Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tuning mechaniczny 2.7 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, pisze z zapytaniem czy ktoś już robił jakieś większe moce na bazie 2.7 TDI w a4 b8? Lub ktoś moze mi pomoc co zrobić, może jakieś większe turbo, wtryski, ic, jak tak to od czego pasuje? Na chwile obecna mam przerobione turbo to dało jakieś 40 Hp więcej i delikatny program. Wykres pokazuje 260 Hp. Z góry dzięki za pomoc .

I jeszcze czy multitronic wytrzyma większa moc?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

A ile momentu obrotowego? Mulitronic nie lubi większych obciążeń.

Przy FWD to i tak ma znikomy sens.

Opublikowano

538Nm

Powiem ci ze brat ma mk2 ARL na gtb 2260vk itp hamowania pokazała 280 km 480 Nm trakcje gubi wiadomo na 205 i 16 calach tu myśle ze na audi jak mam 19" nie będzie złe :))

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ale nie gadamy o golfach :D

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Odważnie i trochę nierozważnie jak na Multitronic'a

Opublikowano (edytowane)

to pełną trakcję łapiesz przy ilu ? 80km/h ?

bardzo odważnie jak na mutli, z ciekawości jaka hamowania ? bo dość trudno to padło zmierzyć.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Na drogowej taki wynik wyszedł :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Trakcja zależy na jakich oponach ale na chwile obecna przy 60 km/h dobrze przyspiesza. Tylko jak dla mnie brakuje mocy od 160 km/h w gore

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Wpływ na żywotność multi ma moment obrotowy a nie moc... Mówisz, że obecnie masz 538 NM. Jakoś nie wyobrażam sobie takiego niuta w ośce. Ponad 400 NM z napędem na przód jak dla mnie to bezsens. Na suchym jako tako, a byle deszczyk to mielisz kołami i każde dodanie gazu to załączanie ESP, już nie wspomnę o tym jak auto tańcuje po dodaniu gazu w koleinach.

Pokaż wykres tego programu co masz.

Przy takich modyfikacjach szykuj pieniądze na manuala. Trzeba było sobie kupić 3.0 TDI i modzić. Chyba, że mody chcesz robić żeby się pochwalić na forum a nie dla siebie, bo praktycznego uzasadnienia takich modów w tym setupie co masz to nie widzę.

Opublikowano

Sory ja zapytałem tylko o to czy ktoś już cos robił przy takim silniku i jak wyglada żywotność skrzyni ... Po prostu mam takie auto i takie chce zrobić a nie było sobie kupic cos tam... Co sie dzieje w koleinach ...

Emeryci i renciści ...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zbędne dyskusje

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Spoko, w każdym razie poczytaj na jakiej zasadzie działa multitronik to zrozumiesz dlaczego duży moment może zniszczyć Ci skrzynię. Multi to wrażliwa skrzynia i bardziej skierowana do spokojnej jazdy a skoro chcesz więcej mocy to raczej jeździsz agresywniej. Ja mam 212 KM i 324 NM co prawda w benzynie ale powiem Ci, że więcej mocy i momentu nie chciałbym już mieć w ośce. Na suchym jest ok ale na mokrym trzeba uważać.

Opublikowano

Sory ja zapytałem tylko o to czy ktoś już cos robił przy takim silniku i jak wyglada żywotność skrzyni ... Po prostu mam takie auto i takie chce zrobić a nie było sobie kupic cos tam... Co sie dzieje w koleinach ...

Emeryci i renciści ...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zbędne dyskusje

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Heh nauczysz się na własnych błędach...

Miałem 290 KM @535Nm w ośce na kapciach 235/35 19 i trakcja była dopiero od trójki.

Jak chcesz mieć zapas mocy pow. 160km/h to musisz mieć z 400KM+ co z multi i 2.7 jest jak dla mnie bezsensownym zabiegiem...

Opublikowano

Twoje zdanie :)) mi jest mało :))

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Twoje zdanie :)) mi jest mało :))

To działaj, wpakuj większe turbo FMIC, DPF out jeśli jeszcze go masz. Zrób z 300 KM 600 NM. Chętnie się dowiem ile wytrzyma Twój multitronic o ile się nie rozleci podczas strojenia :wink:

Opublikowano

A właśnie w czym przeszkadza dpf?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Właśnie to zauważyłem tu ze ktoś jak pyta o softa to mu piszą odrazu dpf out. Noe rozumiem dlaczego

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

A właśnie w czym przeszkadza dpf?


W niczym nie przeszkadza :grin:.

Działaj z modami bo nie moge się doczekać wyników :naughty: .

Opublikowano (edytowane)

B8 2,7 tdi multi , DP reszta kompletna seria, w teorii lekko ponad 500nm (nie udało się realnie zmierzyć), na oponach 18/45/255 w dobrą pogodę trakcja zaczynała się powyżej 80km/h, sporadycznie opony potrafiła mielić nawet przy 120km/h. Auto jeździło rok, skrzynie kleknęła zaraz po sprzedaży więc naprawa na koszt sprzedawcy.


A właśnie w czym przeszkadza dpf?

hamuje spaliny, tworzy ciśnienie wsteczne, podnosi temperaturę a potem kończy swój żywot.


I jeszcze czy multitronic wytrzyma większa moc?

Dedykowany limiter jest na poziomie 400nm i taki moment przejęło się za bezpieczny. Więc nie wytrzyma nawet tego co masz. Nawet na fabrycznych nastawach szalona jazda (zwłaszcza starty) zabija skrzynie.

Skrzynie CVT są dobre w słabych hybrydach, toyotkach 1,6 itd... po co audi je montuje skoro ma dużo lepsze skrzynie na stanie ? wietrznie magazynów ?


może jakieś większe turbo, wtryski, ic, jak tak to od czego pasuje?

turbo z CCWA powinno być P&P, spasujesz też garrett'a z ASB (w a4 było KKK) ale musisz uważać na d*pę. IC możesz kupić dedykowany np wagnera, oryginalny z C7 albo chinola bo też wjedzie, Wydech wystarczy rozprężyć czyli DP i tłumiki przelotowe. W b8 tuning jest banalnie prosty.

w trakcie tego stracisz skrzynię, półosie, przeguby i zobaczymy co będzie dalej..



dało jakieś 40 Hp więcej
10, max 20... 250 koni robią na serii. Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...