Pan89 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) Witam! Padła głowica w BEX'ie. Regeneracja nieoplacalna. Mam dostepna o oznaczeniu AEB. Bedzie pasowac? Bo nie umie znalezc jednoznacznej odpowiedzi. Wiem ze moze roznic sie wielkoscia kanalow ssacych ale dla mnie to czarna magia. Dlatego prosze o pomoc. Pozdrawiam Wlasnie dzwonil moj mechanik i po porownaniu obydwu glowic czyli BEX i AEB, stwierdzil ze z AEBa jest inna bo jest bez zaworu EGR. Gdzies czytalem ze da sie to jakos obejsc, ale tak jak pisalem wczesniej nie znam sie na tym. On sam tez powiedzial ze lepiej zeby byl ten zawor EGR bo bez niego autko moze zle chodzic. Pozdrawiam Edytowane 16 Grudnia 2016 przez Pan89 1
Klawisz-84 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) Egr? Nie ma czegoś takiego w bex ie jest Sai czyli układ wtórnego obiegu powietrza. To jest coś innego i służy do ogrzania /podgrzewania katalizatora na początku pracy silnika. Ma za zadanie zwiększyć sprawność układu katalizatora.W benzynie nie ma Egr.Powiem inaczej. Jeżeli masz w bex 2 sondy lambda + układ sai. To wielka osób usuwa ten układ w p..du mowa o SAI. Jeżeli głowica aeb nie ma wyjścia na sai to zapewne w starszych autach nie było tego układu do podgrzewania katalizatora. To coś powstało dzięki nowym euro normom.Jeśli kanały olejowe, rozrząd i cała reszta osprzętu będzie pasowało to może się udać. Ale będziesz musiał dodatkowo wymontować sai i tyle. Roboty z tym wiele nie ma tym bardziej że Twoje auto jest rozbebeszone.Poszukaj Diy sai jest temat jak usunąć i po sprawie. Jedynie śrubę wkręcisz w miejscu sondy i z ECU ktoś ci ją wyłączy.Tu masz Etke http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4/2003/249/R/1/103/103010#1Wg nr do Ciebie pasuje amb,avj,bfb.Ale niech ktoś to potwierdzi bo nie jestem pewien. tu masz stary temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/358989-glowica-bex/ Edytowane 17 Grudnia 2016 przez Klawisz-84
otis89 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Podejdzie a aeb tylko musisz wywalić sai ja mam z apu i śmiga.
Pan89 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2016 Dzięki za odpowiedzi. Zrezygnowalem z AEBa i jedzie do mnie głowica BEX. Mam nadzieje ze jutro bedzie.
Snorky Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) Podepnę się pod temat. A czy głowica z silnika APU (A6 C5 150KM) będzie pasowała do AMB (A4 B6 170KM)? Patrząc po zdjęciach to obie są identyczne i nie wygląda na to, żeby miał być jakiś problem. Pytam, bo mam możliwość wytargania głowicy z APU w stanie perfekt w dobrych pieniądzach, a nie chcę utopić. Sprawdzam numery zaworów: AMB APU ssący - 058 109 601 C ssący - 058 109 601 C wydechowy - 058 109 611 E wydechowy - 058 109 611 E Więc w sumie jest to samo... Edytowane 28 Grudnia 2016 przez Snorky
otis89 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Spokojnie możesz zakładać. Tylko trzeba wywalić combi zawór
Snorky Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Ok. Dzięki za potwierdzenie. Głowica zamówiona - jutro powinna przyjechać kurierem (wysyłka jeszcze dzisiaj).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się