Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zimny płyn w zbiorniczku i zimny dolny wąż chłodnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zapewne taki jaki miał w sklepie założył.Na odpowiedni wymieniłem już sam

Opublikowano

Witam, auto odwiedziło dwóch mechaników. Powiedzieli, że wszystko jest ok. Problem tak więc pozostał dalej. Według mnie winny chyba będzie zbiorniczek wyrównawczy. Otóż po odkręceniu korka widać w zbiorniczku taki jakby metalowy pierścień - korek wciska sie w niego po dokręceniu. U mnie ten pierścien jest zardzewiały i ma nierówności. Mam wrażenie, że własnie przez to układ gubi ciśnienie. A jezeli niema ciśnienia, to układ nie dziala prawidlowo. Dodam, że dziś oglądałem identyczne audi jak moje, i tam było niewielkie cisnienie w układzie, a wyżej wymieniony pierścien w zbiorniczku był czysciutki i gładki. U mnie w przewodach nie czuc żadnego ciśnienia. Tak więc jutro kupię zbiorniczek, i zobaczymy co wyjdzie...

Opublikowano

samego pierścienia to chyba nie dostanie

Opublikowano

Mnie sie zdaje, że taki oring by też podpasował, a to w każdym rolniczym dostanie.

Opublikowano

Zbiornik i korek wymieniony. A problem i tak dalej jest. Tzn dziś byłem w trasie, zajechalem zatankować. Zapłaciłem, wsiadam i włączam zapłon, a na szafie 95-100 stopni. Nie wiem już sam co jest grane...

Opublikowano

A przy tej temperaturze czujesz po wężach jak w nich bulgocze?

Opublikowano

No właśnie czuć delikatne bulgotanie na górnym wezu. Co prawda chwilowe ale jest...

Opublikowano (edytowane)

Kup najtanszy czujnik temperatury zamiennik zeby nie leciec w koszta kosztuje on około 12 zł.i wtedy sprawdz jak to bedzie.bo jezeli wszystko sprawdziłes łacznie z drożna chłodnica.bo nagrzewnice przepłukałeś to szukaj żródeł lewego powietrza w przewodach(wycieki) i tak samo w pompie,sprawdz ten czujnik wymien po prostu.jezeli wszystko zawiedzie zostaje uszczelka pod glowica ale nie masz chyba zadnych objawów jej,

Edytowane przez lukasz2107
Opublikowano (edytowane)

Witam podepne się do tematu, ja mam podobny problem co autor tematu. Z tym że górny wąż robi się twardy. Płynu nie wywala, dolny wąż zimny i chłodnica też, płyn w zbiorniczku zimny . Po odkreceniu zbiornika płynu wydobywa się powietrze. Zauważyłem też wyciek płynu z krótkiego węża co idzie z tyłu bloku silnika, już nie wiem co robić.

Edytowane przez Robertk86
Opublikowano

Jak twardy sie robi? Powinno być tam ciśnienie ok 1 bara, czyli nie kamień, ale troszkę oporu w nacisku powinno dawać. U Ciebie może być termostat zablokowany w zamkniętej pozycji.

Opublikowano

Da się scisnac wąż, nie jest twardy jak beton , auto ma na klimatroniku 96 c, gorące powietrze wieje. Dolny wąż zimny. Jutro kupuje krótki wąż co jest z tyłu bloku silnika, oryginalny za 32zł bo nie ma go w sklepach. I zobaczymy co będzie się działo.

Opublikowano

Witam. I jak sytuacja u Ciebie wygląda? Mi dziś z niewiadomych przyczyn wypial się czujnik temperatury podczas jazdy :/ kurde juz nie wiem sam co jest grane z autem...

Opublikowano

Musiałeś źle założyć spinkę zabezpieczającą.

Opublikowano (edytowane)

Tak jak langista mówi, sprawdź czy dobrze zabezpieczony jest spinka, kiedyś miałem tak w innym aucie, z mojej winy nie włożyłem spinki i h## płynu uciekło . U mnie po wymianie węża od nagrzewnicy oraz krótkiego węża który idzie z krocca z czujnikiem temp do tego metalowego, póki co nie ma wyciekow. Poczytaj sobie temat na forum a80 i jest wyjaśnienie czemu wąż dolny jest raz ciepłych a raz zimny.

Edytowane przez Robertk86

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...