Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosze o opinie logów statycznych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z góry przepraszam ale dopiero sie ucze i zrobiłem logi statyczne wrzucma tylko screen bo nie mam exela a na 4 cylindrze sa wysokie wartosci . jak by mi ktos podpowiedział czy to grozne czy nie i co to oznacza byłbym wdzieczny logi.jpg

Opublikowano

masz gorzej niz u mnie, najlepiej to oddac wtrysk do sprawdzenia bo moze być to tylko wina uszczelnienia PD, koszt sprawdzenia u mnie w miescie 50 zł/szt, zrób jeszcze log bloku 004

Opublikowano (edytowane)

to wszystko co udało mi sie dzisiaj zrobic jak byś mi lukirks83 pomógł byłbym wdzieczny.tylo akurat w 013 nic sie nie zmienia . logi robiłem według poradnika silnik rozgrzany . 3 bieg i ogien od 1500 do 4000

http://vaglog.pl/log-011_T82tdD.html

http://vaglog.pl/log-013_N8xy9P.html

http://vaglog.pl/log-023_5uV4Xo.html

http://vaglog.pl/log-003_392AXF.html

to sa dynamiczne

tak na marginesie dodat ze 2 miechy temu robiona uszczelka pod głowica niby były przedmuchy na 4 cylindrze bo były spaliny w płynie chłodzacym. i w silniku czasem nie zawsze pojawia sie klepanie najbardziej w zakresie 1500-2000 obrotów dlatego zaczołem sie tym interesowac . co wazne auto nie kopci

statyczne

http://vaglog.pl/log-000_zX3Qsq.html

i foto bloku 004 jak chciałes synchronizacja skacze o.6-1,1 rozrzadm ma 8 tysiecy

Bez_tytu_u.png

Edytowane przez Rafal2410
Opublikowano

wtrysk 4 kuleje, a nie masz przypadkiem gdzieś dziury w dolocie?? MAF wydaje mi się trochę spory?? kąt synchronizacji masz nawet w granicy, a sprawdzałeś kompresję po remoncie??

Opublikowano

Do sprawdzenia wiązka i kompresja na 4 cylindrze.

Opublikowano (edytowane)

nie sprawdzałe kompresji bo wszystko wydawało sie byc ok . tak tez myslałem zeby sprawdzic kompresje bo nie ma umnie w miejscowosci firmy sprawdzajacej wtryski . co masz na mysli mówiac sprawdzic wiazke?co do dziury w dolocie to przejze jeszcze raz a juz wolałbym zeby pompka była padnieta ale tak długo czytałem wczoraj i porównywałem wyniki i boje sie ze słaba kompresja jest na tym cilindrze a to znowu pewnie głowica albo duł to jeszcze gorzej, mozna z tym jezdzic czy cos rozwale?

Edytowane przez Rafal2410
Opublikowano

dół to można sprawdzić mierząc ciśnienie oleju, a jak wymieniałeś uszczelkę to sprawdzali głowice, była planowana??

Opublikowano (edytowane)

zaplaciłem przeszło 350 za planowanie i sprawdzanie mówił ze cała zrobiona , niby wszystkie uszczelki dał nowe ale reki sobie uciac nie dam jakna własne oczy nie widziałem .Nie wiem panowie ale znowu dzisiaj słyszałem lekkie bombelki tak jak miałem przed uszczelka. wsadziłem w auto juz 5 000 i myslałem ze powoli go doprowadzam a tu sie okazuje zonk masakra kupiłem padaczke chyba bo na blacie ma 23 000 a czasem wydaje mi sie ze naprawde ma 3 razy tyle

Edytowane przez Rafal2410
Opublikowano

Odkręć pokrywę zaworów i podoginaj konektorki we wtyczce 4 cylindra.

Opublikowano

sprawdz kompresję i zrób test na co2

Opublikowano (edytowane)

jestem po pomiarze cisnienia i co wam napisze was zdziwi na 4 jest 17 barów ( najsłabszy według vag ) a na 2 18 barów i według tego co pisza w sieci ze powinno byc najmniej 24 bary to mój silnik powinien niezyc . pomiar na letnim silniku i odłaczonych pompkach


na 4 garku siedzi pompka z 2.0 tdi . kiedys czytałem o zamianie pompek do ajm z mocniejszych wersji i to sie nie zgrywa wiec miewam ze na 99% to powód moich logów i prawdopodobnie wyjarania uszczelki wczesniej

na 1 , 2 i 3 garku siedzi 038 130 073 F z duża literka J

na 4 038 130 073 BQ z dużymi literami CU

a etka pokazuje 045130073T oraz 045130079X


po wymianie wtrysku objawy ustapiły buda nie telepie korekcje 0,2 0,0 0,2 0,0

Edytowane przez Rafal2410

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...