mati1991lw Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Witam Pacjent Audi A4 B5 Lift 2001 rok AJm . po dodaniu gazu słysze jak bulgocze mi płyn chłodniczy o co chodzi ? ktoś wie ? silnik czuje że mam na wyczerpaniu i bd kapitalny remont moje pytanie co konkretnie siadai\ i czy opłaca się kapitalny remont >? dodam że w przyszłości chce zwiekszyć moc do 180 koni
michu93 Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 bulgotanie przelewanie się płynu? czy zwyczajnie się gotuje? pewnie głowica
misiek95 Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Jezeli trzeba bedzie zwalac glowice to poszukaj calego zdrowego slupka asz lub awx. Ajm nie lubi duzych mocy. 180 to gorna granica Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
mati1991lw Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 nie płyn sie nie gotuje, po prostu bulgocze jak dodam gazu Mu. ogrzewanie działa normalnie ;p a co z tymi słupkami ? są mocniejsze ???
Hezen Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Odpowietrz nagrzewnice. Zagrzej dziada, wysuwasz wąż żeby dziurką płyn leciał i trzymaj go kilkanaście sekund na 2tys. rpm. Płyn będzie leciał pod ciśnieniem i najlepiej położyć na niego szmate.
mantix Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Odpowietrz nagrzewnice.Zagrzej dziada, wysuwasz wąż żeby dziurką płyn leciał i trzymaj go kilkanaście sekund na 2tys. rpm.Płyn będzie leciał pod ciśnieniem i najlepiej położyć na niego szmate. To prawda, a najlepiej jeszcze stanąć tak żeby przód był wyżej, np. gdzieś pod górkę podjechać, miałem kiedyś takie bulgotanie
Hezen Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Uważa się że układ powinien odpowietrzyć się sam, ale czasami trzeba mu pomóc. Ewentualnie podmienić od kogoś korek zbiorniczka
mati1991lw Opublikowano 15 Października 2016 Autor Opublikowano 15 Października 2016 tak myślałem o sie wystraszyłem że coś jest z uszczelką pod głowicą a jeszcze pytanie waż od nagrzewnicy od strony akumulatora ściągnąć czy od strony kierowcy ? ściągne jeszcze korek i bez korka dam Mu ognia może pójdzie tak ?
Karolek1997 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Patrząc od przodu na samochód lewy wąż - jest na nim na górze mały otwór, mniej więcej 2cm od końca - zsuwasz go tylko do momentu, aż przez otwór będzie mógł lecieć płyn.
Hezen Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) Korek musi być zakręcony, ciśnienie które wytworzy pompa wody musi wypchnąć powietrze z nagrzewnicy. I tak jak kolega wyżen napisał, lewy wąż - tylko on ma u góry dziurke. Edytowane 15 Października 2016 przez Hezen
mati1991lw Opublikowano 17 Października 2016 Autor Opublikowano 17 Października 2016 jutro spróbuje i dam znać czy pomogło dziekuje za jakiekolwiek odpowiedzi ;d
Langista Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) Dlaczego z silnika o mocy 115km chcesz wyciskac aż 180? Koszta utrzymania tego silnika (jak go wcześniej po 3-4 latach nie zajedziesz) przerosną koszta kupienia mocniejszego silnika, przystosowanego do czegoś takiego, na prawde nie rozumiem logiki ludzi dźwigających moc aż tak drastycznie Edytowane 17 Października 2016 przez Langista
mati1991lw Opublikowano 18 Października 2016 Autor Opublikowano 18 Października 2016 Bo zastanawiam sie zy kompletny AWX mi wejdzie czy jakies przeróbki trzeba bedzie robić ?
Langista Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 To dobrze, że teraz o tym napisałeś, a nie np w 1 poście..
Hezen Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Langnista co ty pier** AJM i AWX to te same silniki tyle że różnią się turbiną, softem i nie jestem pewny czy w awx są większe pompki. Dla ajm 180 kucy to pikuś, spokojnie zdzierży taką moc bez jakiej więkzzej awaryjności. Silniki na VP przy 180kucy nie mają problemu, to dlaczego w AJM miałby być problem?
mati1991lw Opublikowano 18 Października 2016 Autor Opublikowano 18 Października 2016 no dobra 180 kunia to nie problem zmieniajac turbo wtryski i robiąc soft ale co ze sprzegłem ???
mantix Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Dlaczego z silnika o mocy 115km chcesz wyciskac aż 180? Koszta utrzymania tego silnika (jak go wcześniej po 3-4 latach nie zajedziesz) przerosną koszta kupienia mocniejszego silnika, przystosowanego do czegoś takiego, na prawde nie rozumiem logiki ludzi dźwigających moc aż tak drastycznie Jak chcesz sobie jeździć na serii to nikt Ci nie broni, ale czy to jazda...?Jak masz te kilkadziesiąt koni w zapasie to, nawet jak nie zawsze są potrzebne to wierz mi, że jeździ się lepiej i nawet bezpieczniej. Już nie wspominam o momencie bo to już w ogóle frajda .Nie ukrywam, jak bym miał jakiś lewy pieniążek to zakładam turbo z awx robię korektę a i pewno potem by się wtryski chciało zmienić... Edytowane 19 Października 2016 przez mantix
misiek95 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Langnista co ty pier** AJM i AWX to te same silniki tyle że różnią się turbiną, softem i nie jestem pewny czy w awx są większe pompki. Dla ajm 180 kucy to pikuś, spokojnie zdzierży taką moc bez jakiej więkzzej awaryjności. Silniki na VP przy 180kucy nie mają problemu, to dlaczego w AJM miałby być problem? Ajm ma inne korby niz awx i jest duuuzo mniej wytrzymały. Zdarza sie ze przy większych mocach strzeli z kopyta
Hezen Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Misiek piszemy tutaj o 180KM a nie o 200-220KM lub więcej. Tyle to korby ajm'a powinny wtrzymać. Ori korby z 1Z,AFN wytrzymują do 400NM (są oczywiscie wyjątki,np. wodzu ) A nie wierze żeby w ajm były słabsze korby niż w silnikach VP
Langista Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 (edytowane) Misiek piszemy tutaj o 180KM a nie o 200-220KM lub więcej. Tyle to korby ajm'a powinny wtrzymać. Ori korby z 1Z,AFN wytrzymują do 400NM (są oczywiscie wyjątki,np. wodzu ) A nie wierze żeby w ajm były słabsze korby niż w silnikach VP Właśnie tak nie jeden silnik podziękował po podnoszeniu mocy. Nie jestem totalnie przeciw, ale moim zdaniem nie ma sensu taki zabieg, bo żeby było bezpieczniej z takim silnikiem to należałoby wymienić troche więcej części na mocniejsze, a to dźwiga koszta takiej operacji bardziej jakby wsadzić coś, co już jest mocniejsze seryjnie. Powiem tak : wiem jak inżynierzy dobierali kiedyś materiały - miało jeszcze trochę zapasu w razie jakby ktoś dogrzewał ostro jakieś części, dla bezpieczeństwa, ale wierz mi - żaden z nich nie liczył wytrzymałości przedmiotu mając w planach to, że ktoś będzie chciał zwiększyć moc o 60% po 15 latach użytkowania. Trochę siedziałem w tym interesie jeżeli o wytrzymałości chodzi, i jak na moje doświadczenie - kiedyś ok (nowe części, zużycie zerowe) można było sobie pozwolić, ale teraz? Edytowane 19 Października 2016 przez Langista
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się