Rob@k Opublikowano wczoraj o 12:45 Autor Opublikowano wczoraj o 12:45 Trójnik doszedł, założony. Teraz jeździć obserwować. 1
Gorczyk Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu 16 godzin temu, Rob@k napisał(a): Trójnik doszedł, założony. Teraz jeździć obserwować. A wymiana uszczelki jak poszła, tą pod napinaczem też wymieniałeś?
Rob@k Opublikowano 14 godzin temu Autor Opublikowano 14 godzin temu 3 godziny temu, Gorczyk napisał(a): A wymiana uszczelki jak poszła, tą pod napinaczem też wymieniałeś? Kupiłem uszczelki pod napinacz i ściągacz na wszelki wypadek ale nie ruszałem bo było sucho. Wszystkie uszczelki byly robione cztery lata temu. Wymiana pod deklem poszła sprawnie nie licząc trujnika, który rozpadł się ze starości.
Gorczyk Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu Tam pod tym napinaczem wtedy widać w jakiś sposób czy jest sucho i że tnie trzeba tego ruszać...
Langista Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu W dniu 30.05.2025 o 08:18, przemolll napisał(a): Dlaczego nic nie warte?? Bo nigdzie w silniku nie masz sytuacji, że coś jest smarowane w taki sposób, jak ten trzpień na wałku zamoczonym w oleju. Wszędzie masz olej doprowadzany pod ciśnieniem i istnieje coś takiego jak film smarny. W tych testach, pojęcie tego 'zjawiska' jest całkowicie pomijane.
Rob@k Opublikowano 8 godzin temu Autor Opublikowano 8 godzin temu 4 godziny temu, Gorczyk napisał(a): Tam pod tym napinaczem wtedy widać w jakiś sposób czy jest sucho i że tnie trzeba tego ruszać... Zaglądałem tam kamera endoskopową. Zwłaszcza o ten gumowy półksiężyc chodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się