Marcin Krokwa Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Witam, Napotkałem się z pewnym dziwnym problemem w moim aucie. Problem zaczął się od razu po tym gdy wpadłem w poślizg. Wtedy wszystko się zaczęło, przy prędkości 60km/h czuć było wibracje, im szybciej wibracje nasilaly się,Została wymieniona tylna belka oraz była zrobiona geometria kół wibracje są mniejsze ale przy prędkości 100 km na godzinę, dodam tylko, że lewe przednie koło jest cofnięte w stosunku do prawego i jest większe nachylenie.Moje pytanie brzmi w czym leży problem, że występują wibracje?
nik23 Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Przeguby wewnętrzne do sprawdzenia, poduszki silnika, poduszka skrzyni
Marcin Krokwa Opublikowano 15 Października 2016 Autor Opublikowano 15 Października 2016 Przeguby wewnętrzne do sprawdzenia, poduszki silnika, poduszka skrzyni Sprawdzę to ale czy na uszkodzenie któregoś z tych elementów miał poślizg w który wpadłem? Ponieważ przed nie było żadnych oznak
MariuszKK Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 A czy podczas tego poślizgu nie uderzyłeś w jakiś krawężnik albo nie wpadłeś w dziurę? Dlaczego koło jest przesunięte?
Marcin Krokwa Opublikowano 15 Października 2016 Autor Opublikowano 15 Października 2016 A czy podczas tego poślizgu nie uderzyłeś w jakiś krawężnik albo nie wpadłeś w dziurę? Dlaczego koło jest przesunięte? Nie było żadnego uderzenia w krawężnik, dlaczego jest przesunięte nie mam pojęcia ale tak wykazała geometria kół
pyra111 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) wibracje czego? kierownicy, całego auta, drążka? Tylko przy jeździe? Hokus pokus czary mary Edytowane 17 Października 2016 przez pyra111
piotrsob1 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Jak rozpędzisz do prędkości przy której wibracje są największe i wyrzucisz na luz to też wibruje ? Koła wyważone ? Felgi proste ? Opony nieuszkodzone , ( nie mają zniekształceń profilu )? Wziąłem kiedyś przy 170 km/h sporą hopkę i kord w jednym z pięcioletnich Nokianów nie wytrzymał obciążenia Na części obwodu opona powiększyła swój promień i telepało fajerą niemiłosiernie, szczególnie przy niskich prędkościach , poszły wszystkie na złom, a następne kupiłem XL-ki Edytowane 18 Października 2016 przez piotrsob1
Marcin Krokwa Opublikowano 19 Października 2016 Autor Opublikowano 19 Października 2016 wibracje czego? kierownicy, całego auta, drążka? Tylko przy jeździe? Hokus pokus czary mary Wibracje, całego auta, drżenie wyczuwalne jest od 80 km/h wrzucając na luz drżenie nie znika, gdy samochód stoi w miejscu nic jest nie czuć
piotrsob1 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 No i raczej wszystko jasne, na 95 % to wina zużytych przegubów wewnętrznych na półosiach napędowych. Obciążeń podczas poślizgu mogło nie wytrzymać któreś z łożysk igiełkowych na krzyżakach przegubów
Marcin Krokwa Opublikowano 19 Października 2016 Autor Opublikowano 19 Października 2016 No i raczej wszystko jasne, na 95 % to wina zużytych przegubów wewnętrznych na półosiach napędowych.Obciążeń podczas poślizgu mogło nie wytrzymać któreś z łożysk igiełkowych na krzyżakach przegubów Na pewno to sprawdzę dziękuję za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się