radimm Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 do jakiego ciśnienia jest w stanie pompować to GTB20?
hubi. Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2017 do zamknięcia seryjnych wtrysków jest za duża ... dokładnie ile to nie wiem. Ale próby były podejmowane to wiem. Najlepiej zapytaj na priv krzysiek1606 lub spanky
hubi. Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) a jak Wam się podoba na takiej feldze ? Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez hubi.
PiterA4 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 jak ci sie sprawuje wentylator z b7?? jak to wogole podpiołes i zamocowales??
hubi. Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Przewody zasilania z 2.5 od świec żarowych z bezpiecznikiem prosto od aku i załączanie po czujniku w chłodnicy. Co do zamocowania to rzeźba jest, ale da się to zrobić. Trzeba bardzo dobrze to spasować bo jest bardzo mało miejsca. Można zastosować inny wentylator byle był cienki i obudowa żeby dała się rezać. U mnie działa tak jak trzeba Jeszcze ani razu nie zagotowałem auta.
PiterA4 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 12 godzin temu, hubi. napisał: Przewody zasilania z 2.5 od świec żarowych z bezpiecznikiem prosto od aku i załączanie po czujniku w chłodnicy. Co do zamocowania to rzeźba jest, ale da się to zrobić. Trzeba bardzo dobrze to spasować bo jest bardzo mało miejsca. Można zastosować inny wentylator byle był cienki i obudowa żeby dała się rezać. U mnie działa tak jak trzeba Jeszcze ani razu nie zagotowałem auta. a masz sam wentylator czy ten moduł tez??moduł w sensie takim ze na alegro w zestawie wystepuja moduły wraz z wentylatorem
hubi. Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Nie mam zrezygnowałem z niego mam sam wentylator
misiek95 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autko fajne, lubie gości co sobie sami potrafią ogarnąć dobre auto, a nie kupić też działam podobnie tyle że już nie ma b5 Dnia 13.04.2017 o 08:20, hubi. napisał: załączanie po czujniku w chłodnicy. Ja bym zrobił inaczej. Teraz went odpala Ci sie grubo powyżej 100stopni. Zakup sobie moduł wentylatorów z b7 albo weź ten z b6 od kolegi, pociągnij jeden kabelek do sterownika silnika (czerwono biały jak dobrze pamiętam) i masz sterowanie jak fabryczny 1.9 bez wiskozy sam aktualnie sie z tym mierze ale mam problem bo sterownik silnika jest z b6 z wisko i temperatury odpalenia wiatraka są najprawdopodobniej inne.
hubi. Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Sprawdzę to dokładnie z termometrem jak przyjdzie lato przy jakiej temperaturze się załącza. Tragedii nie ma, autko lata bajka już zrobiłem 10 tyś od swapa i wszystko gra nie ugotowałem motoru zobaczymy latem jak coś to poprawię i dołożę właściwy moduł. Mam instalację jeszcze całą od s3 moduły przekaźniki ten z b7 też mam, coś pomodzimy z tym jeszcze dzięki za poradę
hubi. Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) Lejemy nowy olej (wymieniam co 10 tyś. ni kilometra dalej) obecnie na blacie 360 000 km ciekawe jak będzie się sprawdzał na początek idzie supeway polecił mi go kolega ma mieć bardzo niską lotność, a co za tym idzie ma byś pieprz w układzie dolotowym bez oil catchtanków i innych pajacy. Chociaż mam w a3 i coś tam się zbiera ale to na Motulu zobaczymy jak będzie tutaj Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez hubi.
radimm Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 ponoć w układzie dolotowym film olejowy jest potrzebny także z tym pieprzem to chyba nie aż tak do końca?
hubi. Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) Ciekawe do czego ? Ja tam tego bałaganu nie chce widzieć Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez hubi.
hubi. Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) Wywalam całkowicie EGR w zamian trafia coś takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=4845012439 Ma ktoś coś podobnego ? Edytowane 15 Maja 2017 przez hubi.
misiek95 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 a czemu chcesz egr wywalić całkiem? nie szkoda klapy gaszącej?
enczu Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 5 godzin temu, misiek95 napisał: a czemu chcesz egr wywalić całkiem? nie szkoda klapy gaszącej? Wielkiej różnicy nie ma.. W innych 1.9 klapy nie ma i działa Tak więc, jeśli ktoś jest wyczulony jak dzyndzel u kobity to niech zostawi.
misiek95 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 3 minuty temu, enczu napisał: Wielkiej różnicy nie ma.. W innych 1.9 klapy nie ma i działa Tak więc, jeśli ktoś jest wyczulony jak dzyndzel u kobity to niech zostawi. Wszystkie na pompowtryskach mają klapę, a w poprzeczniakach też niektóre VP. Różnica jest duża przy gaszeniu. Komfort to jedno a zabezpieczenie przed rozbiegnięciem diesla to drugie
hubi. Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) i właśnie dlatego powinno być sucho w układzie dolotowym wywalony egr zobaczymy jak to będzie działać ... Edytowane 16 Maja 2017 przez hubi.
enczu Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Dnia 15.05.2017 o 21:26, misiek95 napisał: Wszystkie na pompowtryskach mają klapę, a w poprzeczniakach też niektóre VP. Różnica jest duża przy gaszeniu. Komfort to jedno a zabezpieczenie przed rozbiegnięciem diesla to drugie Ile osób tylko opinii. Znam osobnika (zaraz się odezwie pewnie) co powie, że różnica praktycznie żadna.
hubi. Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 Jest różnica, ale poco to wywaliłem to ja wiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się