rookie Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Chcę wyczyścić zawór N75, gdzież on jest pod maską? Znacie jakieś sposoby wyjęcia go bez rozbierania przodu? Widziałem w opisie, że potrzebna jest kropelka, ale do czego, co tam trzeba kleić? Pozdro
andrzej_1970 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 N75 jest przy rozrządzie i nic nie trzeba rozbierać aby go wyjąć a tak wogule poco chcesz go rozbierać jakieś problemy z mocą lub turbem.Jak nic się nie dzieje to zostaw w spokoju a zwłaszcza jak słabe masz rozeznanie.[br]Dopisany: 19 Grudzień 2008, 22:36_________________________________________________http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
taktuś Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Wyjąć N75 nie zaszkodzi, lepiej widać wtedy przewody podciśnieniowe, połączenia, gruszkę ciśnień, "niepewne" przewody można wtedy łatwo wymienić, wyjęty zawór można też potraktować sprężonym powietrzem, czasem taki zabieg pomaga
OSKA77 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Witam mam jeszcze jedno pytanko,wiadomo że gdy uszkodzony jest zawór N75 wyskoczy błąd w komputerze czy muszę go podpinać do komputera żeby wykasować ten błąd.Przepraszam że pytam ale to mój pierwszy TDI i jestem kompletnie "zielony".
rookie Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2008 Szanowni koledzy, dziękuję za podpowiedź. Rozeznania nie mam, ale zbieram je od was Zdecydowałem, że nie będę go rozbierał. A problem mam z turbiną, łapie notlauf'a na 3 biegu powyżej 3000 obrotów. I chyba to moja wina bo 80% mojej jazdy to po mieście. Kurna, w golfie III miałem te same objawy i chyba znowu skończy się na czyszczeniu turbiny pozdro
OSKA77 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Witam ja niestety borykam się cały czas z zaworem N75 tydzień temu mechanik wymienił mi go bo autko robiło się strasznie zamulone po przekroczeniu 100km/h włożył używany i nie wiem czemu ale nie miało białej główki po włożeniu autko chodziło bardzo ładnie ładnie sie zbierało ale niestety do wczoraj znów ten sam problem.Może dlatego że zawór jest używany albo nie od tego modelu bo główka jest czarna nie biała.Proszę o poradę koledzy.
Wihajster Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Witam ja niestety borykam się cały czas z zaworem N75 tydzień temu mechanik wymienił mi go bo autko robiło się strasznie zamulone po przekroczeniu 100km/h włożył używany i nie wiem czemu ale nie miało białej główki po włożeniu autko chodziło bardzo ładnie ładnie sie zbierało ale niestety do wczoraj znów ten sam problem.Może dlatego że zawór jest używany albo nie od tego modelu bo główka jest czarna nie biała.Proszę o poradę koledzy. bo założył zawór od EGR czyli N18
OSKA77 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Czyli założył zły czy to może być przyczyną zamulenia ?Przez tydzień było ok.Proszę o odpoiedz bo jestem zielony jutro do niego jadę i niechciałbym żeby mnie skasował za coś co źle zrobił.Proszę o poradę i podpowiedz co z tym zrobić?
Gość Michał Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Czyli założył zły czy to może być przyczyną zamulenia ?Przez tydzień było ok.Proszę o odpoiedz bo jestem zielony jutro do niego jadę i niechciałbym żeby mnie skasował za coś co źle zrobił.Proszę o poradę i podpowiedz co z tym zrobić? A podłaczał VAGa, wywaliło jakies błędy? Wogóle u którego mechanika byłes?
Wihajster Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Czyli założył zły czy to może być przyczyną zamulenia ?Przez tydzień było ok.Proszę o odpoiedz bo jestem zielony jutro do niego jadę i niechciałbym żeby mnie skasował za coś co źle zrobił.Proszę o poradę i podpowiedz co z tym zrobić? bez zrobienia logów nie sposób wywnioskowac.Ale ja obstawiam,że przyczyna twoich problemów nie bedzie N75 tylko turbina... Można zamenic zawór N75 na N18 jak chce dla testu sprawdzic czy ów zawór działa poprawnie czy nie
OSKA77 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Byłem u mechanika na ul.Komunalnej na kompie wywaliło bład 023F ciśnienie w rurze dolot.różnica regulacji.Sprawdzał wszystkie przewody i sa ok po podłączeniu nowego zaworka było super ładnie wchodził w obroty itd.ale do wczoraj niestety znów sie zamulił i niestety będę zmuszony znów jechac do mechanika ,ale tak jak nadmieniłem włożony jest inny zawór nie z białą główką ale czarna może to dlatego?
Gość Michał Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Ten bład nie oznacza jednoznacznie uwalonego N75 Mariusz,nie wiem czy dobrze kojarze ale my się chyba znamy :gwizdanie: , musimy sie styknac,podłaczymy VAGa i zrobimy logi
Sztomel Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 ale tak jak nadmieniłem włożony jest inny zawór nie z białą główką ale czarna może to dlatego? bo podmienił N75 z N18 ze sterowania EGR-em - to takie same zawory więc nic się nie stanie a właśnie : ciśnienie w rurze dolot.różnica regulacji. ten błąd właśnie świadczy o źle pracującym N75.
boseron Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 kup nowy N75 to nie az takie duze koszty, rgeneracja turbiny duzo wiecej kosztuje, ale zacznij od Vaga
OSKA77 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Podpieliśmy VAGa oczywiście wyslakuje 00575 ale jeszcze posprawdzam dobrze przewody bo mechanik robil to trochę po niefachowo są sparciale.Kupię nowe i zobaczymy jak będzie się zachowywalo autko.Jeszcze rozebralem stary N75 faktycznie byl zabrudzony i tloczek w nim byl zastany teraz jest wyczyszczony musze go skleić.
boseron Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 przewody kup w ASO nie są drogie, zadnych podróbek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się