adik700 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Witam mam problem tego typu,że płyn chłodzący dostaje mi się do silnika :confused4:i nie wiem jaka może być tego przyczyna.Dodatkowo zaznaczę,że uszczelka pod głowicą została wymieniona i dalej tego płynu w zbiorniczku ubywa,a wycieków na zewnątrz nigdzie nie zauważyłem... mam a-4 1,9 tdi z 2004 roku...
vikis4 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Jeżeli płyn dostaje się do oleju,a miałeś wymieniane uszczelke hmm..... i tu pytanko: głowica była planowana? Jeżeli tak to stawiam na pękiętą głowice. Na twoim miejscu zwalił bym jeszcze raz głowiczke i dał ją na rentgena.........
dark79 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 zobacz tez chlodniczke oleju czy jest szczelna
ksiadz99 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 ale masz pewnosc ze plyn ucieka w silnik? masz majonez na bagnecie? kopci?
R Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 ale masz pewnosc ze plyn ucieka w silnik? masz majonez na bagnecie? kopci? i czy korek od ojeju ma biały osad lub bąbelki. dlatego własnie przy zmianie uszczeliki wpierw powinno sie szczelnosc głowicy sprawdzic
RCH79 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 jak robisz długie trasy to coś tego płynu może wyparować.
adik700 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2008 trasy robię krótkie,a płynu ucieka dość dużo,głowica była splanowana i podobno jest szczelna,chłodniczke oleju teraz odłączyłem i spiołem węże razem.płyn napewno idzie do silnika znalazłem go nawet w dolocie powietrza do interkulera,a samochód zachowuje sie dobrze,nie kopci i temperatura jest cały czas w normie
Sztomel Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 płyn napewno idzie do silnika znalazłem go nawet w dolocie powietrza do interkulera nie ma takiej możliwości aby płyn chłodzący był w przewodzie do intercoolera a autko nie kopciło gdyż jeśli płyn jest w dolocie powietrza doładowanego to z całą pewnością dostaje się tam wraz z olejem z odmy a jeśli z odmy to znaczy, że płyn dostaje się do oleju przez uszczelkę w głowicy lub pęknięcia w głowicy - innej możliwości nie ma, ponadto w przewodach do intercoolera powinieneś znaleźć emulsję (efekt zmieszania płynu z olejem) a nie olej i płyn chłodzący w normalnej ich postaci.
vikis4 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 A na jakiej podstawie stwierdzili,że głowica jest szczelna??? Planowanie nic nie pomoże jeżeli jest pęknieta (na mój gust 99,9% jest!!!) dopiero po jej prześwietleniu można to wykluczyć bądz nie.
adik700 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2008 oddałem głowicę do firmy,która zajmuje się takimi rzeczami,i podobno jest szczelna...a co do dolotu dointerkulera to tam był tylko sam płyn bez oleju...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się