Rafal2410 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 z góry przepraszam ale dopiero sie ucze i zrobiłem logi statyczne wrzucma tylko screen bo nie mam exela a na 4 cylindrze sa wysokie wartosci . jak by mi ktos podpowiedział czy to grozne czy nie i co to oznacza byłbym wdzieczny
lukirks83 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 masz gorzej niz u mnie, najlepiej to oddac wtrysk do sprawdzenia bo moze być to tylko wina uszczelnienia PD, koszt sprawdzenia u mnie w miescie 50 zł/szt, zrób jeszcze log bloku 004
Rafal2410 Opublikowano 29 Października 2016 Autor Opublikowano 29 Października 2016 (edytowane) to wszystko co udało mi sie dzisiaj zrobic jak byś mi lukirks83 pomógł byłbym wdzieczny.tylo akurat w 013 nic sie nie zmienia . logi robiłem według poradnika silnik rozgrzany . 3 bieg i ogien od 1500 do 4000 http://vaglog.pl/log-011_T82tdD.html http://vaglog.pl/log-013_N8xy9P.html http://vaglog.pl/log-023_5uV4Xo.html http://vaglog.pl/log-003_392AXF.html to sa dynamiczne tak na marginesie dodat ze 2 miechy temu robiona uszczelka pod głowica niby były przedmuchy na 4 cylindrze bo były spaliny w płynie chłodzacym. i w silniku czasem nie zawsze pojawia sie klepanie najbardziej w zakresie 1500-2000 obrotów dlatego zaczołem sie tym interesowac . co wazne auto nie kopci statyczne http://vaglog.pl/log-000_zX3Qsq.html i foto bloku 004 jak chciałes synchronizacja skacze o.6-1,1 rozrzadm ma 8 tysiecy Edytowane 29 Października 2016 przez Rafal2410
lukirks83 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 wtrysk 4 kuleje, a nie masz przypadkiem gdzieś dziury w dolocie?? MAF wydaje mi się trochę spory?? kąt synchronizacji masz nawet w granicy, a sprawdzałeś kompresję po remoncie??
lukasz51237 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Do sprawdzenia wiązka i kompresja na 4 cylindrze.
Rafal2410 Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) nie sprawdzałe kompresji bo wszystko wydawało sie byc ok . tak tez myslałem zeby sprawdzic kompresje bo nie ma umnie w miejscowosci firmy sprawdzajacej wtryski . co masz na mysli mówiac sprawdzic wiazke?co do dziury w dolocie to przejze jeszcze raz a juz wolałbym zeby pompka była padnieta ale tak długo czytałem wczoraj i porównywałem wyniki i boje sie ze słaba kompresja jest na tym cilindrze a to znowu pewnie głowica albo duł to jeszcze gorzej, mozna z tym jezdzic czy cos rozwale? Edytowane 30 Października 2016 przez Rafal2410
lukirks83 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 dół to można sprawdzić mierząc ciśnienie oleju, a jak wymieniałeś uszczelkę to sprawdzali głowice, była planowana??
Rafal2410 Opublikowano 30 Października 2016 Autor Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) zaplaciłem przeszło 350 za planowanie i sprawdzanie mówił ze cała zrobiona , niby wszystkie uszczelki dał nowe ale reki sobie uciac nie dam jakna własne oczy nie widziałem .Nie wiem panowie ale znowu dzisiaj słyszałem lekkie bombelki tak jak miałem przed uszczelka. wsadziłem w auto juz 5 000 i myslałem ze powoli go doprowadzam a tu sie okazuje zonk masakra kupiłem padaczke chyba bo na blacie ma 23 000 a czasem wydaje mi sie ze naprawde ma 3 razy tyle Edytowane 30 Października 2016 przez Rafal2410
lukasz51237 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Odkręć pokrywę zaworów i podoginaj konektorki we wtyczce 4 cylindra.
lukirks83 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 sprawdz kompresję i zrób test na co2
Rafal2410 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) jestem po pomiarze cisnienia i co wam napisze was zdziwi na 4 jest 17 barów ( najsłabszy według vag ) a na 2 18 barów i według tego co pisza w sieci ze powinno byc najmniej 24 bary to mój silnik powinien niezyc . pomiar na letnim silniku i odłaczonych pompkach na 4 garku siedzi pompka z 2.0 tdi . kiedys czytałem o zamianie pompek do ajm z mocniejszych wersji i to sie nie zgrywa wiec miewam ze na 99% to powód moich logów i prawdopodobnie wyjarania uszczelki wczesniej na 1 , 2 i 3 garku siedzi 038 130 073 F z duża literka J na 4 038 130 073 BQ z dużymi literami CU a etka pokazuje 045130073T oraz 045130079X po wymianie wtrysku objawy ustapiły buda nie telepie korekcje 0,2 0,0 0,2 0,0 Edytowane 6 Listopada 2016 przez Rafal2410
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się