maksio200 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) Witam, słyszałem że po zmianie hamulców na 320mm z B7 2.0TFSI itp warto zmienić ustawienia w VCDSie reagowania absu/esp. Ktoś może wypowiedzieć się na ten temat? Edytowane 2 Listopada 2016 przez maksio200
maksio200 Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Opublikowano 6 Listopada 2016 Nie trzeba Wiem że nie trzeba, ale jest coś takiego w vcdsie że zmienia się ustawienia abs'u/esp pod większe hamulce i inaczej działa wtedy ten abs z tego co mi wiadomo. Dobrze mówię? Na swoim vcds lite nie mam możliwości wejścia do tego sterownika i nie mogę się osobiście przekonać na swoim sprzęcie.
cinkers Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Z tego co wiem w B7 i tak się VCDSem tego nie zrobi (przekodowanie na większe hamulce). Mi coś cały czas wydaje, że po przejściu na 320/288 nadal nie ma rewelacji. Wszyscy piszą że różnica spora ale ja jakoś dużej nie zobaczyłem. Chyba się trzeba będzie przejechać kiedyś do Deva żeby w końcu ktoś to ogarnął...
Dev Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Ślepy zauważy różnice, chyba że jest coś sp....e.
ruks Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Ja w zasadzie też nie widziałem różnicy po zmianie. Co może być sp...? Kiedyś Dev coś mówiłeś że tył powinno się odpowietrzyć na obrócony zacisku czy coś takiego. Możesz przypomnieć o co chodziło?
Dev Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Tylne zaciski odpowietrza się w rękach.
Onyks Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 U mnie po zmianie jedynie przodu na 320 różnica jest kosmiczna. Jestem mega zadowolony. Układ zalany nowym plynem i odpowietrzany maszynowo.
blbina Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Dnia 15.04.2017 o 08:50, Dev napisał: Tylne zaciski odpowietrza się w rękach. DEV mam pytanie.Dwa lata temu przeszedłem z 288/245 na 312/255 przy okazji wymiana przewodów, gumek smarowanie i pomalowanie zacisków. Po roku zardzewiały tarcze tył (powierzchnie) ale w tym roku są do wymiany powierzchnie tragiczne. Wszystko nowe było Ferodo. Przód bez zastrzeżeń, jaka może być przyczyna? Teraz chyba spróbuje chyba OZ.
blbina Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Dzięki DEV .Bylo wyczyszczone na błysk i złożone na smar ATE + nówki jarzma. Przy wymianie tar i klocków przejże wszystko jeszcze raz. dzięki
marhew Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Co do skuteczności hamulców to wiadomo, że w miejskim ruchu i niskiej prędkości każdy hebel zablokuje koła i skutecznie zatrzyma auto. Ale spróbujcie sobie wyhamować ostro ze 180-200 km/h na 312mm, a już nie mówiąc nawet o 288mm...Tarcze fioletowe, klocki się palą, auto momentalmnie przestaje hamować i pedał robi się 'gumowy'.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się