wyzyk83 34 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 24 minuty temu, Patryk Kiełek napisał: Wandej sprobojesz a się przekonasz bo spotkałem już że 3 kpl tak zmontowanych hamulcy pewnie widziałeś klocki na tarczy 255mm i 312mm (oczywiście tak ma być) ale to nie chodzi o wielkość klocka względem tarczy lecz to że klocek blokuje tarcze po większym obwodzie przez co hamuje skuteczniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer 3 Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 Jak ktoś często hamuje silnikiem to mogą się takie rzeczy dziać. Lepiej odpuścić eco jazdę bo jak widać wcale to nie jest eco. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 W dniu 4.08.2017 o 20:40, kubabkb napisał: boje sie ze rozwale lozsyka z tylu przez to bicie przy hamowaniu przy wiekszych predkosciach, koles na stacji diagnostycznej polecil mi zeby przetoczyc te tarcze po szkoda je wymieniac. z gówna bicza nie ukręcisz Wywal to na śmietnik i zregeneruj zaciski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 7 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 tarcze i klocki wymienione juz na ferodo od Wandeja, zacisku nie trzeba bylo regenerowac wszystko bylo z nim ok. podbno za slabo hamowalem i to bylo powodem powstania tej rdzy na tarczach. zobaczymy za jakies pol roku czy problem powroci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 (edytowane) 48 minut temu, kubabkb napisał: tarcze i klocki wymienione juz na ferodo od Wandeja, zacisku nie trzeba bylo regenerowac wszystko bylo z nim ok. podbno za slabo hamowalem i to bylo powodem powstania tej rdzy na tarczach. zobaczymy za jakies pol roku czy problem powroci. Jak byś auto intensywnie i dynamicznie użytkował codziennie, to problemu by nie było nawet na gównianych tarczach , po prostu nie miały by czasu zardzewieć Najgorsze jest dla tarcz jak się rzadko jeździ ( co kilka dni ) i do tego jeszcze prawie wcale nie hamuje ( ecodriving ) A podatność na korozje ma znaczenie, szczególnie w tym drugim przypadku ... Edytowane 7 Września 2017 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się