xXxMAROKOxXx Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Witam wszystkich, mam nadzieję, że piszę w odpowiednim dziale. Otóż mam pewien problem. Gdy wsiadam rano do auta (temperatura na zewnątrz od -2 do +3) nie działa mi ogrzewanie. Na klimatroniku wszystko wygląda ok. Natomiast z nawiewów nie leci żadne powietrze. Ani ciepłe ani zimne, niezależnie jak ustawię. Sytuacja wraca do normy gdy rozgrzeję samochód do 90 stopni, zgaszę i odpalę ponownie. Wtedy ogrzewanie działa tak jak należy.. Czy ktoś miał podobną sytuację? Dodam, że to Audi kupiłem w tym roku i to pierwszy sezon zimowy z tym B6..
Wurger Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) To chyba standard. Elektronika czeka az auto złapie trochę temperatury żeby nie dmuchac zimnym powietrzem i szybciej nagrzać silnik. Ale u mnie zazwyczaj zaczyna stopniowo dmuchać coraz bardziej gdzies od ok 60 stopni. Zazwyczaj na początku najbardziej dmucha na nogi. Nie wiem jak w B6, ale w B5 miałem jeszcze dodatkowe świece żarowe przy kroćcu wody które po odpaleniu były odpowiedzialne za szybsze nagrzanie płynu. Jesli świece są niesprawne, to nagrzewanie trwa dłużej. Ale jeśli ręcznie ustawisz stopień nadmuchu, to powinien dmuchać. Edytowane 15 Października 2016 przez Wurger
kt65c453 Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 na początku jak czytałem, post myślałem że wiatrak ci nie kręci a tu mówisz że kręci ale nie dmucha, jedno rozwiązanie, silniczki klap, najpierw próba zrobić nastawy podstawowe w basic settings jak to nie pomoże to do wyczyszczenia lub wymiany silniczek jasnoniebieski [V71]
majkel_majki Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Jeżeli nie działa sama dmuchawa to winny może być jej silnik. Miałem tak jeszcze w b5, że dmuchawa była martwa, a jak dostała puknięcie dłonią pod schowkiem to startowała, zawieszały się szczotki.
xXxMAROKOxXx Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Opublikowano 7 Listopada 2016 Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Jutro sprawdzę każdą opcję. Problem jest taki, że przy niskich temperaturach i zimnym samochodzie nie startuje kompletnie nic. Na klimatroniku mogę ustawić wszystko, ale nie słychać by coś reagowało. Miałem kiedyś b5 z klimatronikiem i takowego problemu nie zauważyłem.. Temat zakończony. Po wymianie płynu chłodniczego problem zniknął. Jego temperatura zamarzania była bliska 0.. Do zamknięcia
Fido Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Dziwne bo wentylator powinien kręcić się pomimo zamarzniętego płynu w układzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się