Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Hamowania ajm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, ostatnio byłem na hamowni, macie pomiary w linkach. Pacjent audi a4 b5 1.9 TDI na pompowtryskach 115 km, po pomiarach wyszło 134 i 131, turbo dmucha 2,5 bara, o wiele za dużo i dawka paliwa jest za duża ale to chyba po zmianie rozrządu. Dlaczego jest taki spadek na samym końcu a potem wzrasta super w górę? O co chodzi?

http://fs5.directupload.net/images/161115/omoiujnu.png

http://fs5.directupload.net/images/161115/4ngc3qbt.jpg

Opublikowano

pomiar 1 i 2 robiony na tym samym odcinku drogi ? Oba pomiary wyglądają na robione w innym miejscu ( odcinek drogi )

Opublikowano

Odcinek drogi był taki sam praktycznie taki sam, chodzi głównie dlaczego jest taki spadek pod koniec i dlaczego aż tyle km, jakaś mapa była wgrywana?

Opublikowano

nie pytam czy taki sam czy ten sam, jak na moje jest źle wykonany pomiar.

Opublikowano

Dziwnie skalibrowana ta hamownia.. na ktorym biegu byl pomiar robiony?

Opublikowano

A co do tego spadku zrob logi i bedzie widac co sie dzieje. Ja podejrzewam ze synchro rozrzadu sie rozjezdza.


Tak czy siak nie podoba mi sie kalibracja samej hamowni.

Opublikowano

Logi były robione, wyszło tylko tyle, że turbo za dużo o wiele dmucha i dawka paliwa jest za duża, reszta wszystko jest super

Co do hamowni to nie była taka profesjonalna tylko taka, że nakłada się na koło urządzenie, podlancza się i wtedy się sprawdza, pomiary były robione na lotnisku gdzie raz jest delikatnie pod górkę a za chwilę delikatnie z górki

Opublikowano

Ty chcesz w taki sposób moc silnika zmierzyć?..

Opublikowano

Z turbem się cyferka pomyliła, 1,5 bara dmucha. Tylko, że dużej różnicy nie ma między zwykła a tą co robiłem

Opublikowano (edytowane)

Posluchaj ja mam taka sama hamownie i wiem jak ja sie kalibruje. Pokaz logi bo to co mowisz dawka z powietrza sie nie wezmie a po za tym 1.5 bara to na seryjna turbawke zbyt za duzo :)

Edytowane przez adrian998998
Opublikowano

Do logów na dzisiaj nie ma szans, wiem, że za dużo dlatego się pytam co z tym zrobić

Opublikowano

Cos mnie sie wydaje że źle ustawiona ta hamownia.. na ktorym biegu byl pomiar robiony? :)

Opublikowano

Masz wyżej napisane, na czwartym biegu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...