sebaa692 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Zastanawiam się nad modem do mojego AVG jako punkt odniesienia w/w silniki, bo wiem jak to jedzie i proszę powiedzić czy po modzie będzie to jechało jak PD? ma ktoś porównanie? Ja rozumiem że wiele zależy od tunera, ale załóżmy że tuner ogarnie to dobrze. Interesuje mnie dół czy bedzie taki "ostry" jak w PD? co z górą? kolega twierdzi ż epo chipie na 130 jego afn robi AWX'a.
wyzyk83 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) koni bedzie porównywalnie może troche wiecej niż w awx/avf ale moment bedzie mniejszy w AVG i nie bedzie dół tak mocny jak w PD za to góra może byc porównywalna bo PD nie kręci się tak wysoko jak VP. aczkolwiek po modzie na pewno odczujesz przyrost mocy Edytowane 17 Listopada 2016 przez wyzyk83
misiek95 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 nie, nie będzie jechał jak awx/avf PD będzie miało mocniejszy dół kolega twierdzi ż epo chipie na 130 jego afn robi AWX'a. robić może i będzie, ale duuużo przyjemniej jeździ sie seryjnym awxem.
sebaa692 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 nie, nie będzie jechał jak awx/avf PD będzie miało mocniejszy dół kolega twierdzi ż epo chipie na 130 jego afn robi AWX'a. robić może i będzie, ale duuużo przyjemniej jeździ sie seryjnym awxem. no to trochę jestem zrezygnowany :| nie, nie będzie jechał jak awx/avf PD będzie miało mocniejszy dół kolega twierdzi ż epo chipie na 130 jego afn robi AWX'a. robić może i będzie, ale duuużo przyjemniej jeździ sie seryjnym awxem. no to trochę jestem zrezygnowany :| Panowie, a gdybym turbo z AWX wsadził i wtryski 216 na co mogę liczyć? dwumasa zostaje czy padnie szybko? co z zywtnoscia?
wyzyk83 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) zrób samą mapę odczujesz przyrost mocy i sam ocenisz czy czy ci starcza Edytowane 17 Listopada 2016 przez wyzyk83
sebaa692 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 Czy ktoś z małopolskiego / podkarpackiego poleca jakiegoś dobrego tunera?
fusse Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 ja mam 200km/420nm , ale przechodzilem przez te wszystkie stage'e . takze na poczatku afn plus sam czip. to a4b5 afn+(standardowy chip na 140KM) vs a4 2,5tdi wygywa afn. potem wymienilem turbo na awx, przyrost gdzies kolo 10koni. nastepnie zmienilem wtryski na 216, moc okolice 160KM. nastepnie swap na turbo brd i mod pompy na tlok 11mm. moc 180KM/400nm (tutaj bylem pierwszy raz na hamowni na pomiar w tuneup). a pozniej dolozenie fmic, wtryski 230, wymiana pompy na 107j(zmodzona padła), dmuchniecie 1.7bara i moc kolo 200/420 przyspieszenie przy takiej mocy 0-100km/h w 7sek. co do dolu jak w pd. oczywiscie ze w afn mozna zrobic taki sam dól, tylko jest wielce nie zalecane, ze wzgledu na slabszy słupek, slabsza głowica, slabsze przeguby , slabsze polosie, slabsze sprzeglo i dwumas. ale ogolnie afn na czipie w wyscigu z PD seryjnym wygrywa tak samo jak z 2,5tdi , koniec kropka. przy tych 200KM/420nm , bmw 328 nie daje rady, a4 b5 2.8 tez odpada, ogolnie 80% aut na drodze do objechania . mialem raz wyscig na swiatlach z bmw seria 8 286KM, to bmw bylo szybsze o pół długości auta. ogólnie waga auta robi robote. a4 z afn za duzo nie wazy.
sebaa692 Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 Dzięki za wyc ja mam 200km/420nm , ale przechodzilem przez te wszystkie stage'e . takze na poczatku afn plus sam czip. to a4b5 afn+(standardowy chip na 140KM) vs a4 2,5tdi wygywa afn. potem wymienilem turbo na awx, przyrost gdzies kolo 10koni. nastepnie zmienilem wtryski na 216, moc okolice 160KM. nastepnie swap na turbo brd i mod pompy na tlok 11mm. moc 180KM/400nm (tutaj bylem pierwszy raz na hamowni na pomiar w tuneup). a pozniej dolozenie fmic, wtryski 230, wymiana pompy na 107j(zmodzona padła), dmuchniecie 1.7bara i moc kolo 200/420 przyspieszenie przy takiej mocy 0-100km/h w 7sek. co do dolu jak w pd. oczywiscie ze w afn mozna zrobic taki sam dól, tylko jest wielce nie zalecane, ze wzgledu na slabszy słupek, slabsza głowica, slabsze przeguby , slabsze polosie, slabsze sprzeglo i dwumas. ale ogolnie afn na czipie w wyscigu z PD seryjnym wygrywa tak samo jak z 2,5tdi , koniec kropka. przy tych 200KM/420nm , bmw 328 nie daje rady, a4 b5 2.8 tez odpada, ogolnie 80% aut na drodze do objechania . mialem raz wyscig na swiatlach z bmw seria 8 286KM, to bmw bylo szybsze o pół długości auta. ogólnie waga auta robi robote. a4 z afn za duzo nie wazy. Dzieki za wyczerpującą odp. Powidz mi kolego jeszcze ile można go zmodzić zeby było sens ten dwumas trzymać w tym silniku? tak aby nie padł po kilku tyś. km. rozumiem że 130 bez problemu, a jeśli chce coś więcej?
fusse Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) ciezko stwierdzić, wszystko zalezy od stanu sprzegla jakie masz u siebie, ale fura pewnie ma z 300tys wiec sprzeglo końcówka, zalezy tez od programu jak napisany i od samego stylu jazdy, tzn gaz w deche przy niskich obrotach i za wysokim biegu. mnie przy 250tkm zaczelo slizgac przy okolo 160KM. dwumas tez juz mial dosyć. ps. zawsze mozesz wrzucic sztywne kolo zmachowe. Edytowane 18 Listopada 2016 przez fusse
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 WItam Koles zrobil AFNa niby na 140 km i nie dal rady mojemu AJM w seri.Jechalismy leb w leb. Wkurzyl sie i dal turbo od AWX i dopiero wtedy dal rade. Tak ze PD zawsze beda lepiej latac bo zazwyczaj ich seria juz daje duzo wiecej niz mowi papier. Pozdro
mantix Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Koles zrobil AFNa niby na 140 km i nie dal rady mojemu AJM w seri Jak dla mnie to bardzo mi trudno w to uwierzyć, jak mam też afna po programie na trochę więcej niż 140km i do tego auto waży prawie 1500 kg i objeżdża paska awx kumpla. Dodam że pasek w dobrym stanie, trochę ponad 200 tys przelatane ma, a moje ponad 360 tyś.
Mozgu Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Bo ma niby 140. Prawda jest taka ze pd ma duzo mocniejszy dol niz vp. Zalezy od samego kierowcy tez jak on te kunie wykorzystuje
sebaa692 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 Nie daje w dupe silnikowi na niskich obrotach więc dwumas ciezko nie bedzie miał. Zależy mi tylko na mocnym dole, aby mieć ten zapas w razie gdy zaistnieje konieczność szybkiego odjechania bez zmiany biegu. sprzęgło mi dosyć wysoko bierze, ale o poslizgu mowy nie ma. wstepnie sie umówiłem na program w Rzeszowie w HP-Performance 550 zł program 3- 5h oczekiwania z hamownia 650
fusse Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 jak jestes ogarniety to za polowe tej kwoty zrobi CI ktos z forum . albo jeszcze taniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się