Toomaszek Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Witam wszystkich mam taki problem ze gdy np. Paliwa w zbiorniku jest tak od 40 do 100% samochód normalnie odpala przekręcam kluczyk zakręci raz czy 2 i samochód odpalony. Ale jak paliwa jest juz na tej pierwszej białej kresce lub bądź pod nią problem się zaczyna musze długo go kręcić męczyć go długo i po 3 razie odpali a kolejne odpalenia są juz normalne postoi noc i to samo. Wiem ze paliwa powinno w baku zawsze być dużo no ale chce pozbyć się problemu przychodzi wam do głowy co może być spowodowane takim stanem rzeczy ? A i jeszcze jedno czasami np. Na światłach zaczyna lekko telepać dodam gazu czy rusze mocniej problem znika.
lukirks83 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 zobacz jaki masz kąt synchronizacji w bloku 004 ostatnia przegródka, no i obowiązkowo wtryski
Pawelkiwi Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Wymień filtr paliwa na Mahle + zaworek - powinno zniwelować problemy. Jak nie to szukajmy dalej.
piotrsob1 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 (edytowane) Postaw auto przodem do dołu z większą ilością paliwa w zbiorniku i napisz jak odpali następnego dnia Zloguj grupę 013 na biegu jałowym (zimny silnik ) i następnie na rozgrzanym. Postaraj się by zaczęło telepać silnikiem podczas logowania Oprócz nieszczelności układu zasilania silnika w paliwo podejrzewam też problem z uszczelnieniem pompek, logi albo moje przypuszczenia potwierdzą albo wykluczą . Edytowane 5 Grudnia 2016 przez piotrsob1
Pawelkiwi Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Nieszczelność w układzie zasilania paliwem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się