jasli coś nazywam nie profesjonalnie to sory, ale nie znam sie na tym aż tak dobrze

No to w sumie nie drogo. nowy komplet to ok. 4500 PLN plus robocizna

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...