kaman5151 Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 (edited) Czołem znawcy. Podczas pracy silnika na biegu jałowym kompletnie nic nie słychać. Problem z dziwnymi dźwiękami zaczyna się gdy wciśnie się pedał sprzęgła do końca. Słychać takie delikatne terkotanie. Minimalnie odbity pedał (wystarczy, że cofnę noge tak z 2cm) i już nic nie słychać. Dodatkowa dziwna rzecz jaką zaobserwowałem to to że gdy wcisnę pedał sprzęgła do końca i wyłączę wtedy światła to dźwięk znika (wtf?), tylko co ma piernik do wiatraka? Nie jestem w stanie nagrać tego terkotania ponieważ po próbie rejestru nic nie słychać na filmie. Co o tym sądzicie? Autem w ogóle nie telepie na postoju. Chodzi równiutko aż miło. Czy macie jakieś sugestie ? Powinienem się już przejmować? Edited January 23, 2017 by kaman5151
Guest Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 Łożysko oporowe, dwumas w benzyniakach audi jest praktycznie nie do wykończenia.
TomOskroba Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 Łożysko oporowe, dwumas w benzyniakach audi jest praktycznie nie do wykończenia. zgadza się, niektórzy robią te dwumasy, ja nie wiem jak trzeba jeździć żeby ją zajechać.. ruszać na 3 czy 5 biegu ? tak jak napisał kolega to pewnie łożysko, mam taki sam objaw ale nie ruszam dopóki sprzęgło się nie skończy
kaman5151 Posted November 10, 2016 Author Posted November 10, 2016 (edited) Dzięki wielkie za odpowiedź. Już mi jeden specjalista zalecił wymianę dwumasu bo według niego to on jest na wykończeniu... Boże masakra z tymi mechanikami. Edited November 10, 2016 by kaman5151
WYSKUN Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 Dzięki wielkie za odpowiedź. Już mi jeden specjalista zalecił wymianę dwumasu bo według niego to on jest na wykończeniu... Boże masakra z tymi mechanikami. Mechanicy to porazka. Ja kiedys zlecilem warsztatowi specjalisujacemu sie w VAG wymiane oleju na motul 5w40 czyszczeniu smoka wymianie uszczelki pojrywy zaworow i wyczyszczenie pokrywy z nagaru po long lifach. Final byl taki ze zalali motul 5w30, pokrywy nie wyczyscili i uszczelke zle zalozyli i olej sie sączyl..... Teraz jak juz umiem to sam bym sobie to zrobil
TomOskroba Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 trzeba wiedzieć gdzie jeździć. nie ma co na pałę oddawać samochodu do pierwszego lepszego zakładu, jest tu dużo dobrych polecanych na forum
WYSKUN Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 (edited) Wroclaw ul. monte casino 18, zaklad pana romana smietanki (specjalisci VAG). -NIE POLECAM Edited November 10, 2016 by WYSKUN
kaman5151 Posted November 24, 2016 Author Posted November 24, 2016 Jakie mogą być skutki gdy dojdzie do kompletnego uszkodzenia łożyska oporowego? Czy taka sytuacja często ma miejsce w 1.8T?
dexter90 Posted November 24, 2016 Posted November 24, 2016 Jak padnoe lozysko oporowe to nie pedal ci odmowi posluszenstwa. To sie zdarza bez wzgledu na model silnika. Eksploatacja i juz Wysłane z mojego myPhone_INFINITY_II_LTE przy użyciu Tapatalka
kaman5151 Posted January 20, 2017 Author Posted January 20, 2017 Terkotanie zaczyna się nasilać, jest słyszalne dosyć mocno, tylko czasem po wciśnięciu sprzęgła terkocze a czasami jest cisza. Jeden z mechaników u mnie w okolicy powiedział że przydałoby się wymienić jak najszybciej to łożysko bo jest ryzyko uszkodzenia skrzyni biegów.
jacek70 Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Wymieniaj łożysko bo się kończy i możesz zamęczyć skrzynię.
kaman5151 Posted January 23, 2017 Author Posted January 23, 2017 Inny natomiast mówi że to nie możliwe aby łożysko uszkodziło skrzynię. Jak padnie to po prostu nie wbiję biegu. I komu tu teraz ufać....
Karol Guzicki Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Dzwine podejście moim zdaniem do sprawy. Tracisz czas jeżdżąc na konsultacje, które są warte tyle co telefon do wróżki. Zlecić w sprawdzonym warsztacie zwalenie skrzyni biegów i oszacowanie zurzycia wszystkich części z osoba (chyba lepszej sytuacji do oceny stanu wszystkich gratów mieć nie można). Tak czy siak robota jest ta sama wiec po co te spekulacje czy to dwumas czy moze samo lozysko? Wymieniasz co trzeba i tyle
kaman5151 Posted January 24, 2017 Author Posted January 24, 2017 Po co spekulacje czy to dwumas czy łożysko? A może dlatego że jedno to większa kasa od drugiego. Uwierz że dla niektórych to robi ogromną różnicę... Jadąc do pierwszego lepszego mechanika wymienisz "co trzeba" według niego mimo że nie było to wcale wymagane? No ale "partacz" powiedział że trzeba. Mi chodzi o uzyskanie dokładnej informacji i może masz rację że się wymienia co trzeba i akurat aby Cię zaskoczyć to wiem co mam wymienić i jest nim łożysko oporowe, tylko trapi mnie co będzie skutkiem przy dłuższej jeździe na tym z czystej ciekawości. Chodzą spekulacje właśnie odnośnie tego czy faktycznie pójdzie się rypać skrzynia czy tak jak inni mówią że to wykluczone i skutkiem tego będzie jedynie brak możliwości wbicia biegu. Co chcę tym osiągnąć? A może tym aby mieć pewność jak szybko zarezerwować środki na wydatki. Nie jestem z tych którzy wyplują każdą gotówką w każdym momencie. Więc proszę o wyrozumiałość.
TomOskroba Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 Cytuj Chodzą spekulacje właśnie odnośnie tego czy faktycznie pójdzie się rypać skrzynia czy tak jak inni mówią że to wykluczone i skutkiem tego będzie jedynie brak możliwości wbicia biegu. zawsze możesz sprawdzić
Tobike Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 Odpowiedź na twoje pytanie brzmi: tak może. Jak słychać już łożysko to pewnie słoneczko w docisku już od jakiegoś czasu jest przez nie tyrane. Przez złe wysprzęglanie najczęściej padają synchronizatory i łożyska, bo zęby raczej trudno zetrzeć.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now