mats0n1337 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Cześć, ostatnio byłem na hamowni, macie pomiary w linkach. Pacjent audi a4 b5 1.9 TDI na pompowtryskach 115 km, po pomiarach wyszło 134 i 131, turbo dmucha 2,5 bara, o wiele za dużo i dawka paliwa jest za duża ale to chyba po zmianie rozrządu. Dlaczego jest taki spadek na samym końcu a potem wzrasta super w górę? O co chodzi? http://fs5.directupload.net/images/161115/omoiujnu.png http://fs5.directupload.net/images/161115/4ngc3qbt.jpg
Tom A4 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 pomiar 1 i 2 robiony na tym samym odcinku drogi ? Oba pomiary wyglądają na robione w innym miejscu ( odcinek drogi )
mats0n1337 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 Odcinek drogi był taki sam praktycznie taki sam, chodzi głównie dlaczego jest taki spadek pod koniec i dlaczego aż tyle km, jakaś mapa była wgrywana?
Tom A4 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 nie pytam czy taki sam czy ten sam, jak na moje jest źle wykonany pomiar.
adrian998998 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Dziwnie skalibrowana ta hamownia.. na ktorym biegu byl pomiar robiony?
adrian998998 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 A co do tego spadku zrob logi i bedzie widac co sie dzieje. Ja podejrzewam ze synchro rozrzadu sie rozjezdza. Tak czy siak nie podoba mi sie kalibracja samej hamowni.
mats0n1337 Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 Logi były robione, wyszło tylko tyle, że turbo za dużo o wiele dmucha i dawka paliwa jest za duża, reszta wszystko jest super Co do hamowni to nie była taka profesjonalna tylko taka, że nakłada się na koło urządzenie, podlancza się i wtedy się sprawdza, pomiary były robione na lotnisku gdzie raz jest delikatnie pod górkę a za chwilę delikatnie z górki
Langista Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Ty chcesz w taki sposób moc silnika zmierzyć?..
mats0n1337 Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 Z turbem się cyferka pomyliła, 1,5 bara dmucha. Tylko, że dużej różnicy nie ma między zwykła a tą co robiłem
adrian998998 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) Posluchaj ja mam taka sama hamownie i wiem jak ja sie kalibruje. Pokaz logi bo to co mowisz dawka z powietrza sie nie wezmie a po za tym 1.5 bara to na seryjna turbawke zbyt za duzo Edytowane 16 Listopada 2016 przez adrian998998
mats0n1337 Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 Do logów na dzisiaj nie ma szans, wiem, że za dużo dlatego się pytam co z tym zrobić
mypassion Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Cos mnie sie wydaje że źle ustawiona ta hamownia.. na ktorym biegu byl pomiar robiony?
mats0n1337 Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 Masz wyżej napisane, na czwartym biegu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się