RA4FA? Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Witam. Mam mały problem. Od 2 dni coś się dzieje. Jak wkęcam ją na obroty po wyżej 2,5-3tyś zaczyna tracić moc ale do słownie na sekunde(tak jak by przerywała). Kolega ma podobnie w B4 tylko że jemu odcina całkiem jak by ktoś stacyjke wyłączył. Czy u mnie jest początek tego? Dodam że VAG nic nie pokazuje a kolega u siebie czyścił nastawnik i też nic nie dało. Na razie jeszcze nie panikuje ale jak każdy nie lubie jak coś się dzieje.POMOCY
przemik Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 No i bardzo dobrze ze nie panikujesz... zrob diagnostyke... wiele sie wyjasni...
goldi Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Prawdo podobnie czujnik N75 jest do wymiany ale bez diagnozy Vagiem się nie obejdzie dziwne że vag nic nie pokazuje
RA4FA? Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2008 Dzięki za info. Jeszcze raz sprawdze na VAGU może teraz coć pokarze. A gdzie jest umieszczony ten czujnik N-75 i do czego on służy?
Daras Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 dokładnie tak. u siebie w B4 miałem to samo. na jednym N75 jakby przerywał, na drugim po przekroczeniu 3tyś całkiem lipa. kupilem na allegro nowy niby oryginalny za 130zł i jest super. na VAG-u wyszło że pracuje idealnie. P.S ten kupiłem: http://www.allegro.pl/item499772164_zawor_turbosprezarki_tdi_volkswagen_n75_turbo.html
PAWEL69 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Witaj No i bardzo dobrze ze nie panikujesz... zrob diagnostyke... wiele sie wyjasni... posłuchaj doświadczonego kolegi ... najpierw zrób logi dynamiczne potem wywalaj kaskę Prawdo podobnie czujnik N75 nie czujnik lecz zawór... A gdzie jest umieszczony ten czujnik N-75 i do czego on służy? zawór jest umieszczony z przodu silnika po lewej stronie stojąc na wprost auta....łatwiej znajdziesz śledząc trasę wężyków idących od turbinki kończą się właśnie na N75 N75 w twoim przypadkusłuży do sterowania zaworem upustowym przy turbince...
RA4FA? Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2008 A więc panowie jest tak. Zrobiłem VAGA i tym razem pokazał błąd. Nie pamiętam dokładnej treści ale było jakoś tak. Zawór odcięcia paliwa lub przebicie na masę(rozumie że przebicie może mieć ten zawór).Nie wiem tylko jak to interpretować Chodzi o ten zawór co wyłącza silnik czy ten N75. Co wy na to?
spetsnaz Opublikowano 31 Grudnia 2008 Opublikowano 31 Grudnia 2008 A więc panowie jest tak. Zrobiłem VAGA i tym razem pokazał błąd. Nie pamiętam dokładnej treści ale było jakoś tak. Zawór odcięcia paliwa lub przebicie na masę(rozumie że przebicie może mieć ten zawór).Nie wiem tylko jak to interpretować Chodzi o ten zawór co wyłącza silnik czy ten N75. Co wy na to? Wklej dokładny numer błędu, wróżyć nikt nie będzie.
boseron Opublikowano 31 Grudnia 2008 Opublikowano 31 Grudnia 2008 zawór N75 wymień i nowe węze podciśnienia i bedzie ok, miałem taki sam problem,węze kup w ASO nie duzy koszt, pozdrawiam
RA4FA? Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2009 Witam klubowiczów. Na VAGu pokazało tak: 1237-Zawór odcinający paliwo-N109 przerwa lub zwarcie do masy-Błąd sporadyczny. Jak to mam rozumieć?
spetsnaz Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Witam klubowiczów. Na VAGu pokazało tak: 1237-Zawór odcinający paliwo-N109 przerwa lub zwarcie do masy-Błąd sporadyczny. Jak to mam rozumieć? było.. szukaj na forum na temat zaworu n109
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się