cichy.g89 Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Opublikowano 1 Listopada 2016 kupowałem na aledrogo ale trzeba uważać bo można kopić już z podróbą... Są z oryginałami od 100 do 200 zł za sztuke. Jutro pojade i pewnie kupie. Zobaczymy. Dzieki za wszystkie odpowiedzi! kupowałem na aledrogo ale trzeba uważać bo można kopić już z podróbą... Są z oryginałami od 100 do 200 zł za sztuke. Jutro pojade i pewnie kupie. Zobaczymy. Dzieki za wszystkie odpowiedzi! Powiedzcie mi jeszcze jaki luz na FLANSZY skrzyni jest "dopuszczalny" ?
Ralen Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Co do półosiek, Ja kupowałem do mojego AWX całe półośki od 2.0TFSI, półośki z końcówkami numerów AT. Używki kupowałem po 150zł sztuka. Znalazłem na allegro Podobno te "AT" były do RSek wkładane, być może są wytrzymalsze - gdzieś tak mi się obiło o uszy.
cichy.g89 Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Opublikowano 1 Listopada 2016 Co do półosiek, Ja kupowałem do mojego AWX całe półośki od 2.0TFSI, półośki z końcówkami numerów AT. Używki kupowałem po 150zł sztuka. Znalazłem na allegro Podobno te "AT" były do RSek wkładane, być może są wytrzymalsze - gdzieś tak mi się obiło o uszy. Ok, poszukam. Panowie. Niestety poszedłem dzisiaj i sprawdziłem jeszcze raz, Auto na podnośnik jedna strona, jedynka i kręcenie kołem. To nie przeguby mają luz. To jednak skrzynia. :/ Flansze mają luz. Jedna i druga strona tak samo. Koło idzie obrócić po 2-3 cm. :/
cichy.g89 Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Opublikowano 3 Listopada 2016 jaki przebieg auta? Tą skrzynie co teraz włożyłem ma niby niecałe 170 tyś. ale coś mi sie nie chce w to wierzyć. A autko ma 335 tyś. Powiedzcie mi jeszcze jaki wy macie luz próbując obrócić kołem z wrzuconą jedynką na podniesionym aucie. Jeszcze jedno ... dzieje sie tak tylko na rozgrzanym silniku. Pomózcie!!
Murdzu12 Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 (edytowane) Kolego a nie masz czasami też jakiś wibracji przy przyspieszeniu tzw kangura przy obrotach od 1200-2500. Bo ja wymieniłem kompletne sprzęgło i dwumasa z sascha i mam właśnie taki problem jak opisuje i też dzieje mi się tylko na rozgrzanym silniku. Edytowane 6 Listopada 2016 przez Murdzu12
cichy.g89 Opublikowano 26 Listopada 2016 Autor Opublikowano 26 Listopada 2016 Kolego a nie masz czasami też jakiś wibracji przy przyspieszeniu tzw kangura przy obrotach od 1200-2500. Bo ja wymieniłem kompletne sprzęgło i dwumasa z sascha i mam właśnie taki problem jak opisuje i też dzieje mi się tylko na rozgrzan Mam tylko tak jak pisałem. Jade na 3,4 czy 5 puszcze gaz i dodam to czuć takie silne uderzenie aż lewarkiem zatelepie. Tylko na rozgrzanym przypominam. I wszystko wiadomo. Nie przeguby, nie półosie i nie zawieszenie, ani skrzynia. Dwumas! Nawet 10 tyś. nie wytrzymał! Cały komplet był Sachsa dwumas + kompletne sprzęgło. :/
Murdzu12 Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Co kolego wymieniłeś zestaw na drugi i problem znikł?
cichy.g89 Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Opublikowano 28 Listopada 2016 Co kolego wymieniłeś zestaw na drugi i problem znikł? Tak. Złożyłem reklamacje i o dziwo uznali. Dostałem newke i teraz mozna cieszyć sie jazdą.
Murdzu12 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Czyli reklamację uznali bez problemu to i ja też będę reklamował
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się