adadur 13 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Nastawy zawieszenia dla Audi A4 B5: Zbieżność kół, przód: (Na jedno koło) 0°10' +/-0°02' Pochylenie kół, przód: 1BA,1BP: -0°25' +/-0°25' 1BE: -0°40' +/-0°25' 1BB: -0°15' +/-0°25' 1BT: -0°30' +/-0°25' Maks. różnica 0°30' Zbieżność kół, tył: 1BA,1BP: 0°20' +15'/-10' 1BB,1BT: 0°28' +15'/-10' 1BE: 0°14' +15'/-10' Zbieżność kół, tył: (Napęd na cztery koła) 0°16' +/-0°05' Pochylenie kół, tył: (Napęd na cztery koła) -1°30' +/-0°20'; -0°40' +/-30' Maks. różnica 0°30' dla opon: 195/65/15 Opcjonalnie 205/60/15 Opcjonalnie 205/55/16 Ciśnienie w przedniej oponie 2.0 (bar) Ciśnienie w tylnych oponach 2.0 (bar) Zbieżność kół i rozbieżność kół: (Kąt pomiędzy długością samochodu i środkową linią koła) Pochylenie kół (Kąt pomiędzy środkową linią pionową i środkową linią koła) Wyprzedzeniu sworznia zwrotnicy (Kąt pomiędzy środkową linią piasty i środkową linią pionową) KPI (Kąt pomiędzy przednią linią środkową piasty i przednią środkową linią pionową) Ustawienia momentu obrotowego (dokręcania): M14: 115 Nm + 180° - Przednia piasta M16: 190 Nm + 180° - Przednia piasta 115 Nm + 180° - Tylna piasta 120 (Nm) - Śruby koła LEGENDA: Pojazdy wyposażone w zawieszenie standardowe: 1BA Pojazdy wyposażone w zawieszenie sportowe: 1BE Pojazdy wyposażone w zawieszenie wzmocniowe: 1BB, 1BT, 1BP Nastawy zawieszenia dla Audi S4 B5: Zbieżność kół, przód: (Na jedno koło) 0°10' +/-0°05' Pochylenie kół, przód: -0°50' +/-0°25' Maks. różnica 0°30' Zbieżność kół, tył: (Na jedno koło) 0°08' +/-0°05' Pochylenie kół, tył: -0°55' +/-15' Maks. różnica 0°30' Koła i opony dla opon: 225/45R17 Opcjonalnie 205/55R16 Ciśnienie w przedniej oponie 2.4 (bar) Ciśnienie w tylnych oponach 2.4 (bar) Ustawienia momentu obrotowego: M14: 115 Nm + 180° - Przednia piasta M16: 190 Nm + 180° - Przednia piasta 115 Nm + 180° - Tylna piasta Śruby koła 120 (Nm) c.d.n Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suli 4 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Prosiłbym o przyszpilenie tego tematu i podlinkowanie w FAQ-u tak, żeby nie trzeba było później go szukac po całym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Prosiłbym o przyszpilenie tego tematu i podlinkowanie w FAQ-u tak, żeby nie trzeba było później go szukac po całym forum już był w FAQ ale mogłeś przeoczyć z uwagi że poczatkowo napisałem w tytule A4 a S4 doszło później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon__75 20 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 A jest coś takiego dla A4 w wersji B6 z roku 2004?? Przymierzam sie do zakladania zawieszki 1be stad moje pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZPARAGOS 0 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 witam mam pytanie jakiej firmy kupić zawieszenie do przodu chodzi mi o wahacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4 1.6 0 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Najlepiej jakiejs niemieckiej firmy bo reszta to jest byle co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 a kiesy będą do b6 parametry ?? na przodzie w B6 ustawia się pochylenia czy samą zbieżność ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narwana 0 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Czy można coś zrobić aby zawieszenie w Audi A4(wielo wachaczowe) tak szybko się nie zużywało? to jedyna wada tego samochodu, czy można zamontować jakies inne które trzymało by lepiej? albo czy dałoby rade zrobić jedno wachaczowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jey_Di 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Czy można coś zrobić aby zawieszenie w Audi A4(wielo wachaczowe) tak szybko się nie zużywało? to jedyna wada tego samochodu, czy można zamontować jakies inne które trzymało by lepiej? albo czy dałoby rade zrobić jedno wachaczowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek29 A4 0 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Narwana nie pisz takich pytań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2812 0 Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Koledzy mam a4 b5 1.9 tdi 2000 rok zawiecha 1 be jakie amorki do tego założyc ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Typiszcz 0 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Ja rowniez zabieram sie za wymiane zawiasu. Sprezyny kupile Eibach Pro-Kit E1537-140 -30mm i do tego amorki KYB Excel-G. Pytanie mam takie. Wedlug ktorych ustawien ( 1BA, 1BP, 1BE, 1BB, 1BT ) ustawic auto? Gdzie w warszawie zrobia to napewno dobrze? Pozd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitro20 0 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Jakby ktoś szukał bardziej do "zapierdzielania" na innym forum dostałem taka radę: jeśli chodzi o ustawienia ta Tor to zaczął bym od 2 - 2,5 stonia negatywu z przodu i 1-1,5 stopnia z tyłu, potem sprawdzamy temperaturę opon czy równomiernie się grzeją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się