Dziewulsky Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Panowie klubowicze od jakiegoś czasu mam problem ze swoim ajmem. Objawia się tym że przekraczając 2tys obr pojawia się szum startujacego odrzutowca. Na vagu żadnych błędów nie wyrzuca. Zrobiłem logi dynamiczne kanału 011 a z nich wynika że przy 2 tys obr do 2,2 tys następuje przeladowanie wynoszace 2500mbar (wymagane 2050) następnie przez 800obr pompuje poniżej wartości wymaganej o 200mbar a pozniej do końca już prawidłowo.Gdzie szukać przyczyny? Dziura w dolocie, przycinajaca się geometria turbo czy jakieś problemy z zaworem n75. Proszę o pomoc z góry dzięki
misiek95 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Widze, ze wiesz czego szukac wiec nie wiem w czym problem:) jak dla mnie dziura w dolocie Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
kaFFFar Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Też tak mam, szukałem jakieś dziury, lecz niestety nie znalazłem nic
Hezen Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 (edytowane) Z tymi łącznikami dolotu jest tak że nie wszystko widać na pierwszy rzut oka. Najlepiej po kolei zdejmować i robić obdukcje. Ja miałem przetarty wąż pod opaską, tuż przy muszli wirnika kompresji. Jakbym nie ściągnął węża i go w rękach nie obejrzał, to nie wiedziałbym że jest tam dziura. Najpierw ogarnąć dolot/układ podciśnienia a potem z logów ustalić czy niedomaga n75 czy vnt Edytowane 21 Października 2016 przez Hezen
karaluch8 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Geometria sie przycina.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się