Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd kontroli trakcji, ESP, tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, może ktoś coś poradzi...z uwagi na fakt, że pojawiło się trochę śniegu to chciałem się nacieszyć napędem Quattro...podczas wprowadzania auto w poślizg, zamiast migania żółtej kontrolki na czas poślizgu (tak jak to było w zeszłym roku) to zapaliła się żółta kontrolka trójkąta w kółku na stałe, dodatkowo druga żółta kontrolka ABS i wykrzyknik na FIS-ie i napis BRAKE oraz dzwięk ostrzegający czyli system wchodzi w tryb awaryjny. Po podłączeniu kompa widnieje błąd:

01200 ABS Valves Supply Voltage

35-10 Intermittent.

Po wyłączeniu silnika tryb awaryjny się wyłącza, ale po kolejnym poślizgu to samo.

Co można zrobić, od czego zacząć...czekam na konstruktywne porady...:)

Dzięki i pozdrawiam.

Opublikowano

system antyposlizgowy wyłaczyłes czy nie? moze to byc spowodowane tym ze któres z kół wpadło w poslizg i wyskoczył Ci bład ABS i ESP ale on powinien znikać po ponownym zapaleniu

Opublikowano

1. Sprawdź bezpiecznik

2. Przeczyść styki w kostce wchodzące do sterownika ABS.

3. Sprawdź też stan akumulatora i napięcie ładowania.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01200



podczas wprowadzania auto w poślizg

Zaciągałeś ręczny?

Jeśli tak to:

http://forum.vw-passat.pl/threads/28167-Blad-01200-kontrolka-ABS-i-czerwony-wykrzyknik-po-uzyciu-ham-recznego

Skoro blokujesz w czasie jazdy tylne koła, to czujnik nie widzi obracajacego się koła i system generuje błąd, przez co ABS sie wyłącza. Mechanik mnie nauczył tego "tricku" - jak sie wyłącza ABS Po ponownym właczeniu zapłonu - błąd znika.

Opublikowano

W celu sprecyzowania... nie wyłączam ESP z przycisku tylko jadę na wszystkich systemach. Na śniegu dodaję mocniej gazu, koła zaczynają się szybciej kręcić, wpada jakby w poślizg, zaczyna migać kontrolka od kontroli tej trakcji i po zakończeniu działania zapalają się błędy czyli te wszystkie kontrolki co pisałem...nie zaciągam ręcznego...faktycznie po zgaszeniu silnika tryb awaryjny znika, ale przecież nie da się tak jeździć:( po wejściu w tryb awaryjny ponadto nie działa już ten cały system...Z błędu wynika, że jest chwilowy brak napięcia...POMOCY !!! :)

Opublikowano

Sprawdziłeś to co wypunktowałem w poprzednim poście?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...