Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 2000 Quattro 2.5 AKN--> 1.9 AVF GTB20 (koccuurro)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

do jakiego ciśnienia jest w stanie pompować to GTB20?

Opublikowano

do zamknięcia seryjnych wtrysków jest za duża ... dokładnie ile to nie wiem. Ale próby były podejmowane to wiem. Najlepiej zapytaj na priv krzysiek1606 lub  spanky 

Opublikowano (edytowane)

a jak Wam się podoba na takiej feldze ? 

e48b3c457e84dc56med.jpg32f76e61ad5d68b7med.jpg

Edytowane przez hubi.
Opublikowano

jak ci sie sprawuje wentylator  z b7?? jak to wogole podpiołes i zamocowales??

Opublikowano

Przewody zasilania z 2.5 od świec żarowych z bezpiecznikiem prosto od aku i załączanie po czujniku w chłodnicy.

Co do zamocowania to rzeźba jest, ale da się to zrobić. Trzeba bardzo dobrze to spasować bo jest bardzo mało miejsca. 

Można zastosować inny wentylator byle był cienki i obudowa żeby dała się rezać. 

U mnie działa tak jak trzeba :) Jeszcze ani razu nie zagotowałem auta.

Opublikowano
12 godzin temu, hubi. napisał:

Przewody zasilania z 2.5 od świec żarowych z bezpiecznikiem prosto od aku i załączanie po czujniku w chłodnicy.

Co do zamocowania to rzeźba jest, ale da się to zrobić. Trzeba bardzo dobrze to spasować bo jest bardzo mało miejsca. 

Można zastosować inny wentylator byle był cienki i obudowa żeby dała się rezać. 

U mnie działa tak jak trzeba :) Jeszcze ani razu nie zagotowałem auta.

a masz sam wentylator czy ten moduł tez??moduł w sensie takim ze na alegro w zestawie wystepuja moduły wraz z wentylatorem

Opublikowano

Nie mam zrezygnowałem z niego mam sam wentylator 

Opublikowano

Autko fajne, lubie gości co sobie sami potrafią ogarnąć dobre auto, a nie kupić :) też działam podobnie tyle że już nie ma b5

Dnia 13.04.2017 o 08:20, hubi. napisał:

załączanie po czujniku w chłodnicy.

 

Ja bym zrobił inaczej. Teraz went odpala Ci sie grubo powyżej 100stopni. Zakup sobie moduł wentylatorów z b7 albo weź ten z b6 od kolegi, pociągnij jeden kabelek do sterownika silnika (czerwono biały jak dobrze pamiętam) i masz sterowanie jak fabryczny 1.9 bez wiskozy :) sam aktualnie sie z tym mierze ale mam problem bo sterownik silnika jest z b6 z wisko i temperatury odpalenia wiatraka są najprawdopodobniej inne.

Opublikowano

Sprawdzę to :) dokładnie z termometrem jak przyjdzie lato przy jakiej temperaturze się załącza. Tragedii nie ma, autko lata bajka :) już zrobiłem 10 tyś od swapa i wszystko gra ;) nie ugotowałem motoru zobaczymy latem jak coś to poprawię i dołożę właściwy moduł. Mam instalację jeszcze całą od s3 moduły przekaźniki ten z b7 też mam, coś pomodzimy z tym jeszcze :) dzięki za poradę :)  

Opublikowano

dobrze czasami zapytac :)

Opublikowano (edytowane)

Lejemy nowy olej (wymieniam co 10 tyś. ni kilometra dalej) obecnie na blacie 360 000 km 

ciekawe jak będzie się sprawdzał na początek idzie supeway

polecił mi go kolega ma mieć bardzo niską lotność, a co za tym idzie ma byś pieprz w układzie dolotowym ;) bez oil catchtanków i innych pajacy. Chociaż mam w a3 i coś tam się zbiera ;) ale to na Motulu zobaczymy jak będzie tutaj 

bc85fb29b47da199med.jpg

Edytowane przez hubi.
Opublikowano

ponoć w układzie dolotowym film olejowy jest potrzebny :) także z tym pieprzem to chyba nie aż tak do końca?

Opublikowano (edytowane)

Ciekawe do czego ? Ja tam tego bałaganu nie chce widzieć :)  

Edytowane przez hubi.
Opublikowano

a czemu chcesz egr wywalić całkiem? nie szkoda klapy gaszącej?

Opublikowano
5 godzin temu, misiek95 napisał:

a czemu chcesz egr wywalić całkiem? nie szkoda klapy gaszącej?

Wielkiej różnicy nie ma.. W innych 1.9 klapy nie ma i działa ;) Tak więc, jeśli ktoś jest wyczulony jak dzyndzel u kobity to niech zostawi. 

Opublikowano
3 minuty temu, enczu napisał:

Wielkiej różnicy nie ma.. W innych 1.9 klapy nie ma i działa ;) Tak więc, jeśli ktoś jest wyczulony jak dzyndzel u kobity to niech zostawi. 

Wszystkie na pompowtryskach mają klapę, a w poprzeczniakach też niektóre VP. Różnica jest duża przy gaszeniu. Komfort to jedno a zabezpieczenie przed rozbiegnięciem diesla to drugie:wink:

Opublikowano (edytowane)

i właśnie dlatego powinno być sucho w układzie dolotowym ;)

wywalony egr zobaczymy jak to będzie działać  ... :) 

Edytowane przez hubi.
Opublikowano
Dnia 15.05.2017 o 21:26, misiek95 napisał:

Wszystkie na pompowtryskach mają klapę, a w poprzeczniakach też niektóre VP. Różnica jest duża przy gaszeniu. Komfort to jedno a zabezpieczenie przed rozbiegnięciem diesla to drugie:wink:

Ile osób tylko opinii. Znam osobnika (zaraz się odezwie pewnie) co powie, że różnica praktycznie żadna. 

Opublikowano

Jest różnica, ale poco to wywaliłem to ja wiem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...