mariuszolek Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) Panowie, po wyjściu z auta, mniej więcej w 1 na 5 przypadków nie mogę zamknąć auta z pilota. I teraz tak: 1. dzieje się to na obydwu kluczykach, bateria wykluczona 2. kiedy wyjdę z auta i pilot nie działa, wystarczy, że przekręcę go w stacyjce do pierwszej pozycji, wyjmuję i centralny znów działa. NIE KODUJĘ GO PRZYTRZYMUJĄC PRZYCISK, JEDYNIE PRZEKRĘCAM 3. nie zdarza się tak, że zamykam auto kluczykiem, a po przyjściu już mogę otworzyć z pilota. O co tu chodzi? Moduł komfortu? Ale co z nim i czy da się to naprawić? Edytowane 27 Listopada 2016 przez mariuszolek
mariuszolek Opublikowano 3 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2016 (edytowane) Najpierw sprawdź błędy na vagu Nie ma żadnych, oprócz błędów z ryglowaniem tylnych drzwi, ale to oddzielny, standardowy problem tylnych zamków. Jakieś pomysły? Pomóżcie jakąkolwiek sugestią Edytowane 29 Listopada 2016 przez mariuszolek
Pawelkiwi Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Podłącz VAG-a czy VCDS-a i sprawdzaj czy w momencie naciskania przycisku w pilocie przychodzi od niego sygnał. To jest podstawa diagnostyki a nie szukanie czy są błędy. Każde naciśnięcie w pilocie ma być wykazane w diagnostyce zmianą bitu.
rudy51 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Rozbierz kluczyk i podegnij delikatnie blaszki od baterii bo z tego co piszesz wynika ze musi momentami bateria nie łączyć i kluczyk się Rozkodowuje a wystarczy włożyć kluczyk do stacyjki przekręcić i sam się koduje na nowo
MvB Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 U mnie jest podobnie !! Tylko ze jak podchodzę do samochodu i wciskamy w pilocie np.otwieranie to zapala się przycisk od awaryjnych ! Czyli jakiś sygnał dostaje! A centralny zamek nie reaguje! Uciążliwe się to robi!
mariuszolek Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2016 Rozbierz kluczyk i podegnij delikatnie blaszki od baterii bo z tego co piszesz wynika ze musi momentami bateria nie łączyć i kluczyk się Rozkodowuje a wystarczy włożyć kluczyk do stacyjki przekręcić i sam się koduje na nowo Podgiąłem i na razie działa jak złoto. Nie wiem czy to nie przypadek, okaże się. Ale jeśli to było to to aż dziw że w obu kluczach to samo! U mnie jest podobnie !! Tylko ze jak podchodzę do samochodu i wciskamy w pilocie np.otwieranie to zapala się przycisk od awaryjnych ! Czyli jakiś sygnał dostaje! A centralny zamek nie reaguje! Uciążliwe się to robi! Nie zwróciłem uwagi na awaryjkę, jak problem się pojawi to zobaczę, ciekawe...
piotrek991 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 U mnie jest podobnie !! Tylko ze jak podchodzę do samochodu i wciskamy w pilocie np.otwieranie to zapala się przycisk od awaryjnych ! Czyli jakiś sygnał dostaje! A centralny zamek nie reaguje! Uciążliwe się to robi! vcds podepnij, moze coś być z modułem komfortu
mariuszolek Opublikowano 9 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2016 (edytowane) no czyli klops, podginanie styków nie pomogło, problem jest nadal, ale U mnie jest podobnie !! Tylko ze jak podchodzę do samochodu i wciskamy w pilocie np.otwieranie to zapala się przycisk od awaryjnych ! Czyli jakiś sygnał dostaje! A centralny zamek nie reaguje! Uciążliwe się to robi! mam dokładnie to samo. Nie zauważyłem tego wcześniej. Mnie także włącza się awaryjka jeśli zamek nie reaguje Edytowane 9 Grudnia 2016 przez mariuszolek
MvB Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Mam popsuty tez przycisk blokujacy tylne szyby czyli caly czas jest wlaczona blokada! Jezeli go wcisne wylacze blokade to zamek dziala idealnie! Moze masz tak samo?? :>
mariuszolek Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 Mam popsuty tez przycisk blokujacy tylne szyby czyli caly czas jest wlaczona blokada! Jezeli go wcisne wylacze blokade to zamek dziala idealnie! Moze masz tak samo?? :> no to niezła korelacja u mnie przycisk działa i nie zachodzi taka reguła jak u Ciebie
black_edition Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Wiązka w drzwiach do sprawdzenia Podłącz VAG-a czy VCDS-a i sprawdzaj czy w momencie naciskania przycisku w pilocie przychodzi od niego sygnał. To jest podstawa diagnostyki a nie szukanie czy są błędy. Każde naciśnięcie w pilocie ma być wykazane w diagnostyce zmianą bitu. a gdzie w vag tak mozna sprawdzać ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się