sebamol Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Witajcie, może ktoś coś poradzi...z uwagi na fakt, że pojawiło się trochę śniegu to chciałem się nacieszyć napędem Quattro...podczas wprowadzania auto w poślizg, zamiast migania żółtej kontrolki na czas poślizgu (tak jak to było w zeszłym roku) to zapaliła się żółta kontrolka trójkąta w kółku na stałe, dodatkowo druga żółta kontrolka ABS i wykrzyknik na FIS-ie i napis BRAKE oraz dzwięk ostrzegający czyli system wchodzi w tryb awaryjny. Po podłączeniu kompa widnieje błąd: 01200 ABS Valves Supply Voltage 35-10 Intermittent. Po wyłączeniu silnika tryb awaryjny się wyłącza, ale po kolejnym poślizgu to samo. Co można zrobić, od czego zacząć...czekam na konstruktywne porady... Dzięki i pozdrawiam.
slawek9106 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 system antyposlizgowy wyłaczyłes czy nie? moze to byc spowodowane tym ze któres z kół wpadło w poslizg i wyskoczył Ci bład ABS i ESP ale on powinien znikać po ponownym zapaleniu
BeyerBrown Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 1. Sprawdź bezpiecznik 2. Przeczyść styki w kostce wchodzące do sterownika ABS. 3. Sprawdź też stan akumulatora i napięcie ładowania. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01200 podczas wprowadzania auto w poślizg Zaciągałeś ręczny? Jeśli tak to: http://forum.vw-passat.pl/threads/28167-Blad-01200-kontrolka-ABS-i-czerwony-wykrzyknik-po-uzyciu-ham-recznego Skoro blokujesz w czasie jazdy tylne koła, to czujnik nie widzi obracajacego się koła i system generuje błąd, przez co ABS sie wyłącza. Mechanik mnie nauczył tego "tricku" - jak sie wyłącza ABS Po ponownym właczeniu zapłonu - błąd znika.
sebamol Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2016 W celu sprecyzowania... nie wyłączam ESP z przycisku tylko jadę na wszystkich systemach. Na śniegu dodaję mocniej gazu, koła zaczynają się szybciej kręcić, wpada jakby w poślizg, zaczyna migać kontrolka od kontroli tej trakcji i po zakończeniu działania zapalają się błędy czyli te wszystkie kontrolki co pisałem...nie zaciągam ręcznego...faktycznie po zgaszeniu silnika tryb awaryjny znika, ale przecież nie da się tak jeździć po wejściu w tryb awaryjny ponadto nie działa już ten cały system...Z błędu wynika, że jest chwilowy brak napięcia...POMOCY !!!
BeyerBrown Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Sprawdziłeś to co wypunktowałem w poprzednim poście?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się