lukasz2107 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Zapewne taki jaki miał w sklepie założył.Na odpowiedni wymieniłem już sam
180damian180 Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Opublikowano 30 Listopada 2016 Witam, auto odwiedziło dwóch mechaników. Powiedzieli, że wszystko jest ok. Problem tak więc pozostał dalej. Według mnie winny chyba będzie zbiorniczek wyrównawczy. Otóż po odkręceniu korka widać w zbiorniczku taki jakby metalowy pierścień - korek wciska sie w niego po dokręceniu. U mnie ten pierścien jest zardzewiały i ma nierówności. Mam wrażenie, że własnie przez to układ gubi ciśnienie. A jezeli niema ciśnienia, to układ nie dziala prawidlowo. Dodam, że dziś oglądałem identyczne audi jak moje, i tam było niewielkie cisnienie w układzie, a wyżej wymieniony pierścien w zbiorniczku był czysciutki i gładki. U mnie w przewodach nie czuc żadnego ciśnienia. Tak więc jutro kupię zbiorniczek, i zobaczymy co wyjdzie...
Arkom Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 samego pierścienia to chyba nie dostanie
Langista Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Mnie sie zdaje, że taki oring by też podpasował, a to w każdym rolniczym dostanie.
180damian180 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zbiornik i korek wymieniony. A problem i tak dalej jest. Tzn dziś byłem w trasie, zajechalem zatankować. Zapłaciłem, wsiadam i włączam zapłon, a na szafie 95-100 stopni. Nie wiem już sam co jest grane...
Langista Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 A przy tej temperaturze czujesz po wężach jak w nich bulgocze?
180damian180 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2016 No właśnie czuć delikatne bulgotanie na górnym wezu. Co prawda chwilowe ale jest...
lukasz2107 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 (edytowane) Kup najtanszy czujnik temperatury zamiennik zeby nie leciec w koszta kosztuje on około 12 zł.i wtedy sprawdz jak to bedzie.bo jezeli wszystko sprawdziłes łacznie z drożna chłodnica.bo nagrzewnice przepłukałeś to szukaj żródeł lewego powietrza w przewodach(wycieki) i tak samo w pompie,sprawdz ten czujnik wymien po prostu.jezeli wszystko zawiedzie zostaje uszczelka pod glowica ale nie masz chyba zadnych objawów jej, Edytowane 4 Grudnia 2016 przez lukasz2107
Robertk86 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 (edytowane) Witam podepne się do tematu, ja mam podobny problem co autor tematu. Z tym że górny wąż robi się twardy. Płynu nie wywala, dolny wąż zimny i chłodnica też, płyn w zbiorniczku zimny . Po odkreceniu zbiornika płynu wydobywa się powietrze. Zauważyłem też wyciek płynu z krótkiego węża co idzie z tyłu bloku silnika, już nie wiem co robić. Edytowane 4 Grudnia 2016 przez Robertk86
Langista Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Jak twardy sie robi? Powinno być tam ciśnienie ok 1 bara, czyli nie kamień, ale troszkę oporu w nacisku powinno dawać. U Ciebie może być termostat zablokowany w zamkniętej pozycji.
Robertk86 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Da się scisnac wąż, nie jest twardy jak beton , auto ma na klimatroniku 96 c, gorące powietrze wieje. Dolny wąż zimny. Jutro kupuje krótki wąż co jest z tyłu bloku silnika, oryginalny za 32zł bo nie ma go w sklepach. I zobaczymy co będzie się działo.
180damian180 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2016 Witam. I jak sytuacja u Ciebie wygląda? Mi dziś z niewiadomych przyczyn wypial się czujnik temperatury podczas jazdy :/ kurde juz nie wiem sam co jest grane z autem...
Langista Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Musiałeś źle założyć spinkę zabezpieczającą.
Robertk86 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 (edytowane) Tak jak langista mówi, sprawdź czy dobrze zabezpieczony jest spinka, kiedyś miałem tak w innym aucie, z mojej winy nie włożyłem spinki i h## płynu uciekło . U mnie po wymianie węża od nagrzewnicy oraz krótkiego węża który idzie z krocca z czujnikiem temp do tego metalowego, póki co nie ma wyciekow. Poczytaj sobie temat na forum a80 i jest wyjaśnienie czemu wąż dolny jest raz ciepłych a raz zimny. Edytowane 13 Grudnia 2016 przez Robertk86
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się