bandyta928 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) Witam, szykuje autko na program w tym celu zamontowalem hybryde, pompke paliwa s4 oraz downpipe zamiast kata 2.75". Mam jeszcze wtryski z s3, sztywny TIP i FMIC ktore musze zamontowac ale zaniepokoil mnie pewien fakt. Gdy jade z predkoscia ok 100km/h przez 5min i otwieram maske turbina jest wyraznie zaczerwieniona. Mierzylem cisnienie na listwie i wynosi ono na biegu jalowym 4bary jak dodam gazu do podskakuje do 4,6bara. Nie wiem czy jest to spowodowane. Dolaczam logi, moze ktos madrzejszy sie wypowie. http://vaglog.pl/log_280887.html http://vaglog.pl/log_280888.html http://vaglog.pl/log_280889.html Edytowane 6 Października 2016 przez bandyta928
Łukasz13 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Logi wyglądają wporządku, 1.8t przeważnie tak ma że turbinka robi się czerwona po jeżdzie.
bandyta928 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Brat ma taka sama tylko ze turbo seryjne i jego sie tak nie grzeje po jezdzie. Moze to byc wina hybrydy?
Łukasz13 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Z tego co opisuje i co jest w logach wszystko działa dobrze, nie wiem jaka miała by być wina hybrydy ze grzeje się bardziej.
bandyta928 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 No autko normalnie przyspiesza, na pewno lepiej niz seria. Martwi mnie jednak to ze teraz robi sie czerwone przy normalnej jezdzie, strach pomyslec co bedzie po programie na petardzie. Mechanik zmienial mi rozrzad i z tego ci mi powiedzial jest przestawiony o pol zeba bo inaczej nie szlo ustawic. Chyba sam bede musial tam zajrzec.
koziol1172 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Jak rozrzad jest opóźniony to tak bedzie Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
koziol1172 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Teraz jak już to przyspieszony, czy tłok w tym momencie jest idealnie w gmp? Czy tylko po znaczkach na dolnym pasowym bo to dużo zmienia Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
bandyta928 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 dol jest na znaku, wiec zaplon jest przyspieszony, to moze powodowac grzenie sie turbo? tlok jest w gmp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się