slawinio Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Pomiar robiłem przy 89 stopniach Na dwoch garach masz wyzsze korekcje.. trzeba podniesc dekle i sprawdzic stan walkow, popychaczy i ogolnie calej hydrauliki. Po drugie , musisz wydlubac wszystkie wtryski i odestac do wycpecjalizowanego boscha na ich weryfikacje. Wtryski w BDG sa bardzo slabej jakosci i niestety czesto plataja figla takimi cudami jak pisales. Innego,wyjscia na naprawe auta ja Niestety nie widze. Pzdr
20hz Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) A to twoja pierwsza zima z tym samochodem, czy w poprzednim roku było OK? - teraz widzę, że jesteś nowym userem więc pewnie nie masz odniesienia do zeszłej zimy. Wyraziłem już kiedyś swoje zdanie na temat świec NGK Y501U i problemu z odpalaniem jakie one powodują, niestety chyba większość userów potraktowała to jak wiedzę z pogranicza voodoo, dlatego nie będę strzępił języka po 2xpróźnicy. Jednocześnie ja bym się nie przejmował korekcjami w świetle problemu z uruchomieniem. Sam nie mając wzorowych nie mam takich problemów z uruchomieniem silnika jak piszesz (a chyba dokładnie wiem o co chodzi), nie miałem też takich problemów krótko przed padnięciem przestawiacza kąta w VP. Korekcje to pewnie czujesz stojąc pod światłami kiedy to buda radośnie potrząsa Ci głową Według mnie świece któraś nie domga i odpala na 5 garach dlatego telepie a później po chwilowym rozgrzaniu pracuje dobrze. Jeśli tylko jedna padnie w tym silniku to będzie on palił nadal przyzwoicie i równo, może tylko lekko zakopcić na niebiesko Edytowane 7 Listopada 2016 przez 20hz
Arti_P Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Opublikowano 8 Listopada 2016 Jeśli chodzi o wtryski to przełożyłem je od kumpla którego auto odpala na strzała, nie kopci na niebiesko i nie buja budą, obecnie teraz on posiada moje wtryski i nadal u niego jest wszystko w porządku. Więc chyba bym wykluczył wtryski w tym przypadku. Jak były zwalone dekle nie było widać żeby wałki były wytarte, gołym okiem wszystko czyste i błyszczące, krzywki też nie okazywały śladów zużycia. Tak to będzie moja pierwsza zima.Stojąc na światłach nie ma jakiejś tragedii z bujaniem auta,faktycznie nie raz czuć delikatne zerwanie ale na prawdę bardzo mało wyczuwalne. Dziś przy odpalaniu przy 2 stopniach myślałem że z tyłu coś podpalili, tak kopcił na niebiesko. Wracając do świec jestem skłonny je wymienić. Czy świece firmy beru będą odpowiednie? Czy możesz polecić jakiś dokładny model świec do tego silnika. Jak to nie pomoże to mam możliwość jeszcze przełożenia pompy wtryskowej. Tylko tu się robi problem bo trzeba ją zakodować do auta, a nie mam jak wyciągnąć klucza do kodowania.
20hz Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Jeśli pójdziesz do ASO to kupisz tam BERU. Ja zamówiłem po VIN jedną i potem kupiłem 5 następnych w sklepie, dokładnie to model GN008 0100226338. Cze świece NGK zakładałeś takie jak podałem?
Arti_P Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Opublikowano 8 Listopada 2016 Wiesz co ja osobiście nie zakładałem tych świec NGK, po prostu dostałem tylko paragon na ich zakup. Jutro kupię te świecę beru co podałeś, założę i zobaczymy co będzie dalej.
20hz Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 (edytowane) Tylko jeszcze potwierdź sobie numery. Ja to kupowałem do BDG z 2004r. Jak grzejesz świecami to pamiętaj żeby czekać aż puści stycznik, da się to usłyszeć w kabinie i potem odrazu rozruch - lampka w ogóle nie ma związku ze stanem zasilenia świec. Może to oczywiste ale ja jak się zagapie kilka sekund, a blok jest mocno zimny to już rozruch jest gorszy Edytowane 9 Listopada 2016 przez 20hz
Arti_P Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Opublikowano 9 Listopada 2016 (edytowane) Tylko jeszcze potwierdź sobie numery. Ja to kupowałem do BDG z 2004r. Jak grzejesz świecami to pamiętaj żeby czekać aż puści stycznik, da się to usłyszeć w kabinie i potem odrazu rozruch - lampka w ogóle nie ma związku ze stanem zasilenia świec. Może to oczywiste ale ja jak się zagapie kilka sekund, a blok jest mocno zimny to już rozruch jest gorszyŚwieczki już kupione Świeczki już kupione, jutro będą założone . Mam BDG tylko z 2005r więc powinno być to samo , proponowali mi również te świece o takim samym numerze jak podałeś . Też właśnie czekam jak przekaźnik puści a nie jak zgaśnie z licznika kontrolka od świec. Edytowane 9 Listopada 2016 przez Arti_P
lunatic Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Ja nie czekam az przekaznik pyknie zgasnie pale jeden obrot i cyka
Arti_P Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Opublikowano 13 Listopada 2016 Witam świeczki wymienione na Beru GN008 0100226338 tak jak kolega 20hz radził i faktycznie była to przyczyna źle odpalającego silnika i kopcenia.Teraz silniczek odpala na dotyk nie kopci ani nie buja. Kto by pomyślał że nowe świece firmy NGK okażą się problemem. Wielkie podziękowania z mojej strony dla was za rozwiązanie mojego problemu a w szczególności do kolegi 20hz. Teraz odpalanie silnika to sama przyjemność a nie nęka. Pozdrawiam
danielciagala Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Jakie numery powinny mieć Beru do ake 2001rok? Wymieniłem ponad rok temu na FEBI i przy zapalaniu kopci nie spalonym paliwem i ciężko zapala.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się